Welk zangduo schuilt hier achterquote:was een Nederlands zangduo bestaande uit
en
![]()
trad reeds in zijn jeugd op met accordeon op bruiloften en partijen. Hij ontmoette
in december 1959 en trouwde met haar op 21 mei 1960. Beiden waren op dat moment achttien jaar oud. In 1969 startte het echtpaar een Café aan de 2e Nassaustraat in Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht al gecheckt, maar ik heb gespiekt en dit is fout.quote:
Inderdaad, dat zou mijn volgende hint zijn. Zoon is zanger.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
Niet bepaald een befaamd zangduo. Plaatselijk misschien. Maar zonder hun zoon kende niemand ze.
Yep. Eigenlijk moet je de voornaam van zn vrouw ook weten, maar wat mij betreft pak je t punt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:10 schreef HilarityEnsues het volgende:
Bolle Jan? De vader van Rene Froger?
Ja, die wist ik niet. Ria ofzo? Nou ja, doet er niet meer toe.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:35 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Yep. Eigenlijk moet je de voornaam van zn vrouw ook weten, maar wat mij betreft pak je t punt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Living Doll van Cliff Richard (al dan niet met The Young Ones)
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef plagvreugd het volgende:
Is dat met hals omlaag bewaren zodat de kurk niet uitdroogt?
Decanteren is het overschenken van wijn naar bijvoorbeeld een karaf. Maar ik vroeg naar het idee erachter, en dat is inderdaad om lucht bij de wijn te latenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het de fles wijn even zonder kurk laten staan zodat er lucht bij de wijn komt?
Het zijn de 8 meest standaard karakters uit de hele Mario reeks denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:56 schreef plagvreugd het volgende:
ik doe eens gek en roep Super Mario
en dan Luigi, die paddenstoel die vast ook een naam heeft en dan ben ik alweer leeg
Kan zijn, maar dat is ook wel gewoon goed.quote:
Dat was de Onafhankelijke Burger Partij en dat was de oude naam, nu hij met de partij van Rita Verdonk is gefuseerd hebben ze weer een andere naam bedacht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef HilarityEnsues het volgende:
Onafhankelijk Burger Platform (Engelse ziekte...).
yepyepquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef remcoP het volgende:
Democratisch Politiek Keerpunt (Brinkman)
50+ (Nagel)
Twee groene struiken op een grasveld ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef remcoP het volgende:
Na 3 weken vakantie is lastig een vraag te verzinnen.
Dan maak ik hem maar vakantie-gerelateerd.
[ afbeelding ]
Wat?
Die zijn zeker te zien ja, al zocht ik naar de naam van dit paleis.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee groene struiken op een grasveld ?
Wees dan iets duidelijker in je vraagstellingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die zijn zeker te zien ja, al zocht ik naar de naam van dit paleis.
SPOILER: Het antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Baumgarten (Wenen), 14 juli 1862 – Wenen, 6 februari 1918) was een Oostenrijkse symbolistische schilder.
Wie?
Warm. Die was van de AVRO.quote:
stand 2772quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is van ver voor mijn tijd. Ehm, wat had je nog meer... Een van de acht?
Bittbürger ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welk biermerk noemt zich 'Die Königin unter den Bieren'?
Die ene, je weet wel, met die niet al te moeilijke naamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat doet mij goed.
Welke meteorenzwerm bereikt dit weekend zijn maximum?
stand 2772quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Waar wil je een vraag over ?quote:
maakt me niet uit, zolang het geen sport/auto's betreft.quote:
Redelijk in de goede richting.quote:
stand 2772quote:
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe dan maar
is een niet-geweven textielsoort die wordt vervaardigd door samenpersing van wol. De vezels vormen de structuur van de stoffen.
was vermoedelijk de eerste vorm van textiel die de mens vervaardigde, al komt ook een prehistorische manier van ineenvlechting van plantenstrengen daarvoor in aanmerking. In elk geval ging de uitvinding van het
die van het weven en het breien ruimschoots voor. De oudste bewaarde
resten dateren van ca. 6500 voor Christus en werden gevonden in Klein-Azië.
?
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:06 schreef RanTheMan het volgende:
dat kan alleen maar vilt zijn gezien "niet geweven"
stand 2772quote:
Die Marc DuTroux dacht zelf dat hij nog wel vrij zou komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef Mark het volgende:
Kwam er vorige week pas achter dat ze samen kinderen hebben. Kan me niet voorstellen hoe het voor hen moet zijn om met zulke ouders door het leven te moeten
stand 2772quote:
tsjaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:14 schreef Mark het volgende:
Kwam er vorige week pas achter dat ze samen kinderen hebben. Kan me niet voorstellen hoe het voor hen moet zijn om met zulke ouders door het leven te moeten
Weet ik niet helemaalquote:
stand 2772quote:
Van Gorkum ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Flitspaal het volgende:
Naam van de NL BMX-er die zich niet voor de halve finale heeft geplaatst.
Jelle van Gorkomquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:37 schreef Flitspaal het volgende:
Naam van de NL BMX-er die zich niet voor de halve finale heeft geplaatst.
stand 2772quote:
stand 2772quote:
verdeling/distributiequote:
stand 2772quote:
stand 2772quote:
stand 2772quote:
DM gestuurd. And now... we wait.quote:
Ja en nee. (dacht ik eigenlijk ook, maar hij was hoofd-geitenbreier)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:30 schreef HilarityEnsues het volgende:
De fillum van Ome Willem? Harry Banninck?
Nu ziet iedereen er een gezicht bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:33 schreef HilarityEnsues het volgende:
Ik zie er wel een gezicht bij, maar is die man dan nog van iets anders bekend?
Wellicht is ie te moeilijk, over een paar minuten een alternatief.quote:(Amsterdam, 2 mei 1928 – Amstelveen, 13 december 1996) was een Nederlands accordeonist van wereldklasse. Bij het grote publiek was hij vooral bekend als muzikaal begeleider en "Grote Grijze Geitenbreier" in de kinderserie De film van Ome Willem met Edwin Rutten en collega-musici Harry Bannink en Frank Noya. De virtuoze muzikant begeleidde daarnaast op de plaat, in theaters en voor radio en televisie grote Nederlandse artiesten als Willy Alberti, Wim Sonneveld en Jasperina de Jong.
Oh ja, had ik al verklapt, stom. Ik verzin nog een alternatieve vraag.quote:
Yepyepquote:
isabelle brinkman, van 3fm naar de anonimiteit, die?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:50 schreef plagvreugd het volgende:
Ik gok op die chick die vroeger van TMF zat, die doet ook de reclames toch, maar kom niet op d'r naam,. Isabel?
Ha ja die bedoelde ik. Maar kan best helemaal fout zijn hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
isabelle brinkman, van 3fm naar de anonimiteit, die?
Inderdaad Isabelle Brinkman ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:50 schreef plagvreugd het volgende:
Ik gok op die chick die vroeger van TMF zat, die doet ook de reclames toch, maar kom niet op d'r naam,. Isabel?
Yepyep. XXX = Jean-Marc van Tol, de tekenaar en meest prominente figuur van de drie.quote:
stand 2772quote:
Dat was Harry Mooten (twijfel over het aantal O's)quote:
Dat is juist, geef Mark een punt svpquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was Harry Mooten (twijfel over het aantal O's)
quote:
stand 2772quote:
Oosterscheldekering = Stormvloedkeringquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:55 schreef De.Marcus het volgende:
tja Maeslantkeringen nog een keer later na ophoging dijken
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:55 schreef De.Marcus het volgende:
tja Maeslantkeringen nog een keer later na ophoging dijken
Lobke Berkhout en Lisa Westerhofquote:
stand 2772quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef Mark het volgende:
En ik denk dat de Body hier Mary pierce is
Stand 2772quote:
Stand 2772quote:
Ik vind Mark best aardig, maar om nou mijn punt aan hem af te staan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Stand 2772
1 BeamofLight
5 HilarityEnsues
3 Hawaii_Tim
4 Quyxz_
3 plagvreugd
1 remcoP
2 tong80
3 ß
2 lubje25
1 outtayourleague
1 RanTheMan
1 Ajacied422
4 Da_Sandman
5 Flitspaal
3 De.Marcus
1 Takata
3 Mark
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind Mark best aardig, maar om nou mijn punt aan hem af te staan...
Braadzak en braadslee kunnen beide in mijn omschrijvingquote:
Hanzelijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe wordt de toekomstige spoorlijn Lelystad - Zwolle genoemd?
quote:
Turkije?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In welk land ligt tegenwoordig de Romeinse provincie Gallia Cisalpina?
quote:
Verder bij Nederland vandaanquote:
Oostenrijk dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook Tsjechië is niet het goede antwoord. Hint: kijk eens naar het laatste deel van het tweede woord, dan heb je een redelijk idee waar het moet liggen
quote:
Bicycle Motocross, zonder de r dus. De X staat voor Cross.quote:
Stand 2772quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ziet er golferig uit. Happy Gilmore?
quote:
jazeker, die welquote:
Ton Boot vergiste zich ietwatquote:
Dat blijkt een Amerikaan te zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef plagvreugd het volgende:
Gespiekt en nog nooit van de meneer gehoord.
Vindt iemand het nog leuk als ik een opstarter stel, of is iedereen aan de avonddis?
Doe maar een opstarter als je hier nog bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:36 schreef plagvreugd het volgende:
Gespiekt en nog nooit van de meneer gehoord.
Vindt iemand het nog leuk als ik een opstarter stel, of is iedereen aan de avonddis?
yepyepquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:20 schreef Flitspaal het volgende:
Venezuela
Colombia
PEru
Equador
Chili
Argentinie
Uruguay
Bolivia
Paraguay
Brazilie
Suriname