rossdale rijdt echt heel slecht ja, op dat soort momenten schaam ik me ook dat wij bozzdale genoemd wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rossdale beukt weer alles van de baan af hoor
Alleen op dat soort momenten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
rossdale rijdt echt heel slecht ja, op dat soort momenten schaam ik me ook dat wij bozzdale genoemd worden
youdontsay.jpgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef Bozz187 het volgende:
UWV bellen
fucking 5 min wachten voor een melding van minder dan een minuut.
ik zeg het je die shit is gewoon om je geld af te troggelen met de belminuten
Ja, sinds kortquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Wist niet dat je ook een One X had Piri
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rossdale beukt weer alles van de baan af hoor
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbak
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nee jij bent fijn om bij in de buurt te rijden zwabberbak
Wat is er loos?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef Basssie024 het volgende:
Waar is stoma als je hem nodig hebt
Helaas, ik ben pas beschikbaar over een uurtje.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:50 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
we bakken er niks van in de lucht HELP!
wij redden ons wel hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Helaas, ik ben pas beschikbaar over een uurtje.
Same, heb daarvoor ook ff heerlijk gepoept, relaxt zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik lig er nog in mi mang. Goed tempratuurtje gecreëerd
Chill ouwe heb lekker de vi erbij, muziekje op de telefoon allesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:31 schreef Pixell het volgende:
[..]
Same, heb daarvoor ook ff heerlijk gepoept, relaxt zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |