Ik trok daar een keer die hele vlag van het plafondquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:16 schreef Meike26 het volgende:
Heb ongeveer zelfde tijd gecrossed als Stansfield. Indoorbaan die ik ken was Groenoord hallen in Leiden. Erg gaaf !
Ze hadden daar op eerste bult een vlag boven gehangen, wie hoog genoeg sprong, kon de vlag met 1 hand aantippen.
Ja, ik dus niet hé![]()
Assen ook een keer geweest, volgens mij vlak achter het TT circuit ! Mooie brede baan.
Baarlo was ook zo'n mooie baan, in het bos.
Paar "helden" van onze club toendertijd:
Robert Sprokholt
... Cozijnse
Michiel Wientjes
Suzanne Jacobs
Hier keek ik : http://nos.nl/os2012/artikel/404648-nederlanders-vandaag.htmlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
waar zie jij 17:00 staan? http://nos.nl/os2012/wedstrijdschema/per-sport/bmx/
16:00 ja
quote:
Bedankt allemaal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij begint het om 16.00 uur en niet om 17.00 zoals op Teletekst
Toevallig nog op de baan in Nunspeet gefietstquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:27 schreef Stansfield het volgende:
Mijn thuisbaan was in nijkerk. Maar mijn club was aangesloten bij een andere bond dan de knwu. Ik ben die naam ff kwijt. Dus ik fietste niet om de bekende banen. Maar leuk was het wel.
Nunspeet greenhoppers toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toevallig nog op de baan in Nunspeet gefietst?
Heb behalve daar ook een paar regionale wedstrijdjes gehad in Kampen, op de baan waar ook grote wedstrijden worden gehouden dus, maar dat was weinig succesvol
Wel een mooie baan daar.
De Volhardingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nunspeet greenhoppers toch?
Faal inderdaad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, goed dat ik hier nog even kijk, NOS TT heeft het op 17.00 uur staan.
3 runsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:00 schreef zolderraam het volgende:
weer over 5 heats de halve finales?
Want dat weet jij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooie beelden. Zeker als je weet hoe het voelt om daarboven te staan.
3e op districtskampioenschappen van Texelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want dat weet jij.2003 clubkampioen bij BMX-vereniging 't Kleine Spaekje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |