Is nog best te doen hoor. Heb je wel een uitstekende baan en techniek kennis nodig. Vaak ontbreekt het de sterren van tegenwoordig aan de juiste basistechniek.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee met deze snelheden en nivo kan dat eigenlijk niet meer
Maar goed misschien kan je een fout bij een voorligger forceren.
Dat is ie wel... maar hij lag een paar maanden geleden nog in coma... dat fietst dan niet meteen fantastisch nuquote:
Weet ik ook wel, maar is die normaal wel goed als ie die blesure niet zou hebben gehad?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die Van Gorkum heeft maanden niet kunnen trainen.
Die kan er helemaal geen klote van inderdaad, dat had ik nog beter gedaan.quote:
Niet goed genoeg voor de echte top, maar de subtop toch wel. En nee, de subtop houdt niet in dat ie telkens achterin eindigt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar is die normaal wel goed als ie die blesure niet zou hebben gehad?
Dat vroeg ik netquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ie wel... maar hij lag een paar maanden geleden nog in coma... dat fietst dan niet meteen fantastisch nu
Okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor de echte top, maar de subtop toch wel. En nee, de subtop houdt niet in dat ie telkens achterin eindigt.
quote:
Nee echt niet hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:30 schreef cap het volgende:
neenee gOrkOm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jelle_van_Gorkom
Welke basis techniek doel je dan op, ik bedoel ze rijden hun lijnen en proberen zoveel mogelijk vaart erin te houden door het achterwiel op de baan te houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog best te doen hoor. Heb je wel een uitstekende baan en techniek kennis nodig. Vaak ontbreekt het de sterren van tegenwoordig aan de juiste basistechniek.
Hij trollt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Welke basis techniek doel je dan op, ik bedoel ze rijden hun lijnen en proberen zoveel mogelijk vaart erin te houden door het achterwiel op de baan te houden
schoentjes zijn witquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:31 schreef marcodej het volgende:
NieuwZeelander compleet in het zwart
Is al de hele tijd zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:31 schreef marcodej het volgende:
NieuwZeelander compleet in het zwart
En Wikipedia, en de offiele Olympics site, etc.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:31 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Zit TT wel met een flinke fout dan. Daar staat Jelle van Gorkum. ff met nos bellen.
Ja het is idd van Gorkom, maar NOS TT zit lekker fout. Slordig hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:32 schreef cap het volgende:
[..]
En Wikipedia, en de offiele Olympics site, etc.
Nee rijdt gisteren toevallig de snelste tijd met 0.5 seconden voorsprong op de nummer 2 en wint vandaag met geluk alle drie zijn heats.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:33 schreef Mascleta het volgende:
Raymon van der Biezen is goed bezig, maar is hij ook daadwerkelijk een favoriet voor Goud of een andere medaille?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee rijdt gisteren toevallig de snelste tijd met 0.5 seconden voorsprong op de nummer 2 en wint vandaag met geluk alle drie zijn heats.
Tja, bij Judo wonnen sommige Nederlanders ook overtuigend de eerste paar partijen en deed NOS alsof ze niet meer konden verliezen om er vervolgens uit te vliegen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee rijdt gisteren toevallig de snelste tijd met 0.5 seconden voorsprong op de nummer 2 en wint vandaag met geluk alle drie zijn heats.
De finale gaat over 1 run dus dan is het echt alleen maar goed door de eerste bocht komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef cap het volgende:
Medaille voorspellen lijkt me moeilijk bij deze risicovolle sport, maar zoals ie fietst kan ie zeker mee bij de beste 5?
Met alle geluk???quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik dus iets aan. Over hoeveel heats gaat de halve finale?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef kilon het volgende:
[..]
De finale gaat over 1 run dus dan is het echt alleen maar goed door de eerste bocht komen.
Die vergelijking klopt ook helemaal inderdaadquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Tja, bij Judo wonnen sommige Nederlanders ook overtuigend de eerste paar partijen en deed NOS alsof ze niet meer konden verliezen om er vervolgens uit te vliegen.
Drie. Beste 4 van de halve finales gaan door. Als ze niet vallen moet dat kunnen bij een goede startpositie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik dus iets aan. Over hoeveel heats gaat de halve finale?
Van der Biezen is een van de kandidaten voor goud samen met Shields, Willoughby, Strombergs, Daudet, Willers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Tja, bij Judo wonnen sommige Nederlanders ook overtuigend de eerste paar partijen en deed NOS alsof ze niet meer konden verliezen om er vervolgens uit te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |