Het is inderdaad samengesteld uit de gekwalificeerden van heat 1 en 2 en heat 3 en 4 van de QF's. Maar die zijn weer samengesteld uit de uitslag van de seeding run dus 1, 4, 5, 8, 9, 12, 13, 16, enzovoorts samen in een heat in de SF.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:55 schreef cap het volgende:
[..]
Nee, het zit zo wat betreft de indeling van de 2 heats:
SF heat 1 is samengesteld uit de gekwalificeerden van heat 1 en 2 van de QF
SF heat 2 is samengesteld uit de gekwalificeerden van heat 3 en 4 van de QF
Daarbij is de startpositie in elke heat gebaseerd op de behaalde positie in de seeding run.
Laten we inderdaad hopen dat de tijd in de seeding run ook bepalend is voor de startpositie in de finale...
Klopt helemaal, we zijn het eens, ik had het alleen duidelijker moeten zeggen in mijn laatste zin:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is inderdaad samengesteld uit de gekwalificeerden van heat 1 en 2 en heat 3 en 4 van de QF's. Maar die zijn weer samengesteld uit de uitslag van de seeding run dus 1, 4, 5, 8, 9, 12, 13, 16, enzovoorts samen in een heat in de SF.
Inderdaad, ik ging met een paar vrienden vroeger stiekem crossen op de fietscrosbaan in de buurt, was toen gewoon allemaal zand en in de hoge kant van de kombochten straattegels, maar tegenwoordig is het grotendeels asfalt en zeer net neergelegde klinkers op die baan..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb vroeger (jaren 80 begin 90) ook aan BMX gedaan. Maar het is nu wel een stuk cleaner geworden zeg. Veel hardere banen, pedalen waar je je voeten in vast klikt. In mijn tijd had je tijdens regen gewoon pech en werd het echt afzien. Desondanks nog erg leuk om te kijken.
Straattegels in kombochten hadden wij ook nog niet. Gewoon allemaal zand. En bij hoge kombochten moest er maar gewoon een flinke berg zand achter. Goede tijden waren dat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ging met een paar vrienden vroeger stiekem crossen op de fietscrosbaan in de buurt, was toen gewoon allemaal zand en in de hoge kant van de kombochten straattegels, maar tegenwoordig is het grotendeels asfalt en zeer net neergelegde klinkers op die baan..
Iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:29 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb vroeger (jaren 80 begin 90) ook aan BMX gedaan. Maar het is nu wel een stuk cleaner geworden zeg. Veel hardere banen, pedalen waar je je voeten in vast klikt. In mijn tijd had je tijdens regen gewoon pech en werd het echt afzien. Desondanks nog erg leuk om te kijken.
Persoonlijk vindt ik asfalt een stuk spectaculairder om te zien! Het gaat een stuk sneller en het is juist een heel stuk minder veilig dan zand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Straattegels in kombochten hadden wij ook nog niet. Gewoon allemaal zand. En bij hoge kombochten moest er maar gewoon een flinke berg zand achter. Goede tijden waren dat.
In putten heb ik ook veel gefietst ja. Baarn dan weer niet die was wel weer van de knwu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:31 schreef Meike26 het volgende:
Dan reed je dus vooral op de kleinere banen ? En ook niet over heel Nederland, maar meer midden Nederland ? Dan weet ik wel wat je bedoelt indd![]()
Blaricum was ook zo'n clubje, velen van hen crosste ook met ons mee, omdat Baarn-Bussum en blaricum met elkaar werkte, ook met eventueel kantine of baanpersoneel. Nijkerk kende ik weer niet, Putten volgens mij weer wel.
Nog iets meer dan 3 uur te gaan !
Ja 16 uur met Smulders in Heat 2.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef BobW het volgende:
Op teletekst en het NOS schema staat dat het om 17:00 begint, maar volgens de officiële site begint het om 15:00 Engelse tijd dus 16:00 hier toch?
waar zie jij 17:00 staan? http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/per-sport/bmx/quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef BobW het volgende:
Op teletekst en het NOS schema staat dat het om 17:00 begint, maar volgens de officiële site begint het om 15:00 Engelse tijd dus 16:00 hier toch?
Ik trok daar een keer die hele vlag van het plafondquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:16 schreef Meike26 het volgende:
Heb ongeveer zelfde tijd gecrossed als Stansfield. Indoorbaan die ik ken was Groenoord hallen in Leiden. Erg gaaf !
Ze hadden daar op eerste bult een vlag boven gehangen, wie hoog genoeg sprong, kon de vlag met 1 hand aantippen.
Ja, ik dus niet hé![]()
Assen ook een keer geweest, volgens mij vlak achter het TT circuit ! Mooie brede baan.
Baarlo was ook zo'n mooie baan, in het bos.
Paar "helden" van onze club toendertijd:
Robert Sprokholt
... Cozijnse
Michiel Wientjes
Suzanne Jacobs
Hier keek ik : http://nos.nl/os2012/artikel/404648-nederlanders-vandaag.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
waar zie jij 17:00 staan? http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/per-sport/bmx/
16:00 ja
quote:
Bedankt allemaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij begint het om 16.00 uur en niet om 17.00 zoals op Teletekst
Toevallig nog op de baan in Nunspeet gefietstquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:27 schreef Stansfield het volgende:
Mijn thuisbaan was in nijkerk. Maar mijn club was aangesloten bij een andere bond dan de knwu. Ik ben die naam ff kwijt. Dus ik fietste niet om de bekende banen. Maar leuk was het wel.
Nunspeet greenhoppers toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toevallig nog op de baan in Nunspeet gefietst?
Heb behalve daar ook een paar regionale wedstrijdjes gehad in Kampen, op de baan waar ook grote wedstrijden worden gehouden dus, maar dat was weinig succesvol
Wel een mooie baan daar.
De Volhardingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nunspeet greenhoppers toch?
Faal inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, goed dat ik hier nog even kijk, NOS TT heeft het op 17.00 uur staan.
3 runsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:00 schreef zolderraam het volgende:
weer over 5 heats de halve finales?
Want dat weet jij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooie beelden. Zeker als je weet hoe het voelt om daarboven te staan.
3e op districtskampioenschappen van Texelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want dat weet jij.2003 clubkampioen bij BMX-vereniging 't Kleine Spaekje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |