rotterdam toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wat wonen er toch een hoop debielen om me heen in deze stad!
geen buren waar je bij kunt meeliften?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef DJMO het volgende:
op mobiel nauwelijks idd omdat het niet te doen is vind ik. op pc wel, maar ik zat via het mobiele netwerk van mn foon online. kost me te veel data om dan terug te lezen . heb de 21e pas internet thuis. wil dus zuinig doen met mn bundel.
Ik wou het net zeggen.quote:
Je hebt nu een dag meer om een cadeautje te regelen.quote:
quote:
Om te oefenen op mn zang bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt nu een dag meer om een cadeautje te regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Om te oefenen op mn zang bedoel je?
Ik ga dr een serenade geven onder dr balkonGewoon doen alsof, en een radio in de bosjes verstoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Het is niet Henny Huismans mini playback show...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof, en een radio in de bosjes verstoppen.
Dan moet je maar langs de bloemist.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het is niet Henny Huismans mini playback show...
Nee, nou wordt die mooi...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef Inlognaam het volgende:
Ik laat Ome Joop wel een liedje zingen
Laat Ome Joop maar zingen dan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:18 schreef Inlognaam het volgende:
Ome Joop kan heel goed zingen anders
Alstu:quote:
Zeg ome Joop even dat ie moet zingen: Nou word ZE mooi.quote:
Neuh! We zingen het vrolijk uit, en als we weg kunnen, dan lopen we niet, maar RENNEN we!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:23 schreef dolfina-chica het volgende:
gewoonmezelf, ruilen tegen mijn buurman die 2 etages lager woont, die snachts zijn hard metal aan heeft staan?
Die snachts zwerfkeien zoekt (van een kilo of 100) en die in de portiek laat donderen. ik heb maar 1 lastige buurman, maar heeft lawaai voor de hele flatgebouw..
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Onder het mom van FHF heb ik vandaag in de aanbieding:
Een buurman met een vreselijke muzieksmaak!
Een bovenbuurman met een klussyndroom (timmert al de hele dag 3 slagen om de 5 min)
Een onderbuurman die s'nachts schreeuwt, en dan niet 5 min maar uren achter elkaar!
En als klap op de vuurpijl 2 dronken mafkezen op t hondenveld waar je niet vanaf komt.
Ging even met lief mee naar buiten, al een paar dagen op de bank gelegen ivm griepje, en die gasten bleven maar praten, stomdronken, meuren, Heb bijna over die vent z'n schoenen gekotst!
Ah, dat verklaart een hoop...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
wat wonen er toch een hoop debielen om me heen in deze stad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |