quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:09 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik ben al lang blij dat ik mag posten hier![]()
komt natuurlijk niet door jezelfquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
al die bans die ik dankzij jou heb gehad
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 05:09 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Je krijgt pas een blik gegund als je money hebt.
Ik zou maar even afwachten op het plasje lolquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:22 schreef EL_Presidente het volgende:
is die medailleuitreiking van de vrouwen 1500meter al geweest, bilen var mi?
niks aan het handje..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:23 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik zou maar even afwachten op het plasje lol
Dat is onzin, weetje best.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:14 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
al die bans die ik dankzij jou heb gehad
dit is de medailleuitreiking van de vrouwen 1500 meter van gisteren: goud en zilverquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben we weer een medaille gewonnen? Hoeveel hebben wij er nu in totaal?
2-6 zie ik op London 2012.com. Weinig kans, right?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Doler12 het volgende:
Ooow en daar gaat de Bir worstelaar!
Ah zo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit is de medailleuitreiking van de vrouwen 1500 meter van gisteren: goud en zilver
Met een vriend samen, hij was er benieuwd na..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 04:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je die film in godsnaam een tweede keer willen bekijken?.
quote:
Gefeliciteerd canim, heb je mijn app berichtje niet ontvangen..?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie hebben mij niet eens gefeliciteerd gister
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd canim, heb je mijn app berichtje niet ontvangen..?He it's Messi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je laat helemaal niks wetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jullie hebben mij niet eens gefeliciteerd gister
http://www.medyafaresi.co(...)-mehmetcik-gafi.htmlquote:"Gerekli olursa tabii ki meclis toplanır ama PKK bomba patlattı diye, bir yeri bastı diye, birkaç Mehmet'i şehit etti diye Türkiye'nin gündemini oluşturmasına müsaade etmemeliyiz, bizim hassasiyetimiz budur"
over bananen gesproken, Türkiye'de banaan'a binme, er gebeuren allerlei ongelukken met die shitquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:25 schreef Eagle_99 het volgende:
Kippenvel..
Op dit moment zijn 6 soldaten, 1 politieagent, 1 gouverneur en een parlementslid in de handen van PKK
Aklim hayalim almiyor..Lijkt wel een bananenrepubliek
kan me niet voorstellen dat dit de account van de man himself isquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of dit waar is, maar Türkoglu herinneren we nog van zijn zoon
Hakkaten her millet hakettigi gibi yönetilirmis
Ik hoop het, maar het zal me absoluut niet verbazen als hij het echt isquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat dit de account van de man himself is
volgens mij is dit de echtequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het zal me absoluut niet verbazen als hij het echt is![]()
Oglunun babasi
Daar staat temsili hesap, andere: resmiquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
volgens mij is dit de echte
http://twitter.com/HBTurkoglu
heb je geen login voor internet waar je je gegevens kan zien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:10 schreef Bortecinem het volgende:
Hey mensen, vraagje. De gegevens van mijn mobiele netwerk gebruik zijn op de een of andere manier gereset terwijl ik er helemaal niet aan heb gezeten. Zelfs bij reset staat er nog steeds 'nooit'. Hoe kan dit en hoe weet ik nu hoeveel ik heb verbruikt? De laatste keer dat ik heb gecheckt stond er zeker iets van 800 mb terwijl dat nu 100 ofzo is.
Jawel maar daar kan ik niet zien hoeveel data ik heb verbruikt. Wel echt vaag dat het zomaar weg is op mijn tel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je geen login voor internet waar je je gegevens kan zien?
Vader verkracht en bezwangerd dochter met down-syndroom , maar geen verkrachting(!) omdat haar maagdenvlies nog heel is!quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:17 schreef EL_Presidente het volgende:
AKP zihniyeti:![]()
http://gundem.milliyet.co(...)/1580167/default.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |