Als ik beleg of speculeer in jouw geval droom ik liever niet maar kijk ik naar de cijfers. Dat er een systeem bestaat met een edge zal best, maar de kans dat je die vind is nihil.quote:Op zondag 25 november 2012 18:07 schreef 123dudeguys het volgende:
neen! je kan best geloven in een droom! dat de perfecte formule bestaat ik wil geloven!![]()
![]()
Jeetje, wie had dat nu verwacht. Het systeem leek nog wel zo waterdicht!quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 17:48 schreef 123dudeguys het volgende:
Update dit was trouwens een ramp, want hij zegt nu dat er data revision was en in hindsight was er dus een sept top en okt was dus niet de bodem.hij zegt nu eind nov bodem en dec top en eind dec of jan komen er deflationaire effecten aanzetten. maar dat voorspelling eigenlijk zinloos zijn want het is eigenlijk chop en er komt ook niet te voorspellen effect aan van obamacare (zou negatief effect moeten zijn zegt hij). en de markt gaat dus eigenlijk pas omhoog in sept 2013 omdat dan inflatie gaat komen ofzo. ik heb geld verloren door deze oude man
Neen! Zonder deze droom van het bestaan van de heilige graal heeft het leven geen zin meer.quote:Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef Akziom het volgende:
[..]
Jeetje, wie had dat nu verwacht. Het systeem leek nog wel zo waterdicht!
Gast, wake the fuck up. Er zijn maar twee groepen mensen die gegarandeerd rijk worden van al die beurshandel, en dat zijn
1) de marketmakers en aandelenbrokers
2) verkopers van "formules" waar goedgelovige sukkels in trappen
Denk nou eens na man. Als iemand echt de beurs kon voorspellen, dan houdt hij daarover zijn mond tegen anderen en loopt zelf gruwelijk binnen.
Maar goed, misschien moet je eerst nog wat meer geld verliezen om te beseffen dat "de heilige graal" klinkklare onzin is.
quote:Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Neen! Zonder deze droom van het bestaan van de heilige graal heeft het leven geen zin meer.Dan is alles chaos. Er moet orde zijn. Ik weet het haast zeker, dit is de heilige graal.
Kennelijk ben je bereid om de prijs te betalen voor je droom. Dom, naief, maar ik mag dat wel.quote:Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Neen! Zonder deze droom van het bestaan van de heilige graal heeft het leven geen zin meer.Dan is alles chaos. Er moet orde zijn. Ik weet het haast zeker, dit is de heilige graal.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Daar houdt de formule gewoon rekening mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef 123dudeguys het volgende:
cool hij heeft zijn formule vrijgegeven. ik ga niet zeggen waar. maar ik ben egt blij!ik weet nu de heilige graal!
![]()
nu maar hopen dat niemand anders de formule ontdekt.achteraf gezien denk ik dat deze formule meer een correlatie is, dan een echte magisch formule die hij claimt. ik kan zo wel zien dat de toppen en dalen in deze formule overeen komen met bewegingen in de SNP. bijv deze laat een sep top zien, wat logisch is maar ook een okt bodem terwijl de bodem in november was. hijs misschien niet heel accuraat.![]()
Nee. AFS was onderdeel van Phanos, dat failliet is gegaan door een misinvestering in vakantieparken. AFS zou verkocht worden maar DNB stak daar een stokje voor, waarna enkel de klanten zijn overgenomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Kees de Kort. Die was toch medeverantwoordelijk voor het faillissement van AFS?
Hoe is het afgelopen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:14 schreef 123dudeguys het volgende:
niet mee reageren aub. dit topic is gesloten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |