Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Mijn stukje auto ophalen dus ging lekker, alleen was de gps niet zo nauwkeurig, want ik heb best constant gelopen namelijk en snel ook. Maar 500 meter voor ik er was hield de batterij er mee op Nou ja, hè? 1.4 is 1.4!
Mijn stukje auto ophalen dus ging lekker, alleen was de gps niet zo nauwkeurig, want ik heb best constant gelopen namelijk en snel ook. Maar 500 meter voor ik er was hield de batterij er mee op Nou ja, hè? 1.4 is 1.4!
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
Dan zal het wel aan de ontvangst ofzo liggen, want 2 kapotte horloges lijkt me nogal sterk. Misschien test ik hem nog een keer buiten de stad (maar ja, wat heb ik er dan aan? Als ik altijd hier ren, dan stuur ik hem terug want dan heb ik dus een product waar ik niks aan heb).
Ik denk toch aan een stoorzender bij jou in de buurt, een of ander vreemd bedrijf dat dit veroorzaakt. Lijkt me heel zinvol om 'm eens buiten de stad te testen, neem 'm eens mee ergens anders heen. Daar heb je wèl wat aan, want dan weet je wat het probleem is; ook al doet 'ie het dan nog niet, kan je in ieder geval ophouden met puzzelen
En als dat het probleem is, en je stuurt deze terug, leen dan voor je een ander merk/model koopt eerst eentje van iemand om 'm in jouw omgeving uit te proberen.
Ik heb gelopen! En héérlijk gelopen! De eerste 2x2 ging al goed, toen de 4, ook helemaal uitgelopen en daarna 2x3 en ook daar had ik niet veel problemen mee! Dus een goed en lekker lesje geweest. Wel ff wennen dat de volgende les weer hetzelfde is maar ik weet nu dat ik het kan.
Ik denk toch aan een stoorzender bij jou in de buurt, een of ander vreemd bedrijf dat dit veroorzaakt. Lijkt me heel zinvol om 'm eens buiten de stad te testen, neem 'm eens mee ergens anders heen. Daar heb je wèl wat aan, want dan weet je wat het probleem is; ook al doet 'ie het dan nog niet, kan je in ieder geval ophouden met puzzelen
En als dat het probleem is, en je stuurt deze terug, leen dan voor je een ander merk/model koopt eerst eentje van iemand om 'm in jouw omgeving uit te proberen.
Das waar, je hebt gelijk
Mag ik nog even zeggen dat ik je heel stoer vind MB? Stoppen met roken samen met Re en hardlopen en ook voor Re zelf! Als ik een pet op had gehad, had ik 'm voor jullie afgedaan!
Gekheid, voor stoppen met roken. Mevrouw CklokC hikt daar ook tegen aan, maar alleen al het beginnen met stoppen is lastig.
quote:
Op donderdag 9 augustus 2012 15:06 schreef Mvr.Poes het volgende: Ik heb gelopen! En héérlijk gelopen! De eerste 2x2 ging al goed, toen de 4, ook helemaal uitgelopen en daarna 2x3 en ook daar had ik niet veel problemen mee! Dus een goed en lekker lesje geweest. Wel ff wennen dat de volgende les weer hetzelfde is maar ik weet nu dat ik het kan.
Zijn die getallen die je noemt kilometers? * CklokC = noob
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef motorbloempje het volgende: Mag ik nog even zeggen dat ik je heel stoer vind MB? Stoppen met roken samen met Re en hardlopen en ook voor Re zelf! Als ik een pet op had gehad, had ik 'm voor jullie afgedaan!
Oooh lief, dank je
Het was allemaal een beetje gedwongen, maar inmiddels ben ik er blij mee En morgen krijg ik mn fitnessmatje binnen (hihi ) en dan ga ik beginnen aan die 30 day shred
Qua goed bezig met sporten kan ik trouwens wel een voorbeeld nemen aan jou!
Hahaha ja dat zei je vorige keer al dat je net begonnen was, ik wist alleen niet precies hoe lang. In ieder geval well done! Ben nu aan mijn 2e week bezig.