Dat vond ik al langer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:26 schreef FerryNL het volgende:
Echte man dit topic slaat echt nergens meer op. In plaats van elkaar helpen gaan we elkaar maar de grond in stampen
ik snap het ook niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ouders die geld opzij MOETEN zetten voor hun kinderen. Ik heb nu 3 kinderen van 8, 5 en 4... En ik ben momenteel op mijn 42ste werkloos...
Leven is wat je overkomt als je plannen maakt voor dat leven. Met andere woorden... ik kan nu echt niet garanderen dat ik straks studie van mijn kinderen kan veroorloven. Zeker niet aangezien ze NU ook wensen hebben.
Erg makkelijk om ouders de schuld te geven van het falen in je eigen leven.
je kunt ook nog zwart wat bij oppassenquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik doe ook niet niets. Ik zit in een aantal kinderopvang diensten via het uitzendbureau en de tussenschoolse opvang op mijn oude basisschool.
Niet kunnen is wat anders dan alles maar uitgeven aan sigaretjes en mooie kleding, lijkt mij. Dat is een wat andere situatie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik snap het ook niet.
mijn moeder was alleenstaand, veel problemen, en zat in de bijstand.
ik zit nu toch ook niet te pijpzeiken dat ze dingen niet voor me betaald heeft..?
quote:
Volg eens een cursus begrijpend lezen, ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Kunnen we nu weer normaal tegen elkaar doen? Verder een tip voor mensen die reageren op een spampost: laat de link uit de quote. Scheelt mij mobiel nogal wat werk
je mag gewoon bellen en het vragenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:35 schreef kipptje het volgende:
He jongens, zullen we nu maar weer gewoon ontopic gaan voordat de mods er een slot op gaan gooien?
Ot: ben ook nog steeds op zoek naar een baan dat past bij mijn diploma's. Kan iemand zeggen of het iets betekent als ik vlak voor sluitingsdatum een brief heb gestuurd, en een paar dagen weer de vacature open is gegaan? Heb zelf nog geen reactie gehad btw. Ik verwacht niet dat ze zo snel zijn....
van die visjes die je exceem op eten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:56 schreef Kekaa het volgende:
Ben zonet teruggebeld (wakker gebeld... komt het uit? Ja hoor...) Door die vacaturesite/uitzendbureau voor werken bij een bedrijfje (fishfootspa) in het pand van mn vorige werk.
Ze gaan mn CV voorleggen, afwachten dus.
Top!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:00 schreef Solique het volgende:
Net gebeld, kan vandaag een aanbod in de mail verwachten
De nieuwe langs de A58?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:43 schreef vencodark het volgende:
Afwijzing van La Place. Ze hebben kandidaten die beter passen bij hun profiel. Begrijpelijk, want ik woon een klein half uur rijden van hun vandaan en ik ben simpelweg te hoog opgeleid. Ze begrijpen ook wel dat ik met een hbo mwd diploma echt geen carrière wil maken bij hun en weg ben zodra ik ben aangenomen in mijn sector.
Lastig zo hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |