SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
Nog een muggenbult ontdekt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een kutspel is het toch ook he?
Lol die gast is pas 19 jaar, heeft nog geen NBA wedstrijd gespeeld, is afgelopen jaar wel NCAA kampioen geworden met Kentucky en is als eerste gedraft door de Hornets. Gaat een grote worden, krijgt volgens mij 16 miljoen voor de komende drie jaar maar is nu eigenlijk alleen mee omdat Blake Griffin vlak voor de Olympics een blessure kreeg..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom doet die unibrow gast nooit mee met Basketball
Dat snap ik maar waarom mag hij dan nog steeds nooit invallen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lol die gast is pas 19 jaar, heeft nog geen NBA wedstrijd gespeeld, is afgelopen jaar wel NCAA kampioen geworden met Kentucky en is als eerste gedraft door de Hornets. Gaat een grote worden, krijgt volgens mij 16 miljoen voor de komende drie jaar maar is nu eigenlijk alleen mee omdat Blake Griffin vlak voor de Olympics een blessure kreeg..
In het derde/vierde kwart komt hij er wel in. Wat ik van hem heb gezien in de groepswedstrijden is dat ie defensief (nog) niet zo heel sterk is, laat zich vrij makkelijk verrassen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik maar waarom mag hij dan nog steeds nooit invallen?
Ey de vrouwen van NZ waren ook ontzettend prettig voor het oog.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:59 schreef Pixell het volgende:
Lui nu al fanatiek aan de Forza, nerds!
Gister weer de eerste hockeytraining gehad, mooi kapotgaan
Prima kijk ik hem ook even afquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ey de vrouwen van NZ waren ook ontzettend prettig voor het oog.
Ik kijk even basketball af en dan kom ik er aan
rossdale rijdt echt heel slecht ja, op dat soort momenten schaam ik me ook dat wij bozzdale genoemd wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rossdale beukt weer alles van de baan af hoor
Alleen op dat soort momenten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rossdale rijdt echt heel slecht ja, op dat soort momenten schaam ik me ook dat wij bozzdale genoemd worden
youdontsay.jpgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef Bozz187 het volgende:
UWV bellen
fucking 5 min wachten voor een melding van minder dan een minuut.
ik zeg het je die shit is gewoon om je geld af te troggelen met de belminuten
Ja, sinds kortquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Wist niet dat je ook een One X had Piri
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbak
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbak
Wat is er loos?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef Basssie024 het volgende:
Waar is stoma als je hem nodig hebt
Helaas, ik ben pas beschikbaar over een uurtje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:50 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
we bakken er niks van in de lucht HELP!
wij redden ons wel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Helaas, ik ben pas beschikbaar over een uurtje.
Same, heb daarvoor ook ff heerlijk gepoept, relaxt zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik lig er nog in mi mang. Goed tempratuurtje gecreëerd
Chill ouwe heb lekker de vi erbij, muziekje op de telefoon allesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Same, heb daarvoor ook ff heerlijk gepoept, relaxt zo
Slechte verliezerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn ook amateur boksers.quote:
this pik ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Michhas het volgende:
hallo het is de magische kap'tein mimi
ik ben gekomen om over jullie te heersen als jullie overheerser
!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Jaja het is weer donderdagavond!!!
Bierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Jaja het is weer donderdagavond!!!
Beetje jammer stefquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Even Terra Nova afkijken dan kom ik wel
Mink is dan ook gewoon een koningquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Bozz187 het volgende:
kijk het nederlands hockey team heren kan wel langer dan 20 minuten goed spel aanhouden
Shit wordt zo vet he. Mensen die hem niet kopen zijn zware autistenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb zonet naar een 21 minuten langen versie van de bo2 trailer zitten kijken.![]()
Ok, dan koop ik hem maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit wordt zo vet he. Mensen die hem niet kopen zijn zware autisten
wacht maar tot gamescom danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:49 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, alleen als dat soort grollen er niet in zitten.
Ik wacht wel tot na crysis 3 uitkomt en of ik dan nog behoefte heb aan een nieuw spel. Tot die tijd ben ik nog wel zoet met BF3.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wacht maar tot gamescom dan, aangezien ie daar speelbaar is
Hohohohoooooquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit wordt zo vet he. Mensen die hem niet kopen zijn zware autisten
Hij wordt vetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:27 schreef KoningStoma het volgende:
Misschien toch maar sparen voor een desktop.
Heiligschennis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Crysis is wel zo slecht... De mp gaat nog wel, maar de sp....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:26 schreef Rossdale het volgende:
Crysis is wel zo slecht... De mp gaat nog wel, maar de sp....
maybe...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
Vanavond hopelijk weer ff Dayz spelen!
Ik kijk zelf altijd Bonten met de buren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bonje met de buren is echt een prachtig programma
Ik vind 50eu voor een spel dat al een jaar oud is best duur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja kopen dan. Ben ook een beetje klaar met FIFA 12 heb hem ook erg veel gespeeld.
Je moet eens weten HOEEE veel lol je heb van die 50 euro!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind 50eu voor een spel dat al een jaar oud is best duur.
Hij is voor veel minder te krijgen. Tussen de 15 en 25 euro moet lukken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind 50eu voor een spel dat al een jaar oud is best duur.
teun, pix mooi plekje gevonden om een kamp op te zetten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
Van der Biezen is weer aan het ownen!
Okay, ja ik was gerespawned, en ben onderweg om even wat harde gear te fixen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
teun, pix mooi plekje gevonden om een kamp op te zetten!
het is bij nw airfield in de buurtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Okay, ja ik was gerespawned, en ben onderweg om even wat harde gear te fixen.
Misschien morgen ofzo even verder.
Ik denk dat jij beter kan stoppen met dat UFC Wannabe gebeuren want volgens mij heb jij iets te veel klappen op je bakkes gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik speel geen forza meer Zjozz en Rossdale beuken steeds.
Ach man je deed het express dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan stoppen met dat UFC Wannabe gebeuren want volgens mij heb jij iets te veel klappen op je bakkes gehad
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan stoppen met dat UFC Wannabe gebeuren want volgens mij heb jij iets te veel klappen op je bakkes gehad
Is helemaal niet erg joh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lach maar hij heeft mijn Aygo helemaal kapot gebeukt met zijn Hummer
Sorryquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lach maar hij heeft mijn Aygo helemaal kapot gebeukt met zijn Hummer
Watquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:56 schreef Rensjebree het volgende:
Ik kon het niet laten!
https://www.facebook.com/Mw2Sc![]()
Enige antwoord wat correct isquote:
Kutamerikanen, kutgeschreeuw altijdquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:56 schreef Rensjebree het volgende:
Ik kon het niet laten!
https://www.facebook.com/Mw2Sc![]()
FUCK !quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:54 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2257631/1d586193/hai_.html
in de catagorie super lievv
volgens mij is het ook geen huisdier, maar tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
FUCK !
[ afbeelding ]
nja eigenlijk ook weer niet, is volgens mij niet echt een huisdier
Laat maar mooi in de natuur zittenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
volgens mij is het ook geen huisdier, maar toch![]()
uhu maar tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat maar mooi in de natuur zitten
Ja oke, ding ziet er echt lief uit jaquote:
uhuhquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja oke, ding ziet er echt lief uit ja![]()
Hete tante @ 0:44quote:
die @ 2.12 mag hem ook hebbenquote:
Dat is ook het enige leuke wat je op CR kan doenquote:
quote:
Filmpje in de loveseat <3quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou die Ellen Hoog echt wel mee nemen naar de Opera
Ik zie dat je die standaard die ik je cadeau gaf al weer weg hebt gegooid?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou die Ellen Hoog echt wel mee nemen naar de Opera
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie dat je die standaard die ik je cadeau gaf al weer weg hebt gegooid?
Zij is van uitzonderlijke kwaliteit mimiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie dat je die standaard die ik je cadeau gaf al weer weg hebt gegooid?
Jammer dat jij dat niet bent!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zij is van uitzonderlijke kwaliteit mimi
._.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat jij je beloftes niet na komt
Maar dat maakt niet uit je mag ook gewoon 17,50 naar me overmaken hebben we het nergens meer overquote:
Ja zat nog te twijfelen of ik die shit moet gaan uploadenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:39 schreef Pixell het volgende:
Sold! Er was vandaag nog iemand Sleeping dogs aan het streamen, zag er best goed uit! Mooie setting ook
Vanaf wanneer dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de nachtbrakers onder ons: er zijn de komende dagen aardig wat vallende sterren te zien als je richting het noordoosten kijkt
Toevallig. Ik heb net een kwartiertje staan kijken. Ik heb er 2 gezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor de nachtbrakers onder ons: er zijn de komende dagen aardig wat vallende sterren te zien als je richting het noordoosten kijkt
Morgen om 7 uur 's avonds zul je de meeste zien, maar dan is het hier nog licht.quote:
Zie sowieso weinig sterren atmquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Toevallig. Ik heb net een kwartiertje staan kijken. Ik heb er 2 gezien.
[..]
Morgen om 7 uur 's avonds zul je de meeste zien, maar dan is het hier nog licht.
http://hemel.waarnemen.com/meteoorzwermen/Perseiden_2012.html
Zie er nu 2 maxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 02:36 schreef KoningStoma het volgende:
Weinig sterren? Hebben jullie daar zoveel lichtvervuiling? Ik kan de Melkweg prima zien hier.
Je bolle moeder op een hooivork, dat doe ik ook. Ik ben gewoon belachelijk boos dat ik ineens op zaterdag ingeroosterd sta terwijl ik nooit op zaterdag werkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:33 schreef Rensjebree het volgende:
Had je maar een vak moeten leren!
Werk je in een supermarkt?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bolle moeder op een hooivork, dat doe ik ook. Ik ben gewoon belachelijk boos dat ik ineens op zaterdag ingeroosterd sta terwijl ik nooit op zaterdag werk
Nee ik werk niet in een fucking supermarkt. Ik werk bij de bejaarden, waar ik voor 20 euro netto per uur de hele dag zit te Fokken en me zit te vervelen. En dat teringwijf is ook vertieft lelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:39 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Werk je in een supermarkt?
nu eerst een zaterdag morgen muts!
[ afbeelding ]
Ahh je bent een toyboy voor bejaarden..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee ik werk niet in een fucking supermarkt. Ik werk bij de bejaarden, waar ik voor 20 euro netto per uur de hele dag zit te Fokken en me zit te vervelen. En dat teringwijf is ook vertieft lelijk.
In de verste verte nog niet. Ik zit bij de receptie. Hoezo zoek jij nu al koffie? Het is midden in de nacht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ahh je bent een toyboy voor bejaarden..
Ik ga koffie zoeken!
Dramaqueenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In de verste verte nog niet. Ik zit bij de receptie. Hoezo zoek jij nu al koffie? Het is midden in de nacht.
Niet mogelijk. Ik ben opgeschreven, dus ik moet werken, valt niks aan te doen en er moet hier iemand zitten. Niks dramaqueen godverdomme.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
DramaqueenWas dan gewoon niet gegaan.... al je collega's waren ook niet beschikbaar. Probleem van de roostermaker
Ik hou van koffie!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In de verste verte nog niet. Ik zit bij de receptie. Hoezo zoek jij nu al koffie? Het is midden in de nacht.
Echt? Neuh. Ik kan echt altijd koffie drinken!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook, maar het maakt me misselijk nu.
Ik normaal ook. Ik leef op koffie. Maar ik krijg het nu gewoon niet weg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:56 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Echt? Neuh. Ik kan echt altijd koffie drinken!
ambtenaar
Even wat eten laten bezorgen anders? Bejaarden jaloers maken zo op de vroege morgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Ik leef op koffie. Maar ik krijg het nu gewoon niet weg.
Heb ik net naar gekeken, maar er is nog niks open. Heb ook nog niet ontbeten. Hoeft ook niet, ik heb 3 uur geleden nog eieren met kaas lopen wegwerkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even wat eten laten bezorgen anders? Bejaarden jaloers maken zo op de vroege morgen
Waar ben jij ambtenaar? Wat moet je doen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:00 schreef Rensjebree het volgende:
Zo! ik heb een liter koffie voor me staan!
Omnomnomnomnom!
Ik werk voor een gemeente als linux/novell/windows systeembeheerder..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar ben jij ambtenaar? Wat moet je doen?
Ah, gemeente Zoetermeer, Alphen aan de Rijn, zoiets toch? Leuke baan. Ik geloof ook niet dat wij elkaar ooit uitgebreider hebben gesproken dan dit, toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik werk voor een gemeente als linux/novell/windows systeembeheerder..
Neuh, ik werk voor zijpe dat ligt naast Schagen en voor Den helder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, gemeente Zoetermeer, Alphen aan de Rijn, zoiets toch? Leuke baan. Ik geloof ook niet dat wij elkaar ooit uitgebreider hebben gesproken dan dit, toch?
Ik zocht het net op, daar ben ik nog nooit geweest. Ik ben wel in Bergen en Alkmaar geweest, mooie omgevingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:05 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Neuh, ik werk voor zijpe dat ligt naast Schagen en voor Den helder.
Een gemeente met loei veel strand, en loei veel vakantiehuisjes en Duitsers!
Callantsoog is het bekendste plaatsje van de gemeente..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zocht het net op, daar ben ik nog nooit geweest. Ik ben wel in Bergen en Alkmaar geweest, mooie omgeving
Wacht, Warmenhuizen ligt daar ook in de buurt. Ben ik ooit nog op de kermis geweestquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Callantsoog is het bekendste plaatsje van de gemeente..
Super klein dorp maar altijd uber druk met Mofrikanen!
ARG, ik heb te weinig koffie in de koffie maker gedaan.
Slappebak!
Dat is weer gemeente Harenkarspel. kom ik ook regelmatig voor het fusie traject waar we mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wacht, Warmenhuizen ligt daar ook in de buurt. Ben ik ooit nog op de kermis geweest
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Dat is weer gemeente Harenkarspel. kom ik ook regelmatig voor het fusie traject waar we mee bezig zijn.
Die boerekermissen.. Mij niet gezien.
Ik kom uit de stad..
[ afbeelding ]
Zevenentwintigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hou ook niet van die kermis, maar je moet wat als je daar aan het zuipen bent. Hoe oud ben je eigenlijk?
Je verslaat mij, maar Niels nog niet. Leuke foto trouwens in je FBquote:
Ik ga eens even wat doen, even de keuken van mijn ouders uit elkander slopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je verslaat mij, maar Niels nog niet. Leuke foto trouwens in je FB
Zelf Jo vrolijkt mij niet op. Stef ligt gewoon kneiterhard te snurken terwijl ik aan het werk ben.quote:
Had je mij daarom om half 5 gebeld?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bolle moeder op een hooivork, dat doe ik ook. Ik ben gewoon belachelijk boos dat ik ineens op zaterdag ingeroosterd sta terwijl ik nooit op zaterdag werk
Ik zie hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Had je mij daarom om half 5 gebeld?Ik werd wakker omdat mijn telefoon oplichtte en dacht: welke downie belt mij nu weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Potverdorie, kijk ik zo dus eens in de spiegel, jwtz, lekker laat enzo, heb ik ineens kort haar en een of ander klein hippiebaardjeDeze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Potverdorie, kijk ik zo dus eens in de spiegel, jwtz, lekker laat enzo, heb ik ineens kort haar en een of ander klein hippiebaardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potverdorie, kijk ik zo dus eens in de spiegel, jwtz, lekker laat enzo, heb ik ineens kort haar en een of ander klein hippiebaardjeICT look heb je wel helemaal downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog kop koffie en van nelle zware shag erbij
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
I knowquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:59 schreef Tauchmeister het volgende:
http://www.facebook.com/Mw2Sc
Wat is dit nu weer
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:59 schreef Tauchmeister het volgende:
http://www.facebook.com/Mw2Sc
Wat is dit nu weer
MW2SC takes over the world ?quote:
Goedemorgen, lekker uitslapen alles! Xxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:54 schreef PierreTT het volgende:
Oh trouwens, ik kreeg gister of eergister bericht van onze Sexie Lexie. Hij leeft nog. Ik quote Whatsapp:
Yo nigga
Kan je doorgeven dat ik nog leef
Maar wel veel bezopen ben
Aan de boys van de straten
Zodat ze weten dat ik niet gestorven ben aan een overdosis pussy of coke
Nog 3 weken en dan ben ik er weer
Die man ziet er niet uit zonder zijn matquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Azië. Hij heeft ook zijn mooie lokken afgeknipt zag ik op FB
Slecht mensquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker uitslapen alles! Xx
Niet sorry zeggen als je het niet meent zei mijn moeder altijd.quote:
Ja heb ik ook gedaan, het was heeeerlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:20 schreef Pixell het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker uitslapen alles! Xx
Nee man camos en dogtags die noobs zijn jaloers op de premium master race.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:32 schreef Rossdale het volgende:
Premium is overrated, koop armored kill zo wel
Niet eens een perfecte kubus, schaam je!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:38 schreef Bozz187 het volgende:
minecraft is een leugen!!
heb focking de halve dag in de tuin staan graven, en heb nu pas een gat van 1m x 1m x 0.6m
de vijver loopt maar zo diep, en ga dus echt geen 40cm extra afgraven als het niet hoeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet eens een perfecte kubus, schaam je!
Laat PSV maar lekker hoog van de toren blazen aan het einde van de rit staan Ajax en Feyenoord boven aan. Zeker nu Assaidi zo goed als rond is met Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:21 schreef Cliffy het volgende:
Gedoodverfde kampioen... verliezen van RKC
Joe Lauzon verdiende vorige week 200k in 13 minuten. Is natuurlijk wel een heldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Bozz187 het volgende:
overbetaalde sporters
kijk hockey, die kunnen gewoon presteren en hebben daarnaast een gewone baan
Ze hebben een keer geen gelukquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
Eigenlijk ook wel een treurige wedstrijd.
1 eigen goal
2 keer geen penalty gekregen
1 keer lat
1 blessure
1 afgekeurde goal
voor psv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |