Absoluut, ik wil alleen maar zeggen dat je beter blijft hangen als je belt. Doe ermee wat je wilt!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is toch alleen maar een navraag of de vacature nog bestond. Ik had verder nog niets gestuurd of ergens op gereageerd.
Zou ik gewoon doen. Wel telefonisch want dan kun je meteen uitleggen waarom je toch wilt solliciterenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Snelle reactie!
Hmmms, ze hebben hem van de website afgehaald vanwege teveel reacties. Ze maken hun eerste selectie deze week. Zal ik brutaal genoeg zijn om te vragen of mijn brief nog toegevoegd zou kunnen worden?
't is pauze!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Opnemen doen ze natuurlijk weer niet meteen!![]()
Dan mogen ze jouw die wettelijke afspraken maar eens tonen. In de wet is naar mijn herinnering geen aparte lid over vakantiekrachten of werk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:07 schreef Kekaa het volgende:
Gewoon doen Bienelientjee!
Edit: Ik krijg dit weer terug van het uitzendbureau: Het gaat om een vakantiekrachten project, dit houdt in dat er een maximale leeftijd aangebonden is plus ook een vakantiekrachten uurloon.
Dit zijn ook wettelijk vastgestelde afspraken.
niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:28 schreef Kekaa het volgende:
Ik weet het niet, ook geen zin om op te zoeken nu.
Het was anders ook maar een tijdelijke oplossing geweest, want het gaat om vakantiewerk.
Ik vind net wel een vacature voor een bedrijfje, die in het pand zit van mijn vorige werk. Zal ik?
Zou wel raar zijn als ik daar aangenomen wordt.
Dat had ik vroeger ook, maar door het veel te doen (en niet constant uitwegen te zoeken om het niet te doen) ben ik er helemaal van af.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat een hartkloppingen krijg ik altijd als ik zo'n belletje moet maken. Slaat nergens op, maar die zenuwen?Iemand anders nam op, maar de persoon die ik moest hebben was niet op haar kantoor. Dus moet later weer even terugbellen.
Voel me vaak alleen zo radeloos. Heb dan wel een HBO studie op zak, maar wat moet ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, maar door het veel te doen (en niet constant uitwegen te zoeken om het niet te doen) ben ik er helemaal van af.
Niet echt, gewoon een tip. Ik garandeer niks, maar ik heb het geprobeerd en ze kwamen met een aantal goede vacatures aan.quote:
Ik ben benieuwd, net ook ingevuld.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:11 schreef Kholdstrike het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon een tip. Ik garandeer niks, maar ik heb het geprobeerd en ze kwamen met een aantal goede vacatures aan.
Nee, zat nog in tranen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:07 schreef Kekaa het volgende:
Owww... Bienelientjee!Wel herkenbaar, voor de afgelopen 2 a 3 maanden. Op dit moment zit ik in een positieve vibe.
Had je alweer gebeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |