abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119608763
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:07 schreef 123dudeguys het volgende:
neen! je kan best geloven in een droom! dat de perfecte formule bestaat ik wil geloven! :Y *O* :Y
Als ik beleg of speculeer in jouw geval droom ik liever niet maar kijk ik naar de cijfers. Dat er een systeem bestaat met een edge zal best, maar de kans dat je die vind is nihil.
pi_119619943
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:48 schreef 123dudeguys het volgende:
ik heb geld verloren
Jeetje, wie had dat nu verwacht. Het systeem leek nog wel zo waterdicht!

Gast, wake the fuck up. Er zijn maar twee groepen mensen die gegarandeerd rijk worden van al die beurshandel, en dat zijn

1) de marketmakers en aandelenbrokers
2) verkopers van "formules" waar goedgelovige sukkels in trappen

Denk nou eens na man. Als iemand echt de beurs kon voorspellen, dan houdt hij daarover zijn mond tegen anderen en loopt zelf gruwelijk binnen.

Maar goed, misschien moet je eerst nog wat meer geld verliezen om te beseffen dat "de heilige graal" klinkklare onzin is.
pi_119628216
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:48 schreef 123dudeguys het volgende:
Update dit was trouwens een ramp, want hij zegt nu dat er data revision was en in hindsight was er dus een sept top en okt was dus niet de bodem. :'( hij zegt nu eind nov bodem en dec top en eind dec of jan komen er deflationaire effecten aanzetten. maar dat voorspelling eigenlijk zinloos zijn want het is eigenlijk chop en er komt ook niet te voorspellen effect aan van obamacare (zou negatief effect moeten zijn zegt hij). en de markt gaat dus eigenlijk pas omhoog in sept 2013 omdat dan inflatie gaat komen ofzo. ik heb geld verloren door deze oude man :'(
_O- Je had je uitkering net zo goed van de kont van een hoer kunnen snuiven. Heb je er nog lol van ook.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119646320
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:08 schreef Akziom het volgende:

[..]

Jeetje, wie had dat nu verwacht. Het systeem leek nog wel zo waterdicht!

Gast, wake the fuck up. Er zijn maar twee groepen mensen die gegarandeerd rijk worden van al die beurshandel, en dat zijn

1) de marketmakers en aandelenbrokers
2) verkopers van "formules" waar goedgelovige sukkels in trappen

Denk nou eens na man. Als iemand echt de beurs kon voorspellen, dan houdt hij daarover zijn mond tegen anderen en loopt zelf gruwelijk binnen.

Maar goed, misschien moet je eerst nog wat meer geld verliezen om te beseffen dat "de heilige graal" klinkklare onzin is.
Neen! Zonder deze droom van het bestaan van de heilige graal heeft het leven geen zin meer. ;( Dan is alles chaos. Er moet orde zijn. Ik weet het haast zeker, dit is de heilige graal.
pi_119646526
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Neen! Zonder deze droom van het bestaan van de heilige graal heeft het leven geen zin meer. ;( Dan is alles chaos. Er moet orde zijn. Ik weet het haast zeker, dit is de heilige graal.
_O-
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  maandag 26 november 2012 @ 18:48:54 #106
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_119646809
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:36 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Kennelijk ben je bereid om de prijs te betalen voor je droom. Dom, naief, maar ik mag dat wel. :Y
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_119656847
Volgens mij gaan we in de niet al te verre toekomst een R&P-topic krijgen. :X
pi_119718077
niks meer dan een slechte oplichter die niks origineels kon bedenken.
pi_122248938
Update: zelfde patroon als 2012, maart top, flash crash in mei. onder voorbehoud
het effect van QE is nog niet helemaal verwerkt en toch gaan we al omhoog tot maart, dus dit kan een grote stijging (met new all-time highs) worden. :o
pi_123245656
wow hij lijkt de formule weg te geven. hij is denk ik compleet boos op de Fed. ik ga er ff aan zitten want ik snap geen bal van wat hij schrijft. nog steeds maart top maar de top voor inflatie was in februari dus goud kan nog wel omlaag.
pi_123248786
Twitter schijnt een goede korte termijn voorspeller te zijn. Zij kan het sentiment meten..
Tips: Betaalde linkverkorter Adf.ly Plus500 affilaite program Plus500 affiliate Snel online handelen Plus500 broker Informatiesite Forex Theforexcompass.com
pi_123379621
topic gesloten.

[ Bericht 93% gewijzigd door 123dudeguys op 26-02-2013 20:37:59 ]
pi_123382187
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:44 schreef 123dudeguys het volgende:
cool hij heeft zijn formule vrijgegeven. ik ga niet zeggen waar. maar ik ben egt blij! :D ik weet nu de heilige graal! *O*

nu maar hopen dat niemand anders de formule ontdekt.achteraf gezien denk ik dat deze formule meer een correlatie is, dan een echte magisch formule die hij claimt. ik kan zo wel zien dat de toppen en dalen in deze formule overeen komen met bewegingen in de SNP. bijv deze laat een sep top zien, wat logisch is maar ook een okt bodem terwijl de bodem in november was. hijs misschien niet heel accuraat. }:| :X
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Daar houdt de formule gewoon rekening mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 28-02-2013 19:27:01 ]
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:22:30 #114
375155 HarmsonFX
Twitmeister
pi_124542822
Je kunt ook gewoon luisteren naar Kees de Kort bijvoorbeeld..
Tips: Betaalde linkverkorter Adf.ly Plus500 affilaite program Plus500 affiliate Snel online handelen Plus500 broker Informatiesite Forex Theforexcompass.com
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:33:03 #115
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_124543501
Kees de Kort. Die was toch medeverantwoordelijk voor het faillissement van AFS?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_124551257
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:33 schreef monkyyy het volgende:
Kees de Kort. Die was toch medeverantwoordelijk voor het faillissement van AFS?
Nee. AFS was onderdeel van Phanos, dat failliet is gegaan door een misinvestering in vakantieparken. AFS zou verkocht worden maar DNB stak daar een stokje voor, waarna enkel de klanten zijn overgenomen.

Zover ik weet heeft dit niets met kees dekort te maken. In tegenstelling tot veel economen/analisten heeft de kort wel verstand van de werking van de economie imo en is een van de weinige die de vorige bubble en bust voorspelde. Dat zal ook gelden voor de huidige.
pi_124570000
niet mee reageren aub. dit topic is gesloten. :Y
pi_124570334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:14 schreef 123dudeguys het volgende:
niet mee reageren aub. dit topic is gesloten. :Y
Hoe is het afgelopen?

Edit: zie net dat dat een ander topic is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')