Nouja, dat willen ze wel graag blijkbaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat er vraag naar is wil niet zeggen dat Fok ook het aanbod mogelijk moet maken.
Heb dat topic wel eens bekeken, puur omdat het wel grappig is om te zien hoe sommige fokkers die je wel eens ziet posten eruit zien. Maar daar staan volgens mij ook altijd dezelfde mensen in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk er echt nooit, echt heeeeeel soms als ik me echt verveel en zie zo'n topic blader ik er wel eens doorheen, maar het boeit me ook niet echt.
Oja, die heb je ook nog idd! Ik vraag me altijd een beetje af waar die urge om dat met anderen te delen vandaan komt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk topic is dat? Welke kleding heb jij vandaag aan, of zo?
Ja, om die reden klik ik het wel eens aan, als je een bekende ziet als laatste poster ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb dat topic wel eens bekeken, puur omdat het wel grappig is om te zien hoe sommige fokkers die je wel eens ziet posten eruit zien. Maar daar staan volgens mij ook altijd dezelfde mensen in.
[..]
Oja, die heb je ook nog idd! Ik vraag me altijd een beetje af waar die urge om dat met anderen te delen vandaan komt.
Dezelfde urge om elke drie minuten iets op Facebook, Twitter en meer te posten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:47 schreef Kluts het volgende:
Oja, die heb je ook nog idd! Ik vraag me altijd een beetje af waar die urge om dat met anderen te delen vandaan komt.
Dat is duidelijk ja. Ik stel alleen af of ze wel weten waarom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, dat willen ze wel graag blijkbaar.
Ik heb dat topic gisteren voor het eerst bekeken omdat er getrollt werd. Beetje mainstream is het over het algemeen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb dat topic wel eens bekeken, puur omdat het wel grappig is om te zien hoe sommige fokkers die je wel eens ziet posten eruit zien. Maar daar staan volgens mij ook altijd dezelfde mensen in.
[..]
Dat is zo niet sexyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Tandjes, pdf-creator kapt er ineens mee
Mainstream?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat topic gisteren voor het eerst bekeken omdat er getrollt werd. Beetje mainstream is het over het algemeen.
Ja, precies dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, om die reden klik ik het wel eens aan, als je een bekende ziet als laatste poster ofzo.
Dat doe je dan tenminste nog naar mensen die je kent. Ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dezelfde urge om elke drie minuten iets op Facebook, Twitter en meer te posten?
Opslaan in Word als pdf geen optie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Tandjes, pdf-creator kapt er ineens mee
De kledingstijl is mainstream over het algemeenquote:
Mainstream betekent tovhook wat de gemiddelde persoon draagt, dan is het niet zo gek dat het gemiddelde mainstream is zeg maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kledingstijl is mainstream over het algemeen.
lekker, visquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opslaan in Word als pdf geen optie?
Of vis?
Ik zeg toch ook nergens dat het gek is dat het mainstream is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mainstream betekent tovhook wat de gemiddelde persoon draagt, dan is het niet zo gek dat het gemiddelde mainstream is zeg maar
Kan dat?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opslaan in Word als pdf geen optie?
Of vis?
Als het goed is wel, naar het printscherm gaan en dan ipv de printer, een pdf-creator aanklikken, kan je opslaan als pdf.quote:
jaquote:
gewoon 'opslaan als' is al prima hoor. Office heeftd at sinds 2007 -versie al als ondersteunend bestandsformaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het goed is wel, naar het printscherm gaan en dan ipv de printer, een pdf-creator aanklikken, kan je opslaan als pdf.
Bij mij doet hij het ook als ik 'opslaan als' aanklikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het goed is wel, naar het printscherm gaan en dan ipv de printer, een pdf-creator aanklikken, kan je opslaan als pdf.
Ja die pdf creator deed het dus niet meer, gaf een foutmelding. Eraf gegooid, opnieuw geïnstalleerd, kwam er allemaal spam-troep mee, weer alles eraf gegooidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die pdf creator deed het dus niet meer, gaf een foutmelding. Eraf gegooid, opnieuw geïnstalleerd, kwam er allemaal spam-troep mee, weer alles eraf gegooid
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon 'opslaan als' is al prima hoor. Office heeft dat sinds 2007 -versie al als ondersteund bestandsformaat.
Dank uquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon 'opslaan als' is al prima hoor. Office heeftd at sinds 2007 -versie al als ondersteunend bestandsformaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |