SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
Captain_fabulous
misschien:
Erik92
Oksel & OkselchickSupra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
Tuurlijk. Niet zo'n enorm hoog piekvermogen, maar met zo'n zuurstofvermogen heb je een uitstekende basis om een goeie (betere) renner te worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef Deetch het volgende:
Zojuist mijn ergotest gehad. 355 watt piekvermogen VO2 60.5 ml/min.kg.
Daar moet ik de Mont Ventoux toch wel mee opkomen met een triple?
Hangt uiteraard van je gewicht af. Als je het max vermogen deelt door je gewicht, op hoeveel kom je dan uit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk. Niet zo'n enorm hoog piekvermogen, maar met zo'n zuurstofvermogen heb je een uitstekende basis om een goeie (betere) renner te worden.
Ik heb zelf 58 ml, dus waar ik 60.5 keer moet ademhalen om dezelfde hoeveelheid zuurstof binnen te zuigen, hoef jij maar 58 ademteugen te nemen.
Ik kom dan op 4.8 W/kg en m'n BMI is 21.4quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Hangt uiteraard van je gewicht af. Als je het max vermogen deelt door je gewicht, op hoeveel kom je dan uit?
Ik denk het wel de eenheid is nameijk ml/min.kgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef eentwee het volgende:
Die VO2 is ook afhankelijk van het gewicht? Dus als je afvalt wordt-ie hoger?
http://nl.wikipedia.org/wiki/VO2maxquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik denk het wel de eenheid is nameijk ml/min.kg
Het hangt er volgens mij ook vanaf hoeveel procent je in 1x kunt uitblazen, de efficiëntie. Omdat je nooit je maximale longinhoud gebruikt. Misschien weet jij hier iets meer over Gripper?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk. Niet zo'n enorm hoog piekvermogen, maar met zo'n zuurstofvermogen heb je een uitstekende basis om een goeie (betere) renner te worden.
Ik heb zelf 58 ml, dus waar ik 60.5 keer moet ademhalen om dezelfde hoeveelheid zuurstof binnen te zuigen, hoef jij maar 58 ademteugen te nemen.
Inderdaad, doe ik dus ook niet. Hooguit dat ik een vinger opsteek met de handen op mijn stuurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je op rondjes heuvelrug of Loosdrecht iedereen gaat groeten fiets je zonder handenDat doe ik dus ook niet.
Dat wel ja, of een knikje. Maar zou best kunnen dat de ander dat niet eens altijd opmerkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Inderdaad, doe ik dus ook niet. Hooguit dat ik een vinger opsteek met de handen op mijn stuur
en daarbij ook nog eens Okselwaardige gemiddeldes?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik geef iedere wielertoerist die ik onderweg tegenkom 3 zoenen, een hand en tenslotte maak ik een diepe buiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |