SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nummer 1 tegen nummer 2(Bagheri) denk je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:38 schreef Doler12 het volgende:
Die kaarten zijn overtredingen denk ik
Maken ze bezwaar mee. Wordt er door de 'jury' (?) gekeken of ze het bezwaar accepteren of niet. Kun je dus punten mee winnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:38 schreef Doler12 het volgende:
Die kaarten zijn overtredingen denk ik
Dat denk ik wel en dat word waarschijnlijk een spannende wedstrijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:39 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nummer 1 tegen nummer 2(Bagheri) denk je?
TRT commentator zei 00.30 en op London2012 staat 22.30, dus half 12 pasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:40 schreef zarGon het volgende:
De finalewedstrijd is om 21.30 uur. Precies tijdens iftar..
Maar mooi dat we alsnog minimaal een goud kunnen winnen.
Ja klopt, my bad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
TRT commentator zei 00.30 en op London2012 staat 22.30, dus half 12 pas
Die film is het wachten niet waard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Wanneer komt Fetih 1453 nou es uit op Blue-Ray/HD/DVD?
Naar?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef xaban06 het volgende:
Op welke zender kan ik kijken zG? En vandaag of wanneer?
je zei toch 23:30 of is dat iets anders?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:35 schreef zarGon het volgende:
http://nos.nl/os2012/play/5/.
Turkije versus Iran.
Edit: Het is blijkbaar uitgelopen. Eerst de vrouwen. Over zo'n 15/20 minuten zijn wij aan de beurt.
Jaaa.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je zei toch 23:30 of is dat iets anders?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jaaa..
Ik haal de tijden door elkaar.. Ik vond het al zo vreemd.
.
Jep. Tenzij te veel verschil in punten of gelijkspel.quote:
TRT Spor op tvquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef EL_Presidente het volgende:
Eagle waar kijk jij, want die stream van NOS is vertraagd geloof ik
Nog een laatste bezwaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Eagle_99 het volgende:
Tering die gozer schreeuwt als een malle![]()
Maar goud is binnen inshallah!
atletiek?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Eagle_99 het volgende:
Na worstelen, gewichtsheffen en judo halen we in een 4de sport voor het eerst een goud![]()
Ik hoop morgen in atletiek ook op een goud
1500m Asli Çakir Alptekin(Europees kampioen) en Gamze Bulut(Europees runner-up) komen morgen in actie, goud is misschien te ver gezocht maar ik verwacht 1 medaille morgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
atletiek?![]()
de 4x400 estafette?
zometeenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef EL_Presidente het volgende:
wanneer is trouwens medaille uitreiking voor deze taekwando finale?
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html. Stream 05.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
NOS göstermez onu artik..![]()
neyse ik ga pitten, iyi geceler.
Hoelaat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
1500m Asli Çakir Alptekin(Europees kampioen) en Gamze Bulut(Europees runner-up) komen morgen in actie, goud is misschien te ver gezocht maar ik verwacht 1 medaille morgen.
Maken ze voor de rest verder geen kans meer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toch nog net geen totale vernedering..
Jawel (één post boven je). Het is alleen zo jammer dat we niets hebben gewonnen bij gewichtheffen en worstelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maken ze voor de rest verder geen kans meer?
Volgende x beter danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel (één post boven je). Het is alleen zo jammer dat we niets hebben gewonnen bij gewichtheffen en worstelen.. En come on, 1 goud en 1 brons stelt weinig voor.
Sowieso. Turkije wordt beetje bij beetje wakker (weet wat er in de wereld afspeelt dan alleen in zijn eigen omgeving). Ik zie het als een stilte voor de storm; over 4 jaar is Turkije veel sterker.quote:
Ik vond het zelf echt balen dat Turkije niet door was met de EK, maar idd toekomst belooft wat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso. Turkije wordt beetje bij beetje wakker (weet wat er in de wereld afspeelt dan alleen in zijn eigen omgeving). Ik zie het als een stilte voor de storm; over 4 jaar is Turkije veel sterker.
Het Turkse elftal is wat dat betreft nooit stabiel geweest. Heel jammer, maar zo vreemd is het niet. Ik vond dit EK ook gaat; geen Turkije en Nederland dat slecht presteerde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vond het zelf echt balen dat Turkije niet door was met de EK, maar idd toekomst belooft wat.
Misschien, maar ik vond ze in de oefenwedstrijden wel goed spelen tegen o.a. Portugal en Oekraine ( dacht ik? ) was toch wel een mooi performancequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het Turkse elftal is wat dat betreft nooit stabiel geweest. Heel jammer, maar zo vreemd is het niet. Ik vond dit EK ook gaat; geen Turkije en Nederland dat slecht presteerde.
Vooral als het Istanbul lukt om het OS van 2020 te organiseren zal er veel geïnvesteerd worden in de sporters. Toekomst ziet er inderdaad rooskleurig uit.
Geen idee, volgens mij wordt dat allemaal volgend jaar pas duidelijk en is het nu dus te vroeg om er iets over te zeggen. Er zijn in ieder geval drie kandidaatsteden: Madrid, Tokio en Istanbul.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien, maar ik vond ze in de oefenwedstrijden wel goed spelen tegen o.a. Portugal en Oekraine ( dacht ik? ) was toch wel een mooi performance![]()
Hoe groot worden de kansen van Turkije ingeschat voor '20?
Georgie niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij wordt dat allemaal volgend jaar pas duidelijk en is het nu dus te vroeg om er iets over te zeggen. Er zijn in ieder geval drie kandidaatsteden: Madrid, Tokio en Istanbul.
Allen Turkije en de combo Azerbeidzjan/Georgië hadden zich aangemeld, maar op de laatste dag meldde de combo Ierland/Schotland/Wales zich ook nog aan.quote:
Hmm, Turkije wil het alleen op zich nemen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allen Turkije en de combo Azerbeidzjan/Georgië had zich aangemeld, maar op de laatste dag meldde de combo Ierland/Schotland/Wales zich ook nog aan..
Anders was het zo goed als zeker, denk ik. Ik bedoel, Turkije lijkt me aantrekkelijker dan Azerbeidzjan/Georgië.
Dat kan Turkije wel aan, toch? Groot genoeg en nog tijd genoeg om gereed te zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, Turkije wil het alleen op zich nemen?
Wat dat laatste betreft zeker, denk dat ze het wel aankunnen. Als ze al vroeg beginnen met de nodige voorbereidingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan Turkije wel aan, toch? Groot genoeg en nog tijd genoeg om gereed te zijn.
Het is in ieder geval aantrekkelijker dan 3 landen die het hosten. Dat lijkt me gewoon helemaal niets.
September 2013 wordt bekend wie 'm mag hosten. 7 jaar de tijd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft zeker, denk dat ze het wel aankunnen. Als ze al vroeg beginnen met de nodige voorbereidingen
Zal vooral in Istanbul gehost worden?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
September 2013 wordt bekend wie 'm mag hosten. 7 jaar de tijd..
Het EK in de grote steden van Turkije, het OS in Istanbul alleen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal vooral in Istanbul gehost worden?
Voor Istanbul zal er denk ik weinig preparatie nodig zijn, andere steden, hoe zit het daarmee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het EK in de grote steden van Turkije, het OS in Istanbul alleen.
Wat is dit kruisverhoor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor Istanbul zal er denk ik weinig preparatie nodig zijn, andere steden, hoe zit het daarmee?
Dit is warming up jonge, kruisverhoor begint zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is dit kruisverhoor?.
Ik weet net zoveel als jij verder..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit is warming up jonge, kruisverhoor begint zo
Nou je antwoorden getuigen van meer kennis
Nee precies, op hoop van slagen dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:59 schreef zarGon het volgende:
[..].
Eerst moet Turkije één van die twee binnenhalen, daarna zien we wel verder.
We hebben spoedig bloed van elke bloedgroep nodig voor onze gewonde soldaten.twitter:UniversiteEge twitterde op donderdag 09-08-2012 om 09:32:14Yaralı Askerlerimiz Üniversitemiz Hastanesinde Acil Her Gruptan Kana İhtiyaç Vardır. Ege Üniversitesi Kan Merkezine Bekliyoruz.. reageer retweet
Wacht maar tot ze iets moeten mededelen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:17 schreef Levolution het volgende:
Kan dat ziekenhuis niet fatsoenlijk typen? Al die hoofdletters.
ik dacht dat ze gingen vechten..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 06:21 schreef zarGon het volgende:
Wat er gebeurt als iemand na 10 jaar voetballen bij hetzelfde team zijn eerste doelpunt scoort:
Jij had zeker een Nederlands paspoort voordat het cool wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Bortecinem het volgende:
Jij hebt (nog) niet de Nederlandse nationaliteit? Auslander!!
Mijn opa is meteen een Nederlander geworden toen hij de kans kreeg - thus de rest van de familie ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij had zeker een Nederlands paspoort voordat het cool was
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn opa is meteen een Nederlander geworden toen hij de kans kreeg - thus de rest van de familie ook.
Jij bent ook niet in NL geboren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb echt iets van 6 familieleden die in Nederland wonen, niemand met Nederlandse identiteit, ik ben zelfs de eerste in de familie van mijn vaders- en moederskant die een vreemde nationaliteit krijgt.
Jouw familie woont grotendeels in Nederland?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb hier drie amcalar, twee yengeler en vijf kuzenler wonen en wij hebben allemaal de Nederlandse nationaliteit.
Oh wacht mijn nicht die hier pas twee jaar woont nog niet.
Klein familiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb hier drie amcalar, twee yengeler en vijf kuzenler wonen en wij hebben allemaal de Nederlandse nationaliteit.
Oh wacht mijn nicht die hier pas twee jaar woont nog niet.
Goed met jouu?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jouw familie woont grotendeels in Nederland?
Elhamdulilah het gaat goed, beetje maagpijn gehad, maar gaat al weer beter.quote:
Mijn vader heeft 1 zusje en 2 broertjes, mijn moeder heeft 4 zusjes en een broertje. Ik heb in totaal 9 nichtjes en 6 neefjes, gezellige familie heb jij vast dan met zoveel mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoeveel broers en zussen hebben jouw ouders?
Mijn vader heeft drie broers en twee zussen. Daarvan wonen er drie in Nederland en twee zijn getrouwd en hebben ieder twee kinderen. Ik noem dat nou niet echt een grote familie, jij wel? In Turkije heb ik nog twee halalar, drie dayilar en twee teyzeler met nog iets van 20 neven en nichten. En mijn beide opa's en oma's natuurlijk nog.
Zijn moeder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ahahaha, lijkt precies op haar moeder![]()
Mooi
Vind van wel, 3 meer ooms en een tante, en 5 nichtjes/neefjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oh zo veel scheelt het dan toch niet met jouw familie?
Hoe? Wat deed je verkeerd?quote:
Turken hebben in vergelijking met Nederlanders echt hele grote familiesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:14 schreef Ayca het volgende:
Ik doe ook even mee
Ik heb 3x dayi en 1x hala in Turkije. 3x amca en 3x hala in Nederland. Neefjes en nichtjes ga ik niet tellen![]()
Die in Nederland hebben natuurlijk allemaal een nl paspoort.
Veel familie in tr? Of gewoon een kleine familiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef zarGon het volgende:
Ik heb alleen m'n oom en z'n gezien hier. Oh, en opa en oma van vaderskant..
wat wil je met 3v card gaan doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:42 schreef Bortecinem het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met het kopen van een 3V card? zarGon?
Ik probeer dus een 3vcash card te kopen maar wanneer ik op 'koop een card' klik en mijn gegevens invoer (email & wachtwoord) staat er steeds 'voer een geldig wachtwoord in'. Ik snap niet wat ze daarmee bedoelen? Hoezo geldig wachtwoord? Ik heb gekeken of je eerst een account moet aanmaken voordat je een kaart kunt kopen maar ik kan er niks over vinden op de site.
Oh en jeej, Turkije heeft een medaille.![]()
18.00 uur (http://www.london2012.com(...)tkw067201/index.html).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wanneer is deze? (NLse tijd)
bu kez saatleri karistirmadin toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
18.00 uur (http://www.london2012.com(...)tkw067201/index.html).
Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
bu kez saatleri karistirmadin toch?
thanksquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee..
17.00 uur in London, 18.00 uur alhier.
wat zijn haar kansen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:11 schreef zarGon het volgende:
Zou fucking prachtig zijn als ze goud weet te winnen waardoor Turkije eerste staat op het taekwandomedailleoverzicht: http://www.london2012.com/taekwondo/medals/.. (We staan nu 3de.)
Ik had verwacht dat we met gewichtheffen en worstelen medailles zouden pakken, maar niet met taekwando (okay, hooguit een brons of zo).
Verlies » verlies = niets.quote:
ik bedoelde of ze goed is..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verlies » verlies = niets.
Verlies » winst = brons.
Winst » verlies = zilver.
Winst » winst = goud.
50% kans.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik bedoelde of ze goed is..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Maakt niet uit of ze goed is, als ze maar beter is dan haar tegenstanders.)
/
Nu. http://nos.nl/os2012/play/8/.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wanneer is deze? (NLse tijd)
je moet kijken naar de vlagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
Ik volg blauw door de wedstrijden van gisteren..
1-0..
Jep. Hoofd is 3 punten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:08 schreef EL_Presidente het volgende:
waren die 3 punten voor het raken van de hoofd, want ze heeft inderdaad niet haar hoofd geraakt.
Over een kwartiertje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:15 schreef EL_Presidente het volgende:
die andere halve finale is nu zeker?.. haar tegenstander
tam kacirdim bende man, ik zag Atletiek topic bovenin My Active Topics, toen dacht ik laat ik daar eens kijken.. opeens zie ik allerlei posts Turkije 1 en 2, toeterende Turken.. bleek het net afgelopen te zijnquote:
weet jij waar ik kan zien hoe laat de medailleuitreiking is..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:15 schreef zarGon het volgende:
Ik ga nu even kijken of ik het ergens kan terugzien..
Lol waarom was die finale zo fucking traag eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef EL_Presidente het volgende:
GOUD en ZILVER???![]()
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21203886.asp
geen idee heb het net gemistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol waarom was die finale zo fucking traag eigenlijk?![]()
Ooh, er staat gewoon een link naar een filmpje in jouw bron!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:06 schreef EL_Presidente het volgende:
GOUD en ZILVER???![]()
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21203886.asp
lijkt wel slowmoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ooh, er staat gewoon een link naar een filmpje in jouw bron!. http://webtv.hurriyet.com(...)-o-tarihi-yaris.aspx.
Beijing maar 1 goud? ik dacht dat het er meer waren..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef zarGon het volgende:
Beijing 2008
• 1 goud
• 4 zilver
• 3 brons
8 medailles in totaal / 37ste plek.
Bron: Wikipedia.
London 2012 t/m 10 augustus 22.45 uur
• 2 goud
• 1 zilver
• 1 brons
4 medailles in totaal / 30ste plek.
Er komt zo meteen nog één zilveren of gouden medaille bij; Nur Tatar om 23.15 uur in de taekwandofinale.
6x goud..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef zarGon het volgende:
Check welke sport wij ownden in 1948: http://nl.wikipedia.org/w(...)che_Zomerspelen_1948. (Beste OS van Turkije.)
knap als je bedenkt waar ze vandaan komt:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:31 schreef zarGon het volgende:
Hm...5-12.
Zilver. Helemaal niet slecht hoor, maar had toch liever goud..
Huidige stand: 2 goud, 2 zilver, 1 brons.
Ik heb hem al in de bios gezien, maar wil hem op mijn tv bekijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die film is het wachten niet waard.
Waarom zou je die film in godsnaam een tweede keer willen bekijken?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb hem al in de bios gezien, maar wil hem op mijn tv bekijken.
hoe die trainer ook kijkt hoe de bal het net invliegt, en daarna met de armen omhoog zo van: wat is dat? wat is dat?quote:
Illuminati!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 05:09 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Je krijgt pas een blik gegund als je money hebt.
Bronsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef zarGon het volgende:
Check welke sport wij ownden in 1948: http://nl.wikipedia.org/w(...)che_Zomerspelen_1948. (Beste OS van Turkije.)
what's the Turkish program for today?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Taha Akgül nu bezig freestyle worstelen 120kg.
Eerste periode 1-0 gewonnen
Hij worstelt als een beest, 2de ronde staat hij 2-0 voor
Gewonnen!![]()
Freestyle is veel en veel beter dan greco-roman()
Zo dan. Mooie stap vooruit!quote:Paus: condoomgebruik soms acceptabelDe paus vindt dat het gebruik van een condoom aanvaardbaar is in bepaalde gevallen. Dat heeft hij gezegd tegen de Duitse journalist Peter Seewald, die volgende week een boek publiceert met een uitgebreid interview met Benedictus XVI.
De paus vindt condoomgebruik acceptabel als dat bedoeld is om het risico op besmetting met hiv te verminderen. Als voorbeeld noemt hij de homoprostitutie.
De uitspraken van de paus duiden op een koerswijziging van het Vaticaan. Vorig jaar wees hij tijdens een bezoek aan Afrika condoomgebruik nog streng af. Het hiv- en aidsprobleem wordt er juist groter door, zei Benedictus toen.
Rode Kruis
Het Nederlandse Rode Kruis is blij met het nieuwe standpunt van de paus. "Dit is een stap die wij toejuichen", zegt een woordvoerder. Hij noemt het een steuntje in de rug in de aanloop naar de Serious Request-actie van 3FM. Die staat dit jaar in het teken van de strijd tegen hiv en aids.
Bron: http://nos.nl/artikel/199(...)soms-acceptabel.html.
Ja, ik zag het net toen ik de sporters van vandaag afliep. Damn, wat een succes bij taekwando!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:37 schreef EL_Presidente het volgende:
ik zie nog een keer goud komen![]()
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21207040.asp
Türkiye'de bunlara i..e derlerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:07 schreef zarGon het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)er-snelwandelen.html.
Snelwandelen...!!!
Ze maken jou in geen miljard jaar mod.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
moderator![]()
WTF ik wil ook. waar kan ik kopen?
edit: R&P![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze maken jou in geen miljard jaar mod.
hehequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben al lang blij dat ik mag posten hier![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben al lang blij dat ik mag posten hier![]()
komt natuurlijk niet door jezelfquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
al die bans die ik dankzij jou heb gehad
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 05:09 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Je krijgt pas een blik gegund als je money hebt.
Ik zou maar even afwachten op het plasje lolquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef EL_Presidente het volgende:
is die medailleuitreiking van de vrouwen 1500meter al geweest, bilen var mi?
niks aan het handje..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik zou maar even afwachten op het plasje lol
Dat is onzin, weetje best.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
al die bans die ik dankzij jou heb gehad
dit is de medailleuitreiking van de vrouwen 1500 meter van gisteren: goud en zilverquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben we weer een medaille gewonnen? Hoeveel hebben wij er nu in totaal?
2-6 zie ik op London 2012.com. Weinig kans, right?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Doler12 het volgende:
Ooow en daar gaat de Bir worstelaar!
Ah zo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit is de medailleuitreiking van de vrouwen 1500 meter van gisteren: goud en zilver
Met een vriend samen, hij was er benieuwd na..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je die film in godsnaam een tweede keer willen bekijken?.
quote:
Gefeliciteerd canim, heb je mijn app berichtje niet ontvangen..?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie hebben mij niet eens gefeliciteerd gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd canim, heb je mijn app berichtje niet ontvangen..?He it's Messi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je laat helemaal niks wetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie hebben mij niet eens gefeliciteerd gister
http://www.medyafaresi.co(...)-mehmetcik-gafi.htmlquote:"Gerekli olursa tabii ki meclis toplanır ama PKK bomba patlattı diye, bir yeri bastı diye, birkaç Mehmet'i şehit etti diye Türkiye'nin gündemini oluşturmasına müsaade etmemeliyiz, bizim hassasiyetimiz budur"
over bananen gesproken, Türkiye'de banaan'a binme, er gebeuren allerlei ongelukken met die shitquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Kippenvel..
Op dit moment zijn 6 soldaten, 1 politieagent, 1 gouverneur en een parlementslid in de handen van PKK
Aklim hayalim almiyor..Lijkt wel een bananenrepubliek
kan me niet voorstellen dat dit de account van de man himself isquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of dit waar is, maar Türkoglu herinneren we nog van zijn zoon
Hakkaten her millet hakettigi gibi yönetilirmis
Ik hoop het, maar het zal me absoluut niet verbazen als hij het echt isquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dit de account van de man himself is
volgens mij is dit de echtequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het zal me absoluut niet verbazen als hij het echt is![]()
Oglunun babasi
Daar staat temsili hesap, andere: resmiquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
volgens mij is dit de echte
http://twitter.com/HBTurkoglu
heb je geen login voor internet waar je je gegevens kan zien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:10 schreef Bortecinem het volgende:
Hey mensen, vraagje. De gegevens van mijn mobiele netwerk gebruik zijn op de een of andere manier gereset terwijl ik er helemaal niet aan heb gezeten. Zelfs bij reset staat er nog steeds 'nooit'. Hoe kan dit en hoe weet ik nu hoeveel ik heb verbruikt? De laatste keer dat ik heb gecheckt stond er zeker iets van 800 mb terwijl dat nu 100 ofzo is.
Jawel maar daar kan ik niet zien hoeveel data ik heb verbruikt. Wel echt vaag dat het zomaar weg is op mijn tel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je geen login voor internet waar je je gegevens kan zien?
Vader verkracht en bezwangerd dochter met down-syndroom , maar geen verkrachting(!) omdat haar maagdenvlies nog heel is!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:17 schreef EL_Presidente het volgende:
AKP zihniyeti:![]()
http://gundem.milliyet.co(...)/1580167/default.htm
A.K.böyle Partininquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Vader verkracht en bezwangerd dochter met down-syndroom , maar geen verkrachting(!) omdat haar maagdenvlies nog heel is!
http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=358420
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |