3 choppergunners in een potjequote:Op donderdag 1 november 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zaten wij gisterenavond in dezelfde lobby?
Ja jij ging toen we loesoe. Later heeft een kerel mij 11 berichten gestuurd hij was goed boosquote:Op donderdag 1 november 2012 15:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
3 choppergunners in een potje
Toevallig van een Slowaakse website gekocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:23 schreef FerryNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ziet er vet uit. Dubbel xp bij pre order is ook wel handig!quote:
Xbox en ps3 hebben hetzelfde, servers in NY zijn uitgevallen door de orkaan aldaar;quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:11 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen die geen Blackops meer kunnen spelen, omdat het spel niet kan connecten, pc versie?
Oh, natuurlijk, crapquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:15 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Xbox en ps3 hebben hetzelfde, servers in NY zijn uitgevallen door de orkaan aldaar;
Ik ook, voor de 360. M'n BO schijf is kapot/bekrast en MW3 begint te vervelen. Hoewel ik nog wel veel lol heb aan BF3quote:
Sinds ik weer op pc game is de keus voor mij makkelijker. Ik haal hem lekker voor de pcquote:Op zondag 4 november 2012 09:04 schreef Blester het volgende:
Ik zit nog te twijfelen tussen PC of Xbox 360 Pre-order. Bij Bartsmit / Intertoys is hij maar ¤42,- Is dat niet een beetje erg weinig, aangezien ik eerder voor de PC versie ¤52,- betaalde. Hier komt ook nog een of andere cap en shirt bij.
Het blijft ook gewoon hetzelfde jammer genoeg.quote:
Nou, die ene week.....quote:Op maandag 5 november 2012 09:52 schreef gniffie het volgende:
Wtf, black ops 2 komt pas de 13e. Heb al twee maanden de 6e in mijn hoofd, mag ik nog langer wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |