Fototopics zijn pas kusjekroel. Je mag alleen je mening geven als dit positief isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh wacht, vergeten, dit was 't kussiekroelforum
*kussiekroel*![]()
Maar de standaard specs van een jaar terug waren dan ook anders dan die van nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Mijn huidige laptop heeft het best zwaar als ik foto's wil bewerken.
Ah, het streel mijn ego topicquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fototopics zijn pas kusjekroel. Je mag alleen je mening geven als dit positief is.
Ik denk dat dat veel meer aan de cpu ligt dan aan de gpu.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Mijn huidige laptop heeft het best zwaar als ik foto's wil bewerken.
die in KPD of in FOT?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fototopics zijn pas kusjekroel. Je mag alleen je mening geven als dit positief is.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar de standaard specs van een jaar terug waren dan ook anders dan die van nu
KPD spant wel echt de kroon. Maar Fok!sters sexy en gewaagd slaat ook nergens op.quote:
Nee. Ligt aan de kaart.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat dat veel meer aan de cpu ligt dan aan de gpu.
Daar ben ik wel eens per ongeluk gaan lurkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
KPD spant wel echt de kroon. Maar Fok!sters sexy en gewaagd slaat ook nergens op.
Ja, maar die tere zieltjes die hun lichaam zo tonen, die moet je toch beschermen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
KPD spant wel echt de kroon. Maar Fok!sters sexy en gewaagd slaat ook nergens op.
Shut up bitchquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh wacht, vergeten, dit was 't kussiekroelforum
*kussiekroel*![]()
Met een plastic vuilniszakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar die tere zieltjes die hun lichaam zo tonen, die moet je toch beschermen?
Ik doe dat omdat ik dat wel lachen vind. Maar je moet het niet wagen je mening te geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens per ongeluk gaan lurken
En wie beschermt mijn ogen tegen dat lichamengeweldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar die tere zieltjes die hun lichaam zo tonen, die moet je toch beschermen?
Ook geen slappe piemelfoto als reactie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe dat omdat ik dat wel lachen vind. Maar je moet het niet wagen je mening te geven.
Hebben mannen hun eigen topic voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:17 schreef Pheno het volgende:
Ook geen slappe piemelfoto als reactie?
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook geen slappe piemelfoto als reactie?
Nee, dat is weer KELquote:
Het hoofd staat dan weer niet zo vaak op de fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |