SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:![]()
Nog een muggenbult ontdekt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:39 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een kutspel is het toch ook he?
Lol die gast is pas 19 jaar, heeft nog geen NBA wedstrijd gespeeld, is afgelopen jaar wel NCAA kampioen geworden met Kentucky en is als eerste gedraft door de Hornets. Gaat een grote worden, krijgt volgens mij 16 miljoen voor de komende drie jaar maar is nu eigenlijk alleen mee omdat Blake Griffin vlak voor de Olympics een blessure kreeg..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom doet die unibrow gast nooit mee met Basketball
Dat snap ik maar waarom mag hij dan nog steeds nooit invallen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lol die gast is pas 19 jaar, heeft nog geen NBA wedstrijd gespeeld, is afgelopen jaar wel NCAA kampioen geworden met Kentucky en is als eerste gedraft door de Hornets. Gaat een grote worden, krijgt volgens mij 16 miljoen voor de komende drie jaar maar is nu eigenlijk alleen mee omdat Blake Griffin vlak voor de Olympics een blessure kreeg..
In het derde/vierde kwart komt hij er wel in. Wat ik van hem heb gezien in de groepswedstrijden is dat ie defensief (nog) niet zo heel sterk is, laat zich vrij makkelijk verrassen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik maar waarom mag hij dan nog steeds nooit invallen?
Ey de vrouwen van NZ waren ook ontzettend prettig voor het oog.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:59 schreef Pixell het volgende:
Lui nu al fanatiek aan de Forza, nerds!
Gister weer de eerste hockeytraining gehad, mooi kapotgaan
Prima kijk ik hem ook even afquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ey de vrouwen van NZ waren ook ontzettend prettig voor het oog.
Ik kijk even basketball af en dan kom ik er aan
rossdale rijdt echt heel slecht ja, op dat soort momenten schaam ik me ook dat wij bozzdale genoemd wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rossdale beukt weer alles van de baan af hoor
Alleen op dat soort momenten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rossdale rijdt echt heel slecht ja, op dat soort momenten schaam ik me ook dat wij bozzdale genoemd worden
youdontsay.jpgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef Bozz187 het volgende:
UWV bellen
fucking 5 min wachten voor een melding van minder dan een minuut.
ik zeg het je die shit is gewoon om je geld af te troggelen met de belminuten
Ja, sinds kortquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Wist niet dat je ook een One X had Piri
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbak
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbak
Wat is er loos?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef Basssie024 het volgende:
Waar is stoma als je hem nodig hebt
Helaas, ik ben pas beschikbaar over een uurtje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:50 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
we bakken er niks van in de lucht HELP!
wij redden ons wel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Helaas, ik ben pas beschikbaar over een uurtje.
Same, heb daarvoor ook ff heerlijk gepoept, relaxt zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik lig er nog in mi mang. Goed tempratuurtje gecreëerd
Chill ouwe heb lekker de vi erbij, muziekje op de telefoon allesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Same, heb daarvoor ook ff heerlijk gepoept, relaxt zo
Slechte verliezerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn ook amateur boksers.quote:
this pik ik nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:51 schreef Michhas het volgende:
hallo het is de magische kap'tein mimi
ik ben gekomen om over jullie te heersen als jullie overheerser
!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Jaja het is weer donderdagavond!!!
Bierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Jaja het is weer donderdagavond!!!
Beetje jammer stefquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Even Terra Nova afkijken dan kom ik wel
Mink is dan ook gewoon een koningquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Bozz187 het volgende:
kijk het nederlands hockey team heren kan wel langer dan 20 minuten goed spel aanhouden
Shit wordt zo vet he. Mensen die hem niet kopen zijn zware autistenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb zonet naar een 21 minuten langen versie van de bo2 trailer zitten kijken.![]()
Ok, dan koop ik hem maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit wordt zo vet he. Mensen die hem niet kopen zijn zware autisten
wacht maar tot gamescom danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:49 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, alleen als dat soort grollen er niet in zitten.
Ik wacht wel tot na crysis 3 uitkomt en of ik dan nog behoefte heb aan een nieuw spel. Tot die tijd ben ik nog wel zoet met BF3.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wacht maar tot gamescom dan, aangezien ie daar speelbaar is
Hohohohoooooquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shit wordt zo vet he. Mensen die hem niet kopen zijn zware autisten
Hij wordt vetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 03:27 schreef KoningStoma het volgende:
Misschien toch maar sparen voor een desktop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |