Gewoon knap dat hij erbij is toch.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
Gorkom start wel prima, maar hij is gewoon niet snel genoeg.
Shields = Fields?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Van der Biezen is een van de kandidaten voor goud samen met Shields, Willoughby, Strombergs, Daudet, Willers.
Leuk, maar beter kan hij vooraan rijden. Dan hoef je niet over iemand heen te springen ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef sausagin het volgende:
[ afbeelding ]
eventjes over iemand heen springen
Woah, kzie het nu pas in deze gifquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef sausagin het volgende:
[ afbeelding ]
eventjes over iemand heen springen
Moet je goed genoeg voor zijn als je vooraan wilt zittenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk, maar beter kan hij vooraan rijden. Dan hoef je niet over iemand heen te springen ook.
Shields ja, dacht Fields... ik zie dit ook maar een keer in de 4 jaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef cap het volgende:
[..]
Shields = Fields?
Herman staat ook nr 5 op de ranking, kirkham 7, vd biezen 8
Nee, over een alien die in de lucht fietst ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit gezien maar dat gaat dus over BMX'en?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, over een alien die in de lucht fietst ofzo
Pippi Langkous doet dat ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, over een alien die in de lucht fietst ofzo
Tja, ik heb die film ook nog nooit gezien hoor.quote:
Hoe kun je E.T. nu nog nooit gezien hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit gezien maar dat gaat dus over BMX'en?
Het is wel een dikke kut filmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hoe kun je E.T. nu nog nooit gezien hebben?
ditquote:
60+quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel km/u gaan deze gasten nou eigenlijk?
Jij kijkt ook alles hé.quote:
Gemiddelde snelheid is net boven de 40.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel km/u gaan deze gasten nou eigenlijk?
quote:
Klopt. Lekker BMX-samenvattinkjes met Taekwondo op de streamquote:
Die enkele finalerace is natuurlijk alles of niets... maar hij hoort wel bij de kanshebbersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:53 schreef JohnDDD het volgende:
vd biezen maakt gewoon dikke kans op goud als ik het zo zie?
Opvallend ja maar misschien omdat Van Gendt de derde tijd had en Fields de vierde tijd komt de Amerikaan bij Van der Biezen en Van Gendt bij Daudet die de tweede tijd had?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:40 schreef Marcoss het volgende:
vd Biezen en Fields normaal toch wel de favorieten in heat 1. Van Gendt moet wat geluk hebben, maar die klopte in de kwartfinale Strombergs en Willoughby al natuurlijk. Wel opvallend dat de 2 die 3x hun kwartfinale wonnen in dezelfde halve finale zitten.
Dat is altijd wel bij BMX (als je een goede start hebt) want je zit aan de binnenkant voor de eerste bocht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die eerste startpositie is echt een enorm voordeel op deze baan, niet?
Dit zijn de Olympische Spelen geen regionale cross in 1989 in Baarn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:09 schreef Meike26 het volgende:
Totdat je een keer een goede startpositie hebt, maar de magneet laat niet los... dan liggen er 6 tot 8 crossers over het hekje
doet dan niet iemand een poging tot valse start?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:09 schreef Meike26 het volgende:
Totdat je een keer een goede startpositie hebt, maar de magneet laat niet los... dan liggen er 6 tot 8 crossers over het hekje
In de eerste run wel, maar daarna heeft de winnaar van de laatste run de eerste keus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:03 schreef Nober het volgende:
Maar volgens mij klopt het wel wat ik zeg, Van der Biezen door die snelste tijd (het heet niet voor niets seeding run) altijd aan de binnenkant als hij de finale haalt.
dank uquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:11 schreef Meike26 het volgende:
Nee, valse start is eigenlijk niet te doen in het fietscross. Het enige wat je ziet in BMX is dat men het voorwiel net voor het signaal optrekt, zodat je niet hoeft te wachten tot het hek beneden is, maar dat je het voorwiel er eigenlijk overheen tilt en met het achterwiel rijd je dan al over het hek heen als het naar beneden is.
Volgens mij worden er wel eens valse start meldingen gedaan, ik weet niet hoe dat nu is, maar vroeger werd je nog wel eens gestraft als je tijdens de startprocedure je voeten op de grond had. Vanaf het signaal "Rijders op gelet" hoorde je al je voeten van de grond te hebben totdat het licht op groen sprong...
Maar in de finale is er maar een run, niet? Dus zolang hij zich plaatst, zit ie goed (denk ik).quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:10 schreef Montov het volgende:
[..]
In de eerste run wel, maar daarna heeft de winnaar van de laatste run de eerste keus.
Nee, het zit zo wat betreft de indeling van de 2 heats:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Opvallend ja maar misschien omdat Van Gendt de derde tijd had en Fields de vierde tijd komt de Amerikaan bij Van der Biezen en Van Gendt bij Daudet die de tweede tijd had?
Hier de heats met de tijden van de seeding run.
Heat 1
1 Van der Biezen
4 Fields
5 Jimenez
9 Caleyron
12 Phillips
13 Veide
17 Young
32 Treimanis
Heat 2
2 Daudet
3 Van Gendt
6 Willoughby
10 Willers
11 Strombergs
14 Oquendo
15 Herman
23 Rinderknecht
Zou dus óók betekenen dat Van der Biezen in de finale altijd de eerste is die een positie mag kiezen omdat hij als eerste geplaatst is door die snelste tijd in de seeding run, gunstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |