Wat bedoel je daarmee?quote:Ze heeft me al verteld dat ze me het moeilijk gaat maken...
Da's wel een heel negatieve insteek... Moet je niet eerst wat aan je zelfbeeld werken? Persoonlijk zou ik geen vriendin willen die zo over de dingen dacht, hoe mooi ze er verder ook uit zag.quote:maar ik kan tenminste een half uurtje met een dame doorbrengen hoop ik...
Hoe de fuck kan jij dat weten? Ik heb zo'n 20 uur bel materiaal achter de rug met haar. Ze is wel lief en erg plagerig en kwa uiterlijk vind ik haar een 6,5 - 7 of zo. Ze is een beetje verlegen en moet nog een beetje uit de comfort zone komen... zei ze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef Maanvis het volgende:
waar maak je je druk over? het is een kutwijf dus je moet haar niet eens willen. Hoe weet ik dat het een kutwijf is? Omdat ze spelletjes met je speelt. Dan ben je dus een kutwijf.
Dat ze erg plagerig gaat doen en dat ze allemaal dingen gaat doen om het mij lastig te maken of zo ook non verbaal. Ik ben nu al heel erg bang... En ik voel me ook nog eens geïntimideerd door haar lengte. Ben sowieso banger voor wat langere vrouwen. Al blijf ik zelf 5 cm groter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:19 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?
[..]
Da's wel een heel negatieve insteek... Moet je niet eerst wat aan je zelfbeeld werken? Persoonlijk zou ik geen vriendin willen die zo over de dingen dacht, hoe mooi ze er verder ook uit zag.
Grappigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Om de gaten in de sociale agenda op te vullen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik krijg vooral vaak te horen dat ik het heel erg zou moeten vinden.Inderdaad, ik hoor het ook heel vaak (mannelijke variant). Net of je niet net uit een relatie kan zijn en dat je maar permanent bezet bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De term happy single vind ik overigens best sneu."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Daar zou ik geen probleem mee hebben hoor. Slimme vrouwen die zelf met initiatieven aankomen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vooral aan uiterlijk...maar ik zie ook regelmatig het probleem dat ze niet willen dat een vrouw slimmer is, meer verdient, te zelfverzekerd of vrijgevochten is etc. Ik krijg wel eens het idee dat mannen snel geïntimideerd kunnen zijn (en nee, geld niet voor elke man, net als die eisenlijstjes ook niet voor elke vrouw geld)
Check!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Geen idee, dat is dan weer puur op gevoel. Niet iets wat je kan sturen in mijn beleving...je zou hoogstens nog even kunnen afwachten en aankijken of de klik wel ontstaat. Maar eerlijk is eerlijk, meestal weet je het binnen een paar minuten wel.
Leuk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Satijn het volgende:
Ik geloof dat ik de datingwereld een voorlopig ga verlaten >
Leuk, Satijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Satijn het volgende:
Ik geloof dat ik de datingwereld een voorlopig ga verlaten >
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik krijg vooral vaak te horen dat ik het heel erg zou moeten vinden.Je moet het inderdaad niet erg vinden. Vrijgezel is inderdaad niet het einde van de wereld. Helaas hoor je vaak dat het juist tegen overgesteld moet zijn, meestal van mensen die bang zijn om alleen te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bang voor een relatie moet je ook niet zijn! De juiste persoon voelt aan wat je wel en niet wilt en zorgt er voor dat je angst langzaam verdwijnt. En jij je helemaal op je gemak voelt en je geeft op die momenten die belangrijk zijn voor jou. Die persoon komt van zelf wel in je leven
Goedemorgen DP
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Leuk leuk leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
Nog 5 uurtjesCan't wait
Ook al ben ik zenuwachtig
Zeker!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk![]()
Je moet maar zo denken: zij is waarschijnlijk net zo zenuwachtig
Ik vond dat altijd zo'n onzin, maar ben erachter gekomen dat dit vaak wel het geval is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |