Shit happensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef Inlognaam het volgende:
Oo... en je dacht dat ik dat niet wist?
Nah, kreeg deze paar weken terug voor het eerst te zien en had zoiets van WTF!? Van volgens mijn herinneringen een behoorlijk atletiische sportieve man naar een zure lapswans met flink overgewicht
Hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef Inlognaam het volgende:
Oo... en je dacht dat ik dat niet wist?
Nah, kreeg deze paar weken terug voor het eerst te zien en had zoiets van WTF!? Van volgens mijn herinneringen een behoorlijk atletiische sportieve man naar een zure lapswans met flink overgewicht
het eerste wat meestal voorgeschreven wordt is melatonine een lichaamseigen stof..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:36 schreef Inlognaam het volgende:
Ze zal niet de enige zijn waar slaappillen niet werken. Ik heb ze ooit ook weleens voorgeschreven gekregen omdat ik zwaar beroerd sliep en slaap. Ja, nog steeds
Helpt geen ene zak die pillen
oxa om te slapen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:10 schreef Inlognaam het volgende:
Wat, melatonine?
Dat heb ik nooit gehad, ik kreeg zo uit mn hoofd oxazepam. Nou, het deed geen flikker
Of ik heb het niet gemerkt...
Slaapkliniek en al gelopen; 24u met sensor op mn kop... niets gevondenIk zou hebben geslapen volgens hen, terwijl ik zwaar vertiefd en moe in mn nest lag te draaien
Dacht dat het oxazepam was en geen diazepam. Tussen die 2 twijfel ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oxa om te slapen?
dat is een rustgever (in je hoofd)
ik heb nu 1.. die neem ik en een half uur later... lig ik te maffen
ik kreeg oxa voor overdag, omdat ik teveel piekerde.. daarnaast kreeg ik melatonine om te slapen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dacht dat het oxazepam was en geen diazepam. Tussen die 2 twijfel ik.
Verder weet ik het allemaal niet meer. Ik kom niet meer bij de huisarts voor mn slaapproblemen. Heeft toch geen zin. En dat was ook de enige reden waarom ik ging.
Pillen zijn gif, dus hoe minder hoe beter. Maar denk wel veels te veel over dingen na, vooral tijdens het wakker liggen dus wellicht dat dat de reden is geweest voor oxaze ipv diazepam?
Zal eens moeten kijken wat het nu was; heb hier nog wat liggen ergens.
ik gebruik mijn inslapers alleen als ik heel graag wil slapen en als ik op tijd op moet..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:21 schreef Inlognaam het volgende:
Melatonine zou ik nog steeds eens moeten proberen. Maar ik denk er gewoon nooit aan.
Plus dat mn ritme dermate naar de knoppen is dat ik niet een vaste tijd ga slapen.
Hahahaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:27 schreef Inlognaam het volgende:
Om eerlijk te zijn: ik denk niet dat ik ooit goed zal slpen. Ik heb dat allang opgegeven.
Eigenlijk moet ik gewoon een nymphomane naast me hebben liggen in mn nest om me net voor het slapen gaan helemaal verrot te n#$ken, zodat ik verrot ben dat ik niets anders meer kan dan als een blok in slaap te vallen.
Keerpunt is dat diezelfde meid 's ochtends ook weer aanklopt. Per saldo schiet je er dus niets mee opquote:
Ja lekker makkelijk, alleen wanneer het jou uitkomtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Keerpunt is dat diezelfde meid 's ochtends ook weer aanklopt. Per saldo schiet je er dus niets mee op
Maar op oproepbais lijkt het me wel wat
Maar als je een oplossing weet dan hoor ik die graag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Keerpunt is dat diezelfde meid 's ochtends ook weer aanklopt. Per saldo schiet je er dus niets mee op
Maar op oproepbais lijkt het me wel wat
Ja daar kan ik mee inkomen. Maar ik vind wel dat je haar kleren achter haar aan moet gooien want anders ben je een hufter.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 06:01 schreef Inlognaam het volgende:
De oplossing: je helemaal afpeigeren en wel zo ver dat je het nog net kan opbrengen om dr de deur uit te kicken en terug je nest in te kruipen. Om daarna van oververmoeidheid als een blok in slaap te vallen.
En dat dan dag in dag uit doen.
Mjah ik ook, maar ik moet toch echt aan het werk...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:41 schreef DJMO het volgende:
*koffie pakt.
hier was het kwart. voor zes de eerste ronde. heb het kunnen rekken tot acht uur
Laat ik ook maar eens weer wat gaan doen, dan mag ik morgen weer op mijn werk komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mjah ik ook, maar ik moet toch echt aan het werk...
goedemorgen het hele huis is inmiddels wakkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:25 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen!
Het huis is nog in diepe rust... stelletje slaapkoppen....
* Merlijn rondje koffie en thee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |