Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar ik schrik hier echt niet van. Het gaat vaak zo en ik kan het weten. Heel smerig van ze.quote:
Ik hoop dat het voor jou hetzelfde is als het voor mij was...quote:
nabellen danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:33 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor jou hetzelfde is als het voor mij was...
duurde een eeuwigheid terwijl de vaca super haast had
(bleek achteraf dat de baas met vakantie was dus daar bleef het spul op hangen)
maar altijd jammer als ze niet tijdig van zich laten horen.
Hopelijk is Friday your lucky day
wat zoek je, kun je en in welke regio?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef Disorder het volgende:
Gisteren en vandaag opnieuw afgewezen. Volgende week de bijstand in. Ik word hier zo moe van.
Normaal gesproken zoek ik werk in de reclame: ontwerp, fotografie, sound design, webdesign, etc. Maar dat heb ik al zo goed als opgegeven. Woon in Overijssel. Ik werk 2 dagen in de week en heb (nu nog) een aanvullende WW.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat zoek je, kun je en in welke regio?
Veel plezier. Hopelijk zorgt dat voor afleiding.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:16 schreef Bosbeetle het volgende:
we zullen zien ik ga morgen op vakantie
quote:Wij hebben je kandidatuur goed ontvangen en je CV geanalyseerd aan de hand van het vooropgestelde profiel. Jouw kandidatuur wordt niet weerhouden wegens onvoldoende overeenstemming met het door ons gezochte profiel.
Wij danken je voor het gestelde vertrouwen en interesse in onze onderneming en hopen je snel nog eens te verwelkomen in één van onze *** stores.
En toen las ik:quote:Weerhouden van betekent in de standaardtaal 'afhouden van, terughouden, tegenhouden, beletten'.
En toen begreep ik hetquote:In België wordt weerhouden ook wel in de volgende betekenissen gebruikt:
a. 'in overweging nemen, rekening houden met';
nee tegenhouden is bijv. het tegenovergestelde van in overweging nemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:32 schreef Little_Dolls het volgende:
Komt een beetje op hetzelfde neer toch.
Succes! Kwam de uitnodiging voor een gesprek onverwachts?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb a.s. donderdag een sollicitatiegesprek
Een beller is sneller (en wordt beter onthouden)quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb ze maar even een email gestuurd, met de vraag of ik nu mag aannemen dat die vacature vervuld is. Zal vast geen kwaad kunnen.
Het gaat er ook meer om dat als je belt dat je dan meteen een connectie met iemand hebt. Als zij dan denken 'dat was dat meisje dat zo lief en vrolijk aan de telefoon klonk' dan word je veel sneller uitgenodigd op gesprek.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:56 schreef Bienelientjee het volgende:
True, maar heb geen haast. Deze maandag is toch al verziekt door nog andere dingen!![]()
Nu maar weer verder zoeken....
Terugmailen dat leeftijdsdiscriminatie bij wet verboden isquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:56 schreef Kekaa het volgende:
Reactie op een vakantiewerk functie:
Dank je voor je reactie.
Helaas past je cv niet in het profiel van de vacature vakantiekrachten.
Maximale leeftijd hiervoor is 23 jaar.
Succes met verdere sollicitaties.
En dat je een advocaat in de arm hebt genomenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Terugmailen dat leeftijdsdiscriminatie bij wet verboden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |