Jij had zeker een Nederlands paspoort voordat het cool wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:06 schreef Bortecinem het volgende:
Jij hebt (nog) niet de Nederlandse nationaliteit? Auslander!!
Mijn opa is meteen een Nederlander geworden toen hij de kans kreeg - thus de rest van de familie ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij had zeker een Nederlands paspoort voordat het cool was
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn opa is meteen een Nederlander geworden toen hij de kans kreeg - thus de rest van de familie ook.
Jij bent ook niet in NL geboren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb echt iets van 6 familieleden die in Nederland wonen, niemand met Nederlandse identiteit, ik ben zelfs de eerste in de familie van mijn vaders- en moederskant die een vreemde nationaliteit krijgt.
Jouw familie woont grotendeels in Nederland?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb hier drie amcalar, twee yengeler en vijf kuzenler wonen en wij hebben allemaal de Nederlandse nationaliteit.
Oh wacht mijn nicht die hier pas twee jaar woont nog niet.
Klein familiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb hier drie amcalar, twee yengeler en vijf kuzenler wonen en wij hebben allemaal de Nederlandse nationaliteit.
Oh wacht mijn nicht die hier pas twee jaar woont nog niet.
Goed met jouu?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jouw familie woont grotendeels in Nederland?
Elhamdulilah het gaat goed, beetje maagpijn gehad, maar gaat al weer beter.quote:
Mijn vader heeft 1 zusje en 2 broertjes, mijn moeder heeft 4 zusjes en een broertje. Ik heb in totaal 9 nichtjes en 6 neefjes, gezellige familie heb jij vast dan met zoveel mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoeveel broers en zussen hebben jouw ouders?
Mijn vader heeft drie broers en twee zussen. Daarvan wonen er drie in Nederland en twee zijn getrouwd en hebben ieder twee kinderen. Ik noem dat nou niet echt een grote familie, jij wel? In Turkije heb ik nog twee halalar, drie dayilar en twee teyzeler met nog iets van 20 neven en nichten. En mijn beide opa's en oma's natuurlijk nog.
Zijn moeder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ahahaha, lijkt precies op haar moeder![]()
Mooi
Vind van wel, 3 meer ooms en een tante, en 5 nichtjes/neefjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:36 schreef Bortecinem het volgende:
Oh zo veel scheelt het dan toch niet met jouw familie?
Hoe? Wat deed je verkeerd?quote:
Turken hebben in vergelijking met Nederlanders echt hele grote familiesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:14 schreef Ayca het volgende:
Ik doe ook even mee
Ik heb 3x dayi en 1x hala in Turkije. 3x amca en 3x hala in Nederland. Neefjes en nichtjes ga ik niet tellen![]()
Die in Nederland hebben natuurlijk allemaal een nl paspoort.
Veel familie in tr? Of gewoon een kleine familiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef zarGon het volgende:
Ik heb alleen m'n oom en z'n gezien hier. Oh, en opa en oma van vaderskant..
wat wil je met 3v card gaan doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:42 schreef Bortecinem het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met het kopen van een 3V card? zarGon?
Ik probeer dus een 3vcash card te kopen maar wanneer ik op 'koop een card' klik en mijn gegevens invoer (email & wachtwoord) staat er steeds 'voer een geldig wachtwoord in'. Ik snap niet wat ze daarmee bedoelen? Hoezo geldig wachtwoord? Ik heb gekeken of je eerst een account moet aanmaken voordat je een kaart kunt kopen maar ik kan er niks over vinden op de site.
Oh en jeej, Turkije heeft een medaille.![]()
18.00 uur (http://www.london2012.com(...)tkw067201/index.html).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wanneer is deze? (NLse tijd)
bu kez saatleri karistirmadin toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
18.00 uur (http://www.london2012.com(...)tkw067201/index.html).
Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
bu kez saatleri karistirmadin toch?
thanksquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee..
17.00 uur in London, 18.00 uur alhier.
wat zijn haar kansen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:11 schreef zarGon het volgende:
Zou fucking prachtig zijn als ze goud weet te winnen waardoor Turkije eerste staat op het taekwandomedailleoverzicht: http://www.london2012.com/taekwondo/medals/.. (We staan nu 3de.)
Ik had verwacht dat we met gewichtheffen en worstelen medailles zouden pakken, maar niet met taekwando (okay, hooguit een brons of zo).
Verlies » verlies = niets.quote:
ik bedoelde of ze goed is..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verlies » verlies = niets.
Verlies » winst = brons.
Winst » verlies = zilver.
Winst » winst = goud.
50% kans.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik bedoelde of ze goed is..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Maakt niet uit of ze goed is, als ze maar beter is dan haar tegenstanders.)
/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |