abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115467096
Kan ik aanraden, alhoewel ik er na meer dan drie jaar langzaam op ben uitgekeken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 12 augustus 2012 @ 16:59:30 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115467154
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Lyrebird het volgende:
Kan ik aanraden, alhoewel ik er na meer dan drie jaar langzaam op ben uitgekeken.
Ik ben vooral erg nieuwsgierig naar het eten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115467472
Zoveel plaatsen waar ik nog wel naartoe zou willen gaan voor werk... :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 12 augustus 2012 @ 17:07:23 #179
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_115467480
Iedereen zou eens in het buitenland moeten wonen.. het hoeft niet eens voor heel erg lang.. Goed voor de ontwikkeling en als iedereen het eens zou doen zou bv de PVV niet meer bestaan.

De meeste emigratie is niet voor altijd. ;)
reset
  zondag 12 augustus 2012 @ 18:25:29 #180
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_115470549
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:57 schreef Lyrebird het volgende:
Had gehoord dat vooral de kosten er aan de hoge kant zijn?
En hoe gaan ze met jou om als gajin?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_115470703
Over het algemeen erg goed, maar soms wat minder (kan ook puur aan mij liggen, omdat ik best lastig kan zijn). Meer hier:

Japan, maar dan niet in Tokyo, deel III
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_115473448
Mensen die emigreren omdat ze de lokale sfeer niet aankunnen. :')

Begin eerst eens te wonen in een andere provincie voor je naar het buitenland gaat, Nederland is enorm divers.
pi_115473780
quote:
11s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:45 schreef Droomert het volgende:

Begin eerst eens te wonen in een andere provincie voor je naar het buitenland gaat, Nederland is enorm divers.
Ik heb in 4 provincies gewoond, tot grote en minder grote tevredenheid. Maar ik heb nog geen seconde spijt gehad dat ik een kleine 3 jaar vertrokken ben uit Nederland.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_115483580
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:07 schreef Individual het volgende:
Iedereen zou eens in het buitenland moeten wonen.. het hoeft niet eens voor heel erg lang.. Goed voor de ontwikkeling en als iedereen het eens zou doen zou bv de PVV niet meer bestaan.

Het is zeker goed voor je ontwikkeling om een tijdje over de grens te wonen. Je gaat na een tijdje toch anders naar zaken in Nederland kijken, en ervaart Nederland ook anders wanneer je er weer bent.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_115484861
quote:

daar heb je gelijk in maar je hoeft ook niet perse naar een totaal andere continent en/of cultuur te gaan.
Duitsland lijkt enigzins op nederland maar dan net allemaal wat beter.
Dat heb ik niet van stappen in dld of een incidentele vakantie maar omdat ik er deels woon, relaties heb gehad, veel vrienden, etc.

is gewoon net wat anders, beter naar mijn persoonlijke mening.
pi_115501650
Nederland an sich is een heel goed, veilig, makkelijk (alles is beschikbaar) land.

Het probleem is de onvrede, onvriendelijkheid en ongelooflijke oordeelcultuur.

Dat heb je in vrijwel alle andere landen niet, zelfs in Duitsland niet.

Hier in Colombia valt de ongelooflijke vriendelijkheid, veiligheid en vrolijkheid het meeste op. Werkelijk een heerlijk land om te wonen. Werken gaat langzamer en minder georganiseerd, maar dat werkt beide kanten op. Zo kan ik ook gerust een half uur te laat op een (zakelijke) afspraak verschijnen. Perfect.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_115501696
Te laat komen kan eigenlijk niet in Japan. Studenten maken er een sport van om net effe te laat te komen. Een collega van me zet ze dan een half uur op de gang.

-O-
pi_115501732
Japan lijkt me prachtig voor een mooie vakantie maar een verschrikking om te wonen en vooral werken. Dat uberkapitalistische sociaalstrakkenormen, nee.

Heb het sowieso niet zo op Aziatische culturen. De mensen matchen niet met mijn levenshouding. Wel gruwelijk goed eten, itt Colombia.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_115506299
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 01:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dan denk je, huh maar dan is het vast een enorme troep. Nee, mensen houden alles netjes bij zich tot ze thuis zijn of gooien het in een cafe weg. Dan denken sommige, ha er staan zeker enorme boetes op. Nee, mensen snappen gewoon dat ze hun eigen leefomgeving verpesten als ze hun fucking zooi op straat gooien.

Dan kom je weer terug in Nederland, je stapt uit de trein van Schiphol en het eerste wat je ziet is een of andere Sjonnie of Mohammed die zijn blikje euroshopper redbull zonder blikken of blozen op straat smijt. Het zijn DAT soort momenten waarbij ik denk... wegwezen hier.
Je zou eens naar India moeten gaan. Daar flikkeren ze alles de berm in of in de dichtstbijzijnde sloot.
pi_115507598
quote:

nou :')
Conscience do cost.
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:45:25 #191
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115508017
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:50 schreef Knowledge_seeker het volgende:

[..]

Je zou eens naar India moeten gaan. Daar flikkeren ze alles de berm in of in de dichtstbijzijnde sloot.
Ja India is de definitie van chaos, maar ook dat land heeft zo z'n charmes natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:49:19 #192
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_115508149
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:07 schreef Individual het volgende:

Helemaal mee eens! Als ik kijk naar vrienden die bijvoorbeeld een tijdje in het buitenland gestudeerd hebben... Bijna iedereen komt terug met een frisse blik op de wereld, zijn een stuk toleranter en het belangrijkste, ze begrijpen dat de wereld groter is dan Nederland. Sterker nog, ze begrijpen dat Nederland eigenlijk maar een miniscule stip is op de wereld.

Echt hoor, veel van die tokkies op campings die de hele dag naar SBS kijken zou je gewoon een keer in India moeten droppen ofzo.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_115508707
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn ervaring is dat mensen die Nederland zo de hemel in prijzen nooit anders dan voor een vakantie eens in het buitenland zijn geweest.
Ik heb de indruk dat mensen die roepen dat het in "het buitenland" allemaal stukken beter is last hebben van het-gras-is-groener-bij-de-buren-syndroom en eigenlijk zelf nooit vertrekken, het blijft maar bij roepen.

Ook is "Nederland is kut" en slechte reden om de emigreren, je neemt jezelf altijd mee, ergens anders zie je ook weer dingen die je kut vindt, en dan ben je (heel) snel weer terug.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:05:08 #194
45206 Pietverdriet
pi_115508717
quote:
2s.gif Op maandag 13 augustus 2012 12:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[\

Echt hoor, veel van die tokkies op campings die de hele dag naar SBS kijken zou je gewoon een keer in India moeten droppen ofzo.
En dan zonder regisseur en camerateam van EllendeMol producties
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:07:23 #195
45206 Pietverdriet
pi_115508784
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:50 schreef Knowledge_seeker het volgende:

[..]

Dat zie ik Nederlanders zo vaak doen, even de auto opruimen voor het stoplicht, hele flikkerse zooi het raam uit.
pi_115508827
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dan zonder regisseur en camerateam van EllendeMol producties
Graag ja 14.gif
pi_115508914
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat zie ik Nederlanders zo vaak doen, even de auto opruimen voor het stoplicht, hele flikkerse zooi het raam uit.
De bermen in Duitsland zijn ook niet bepaald het toonbeeld van netheid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115508924
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 13:04 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat mensen die roepen dat het in "het buitenland" allemaal stukken beter is last hebben van het-gras-is-groener-bij-de-buren-syndroom en eigenlijk zelf nooit vertrekken, het blijft maar bij roepen.

Ook is "Nederland is kut" en slechte reden om de emigreren, je neemt jezelf altijd mee, ergens anders zie je ook weer dingen die je kut vindt, en dan ben je (heel) snel weer terug.
Je neemt jezelf inderdaad altijd mee, dus ook Thailand, Amerika en Zweden zullen kut zijn met die instelling. Maar ik heb inderdaad de indruk dat dat soort mensen nooit zullen vertrekken. Vrijwel alle buitenlanders/expats die ik hier ken zijn allemaal bijzonder positief ingestelde ondernemende mensen. En gelukkig maar.
  maandag 13 augustus 2012 @ 13:27:24 #199
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115509414
Ik zit dus ook al jaren te denken om te emigreren naar Vietnam, hoor soms wel verhalen van geėmigreerde mensen waarvan hun bezittingen worden afgenomen door de communisten.

In de tussentijd ben ik al 7x voor langere tijd op vakantie geweest daar, ben nu 23. Misschien ga ik het toch nog doen, wie weet.
pi_115511288
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dit. Zeker als die generatie(s) hun opleiding en dergelijke hebben betaald.
Dat is die graai generatie die hun huizen veel te duur verkocht heeft en de bankwereld gesloopt heeft en mij nu tot mijn 67 wil laten werken terwijl ze zelf met 55 al gestopt zijn?
Volgens mij heeft die generatie niks meer te goed.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')