Dat gaat niet want ik werk binnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedemiddag allemaal! Werkse voor degene die moeten werken, en geniet van de zon!
Doe maar lekker rustig aan dan.quote:Ik dacht vanmorgen weer beter te zijn en zelf de honden wel ff uit te kunnen laten! Tot ik bij de lift bijna van mn graatje ging... Nu maar weer op de bank! *ik haat ziek zijn*
je hebt een vervangende planning bedoel jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:44 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 nog 1 bakkie koffie neemt en dan maar weer even wat gaat doen.
Ben vrij vandaag, maar heb nog wel het e.e.a. op de planning staan..
Yep.. dat scheelt me morgen weer een hoop werk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hebt een vervangende planning bedoel je
eerst eigen tuin dan een ander zijn/haar tuin?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep.. dat scheelt me morgen weer een hoop werk.
Ramen lappen, opruimen, stofzuigen. Moet eigenlijk nog even verder met het knippen van de heg bij m'n moeder, die heb ik gisteren niet af gekregen. Zou nog even bij een kennis de heg knippen een dezer dagen.. En oh ja.. eigenlijk moet ik ook nog een keer wat doen in m'n eigen tuin
Sorry, that's me..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
eerst eigen tuin dan een ander zijn/haar tuin?
nee, jij doet eerst een ander zijn/haar tuinquote:
Wat doe je eigenlijk voor vrijwilligerswerk?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zo, me zo meteen weer even nuttig maken bij mijn vrijwiliggersbaantje.
Tuurlijk mag dat! Het gaat tenslotte om het antwoord.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:51 schreef Ehhe het volgende:
Ik antwoord ff voor Kentekenplaat, mag wel toch?. Hij zit op de buurtbus. Van die kleine busjes zijn dat.
Was het ook de bedoeling dat jij zou rijden of moest jij gereden worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat! Het gaat tenslotte om het antwoord.
Buurtbus is wel leuk, kom je toch nog onder de mensen.
Heb zelf taxibus gereden maar dat was dan met geestelijk en lichamelijk gehandicapten, kon echt lachen met die lui.
Voelde me gewoon 1 van hun.Was ook altijd vechten wie er die dag mocht rijden.
En daarom typte ik dus expres het laatste zinnetje er achteraan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Was het ook de bedoeling dat jij zou rijden of moest jij gereden worden?
En uiteindelijk hebben ze je maar een fisher-price stuurtje gegeven zodat je met de grote meneer mee mocht doen zodat het vechten zal stoppen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
En daarom typte ik dus expres het laatste zinnetje er achteraan.
Je leest toch nooit bij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:43 schreef DJMO het volgende:
ik heb een nieuw huisdier![]()
stomme vlieg wil maar niet naar buiten, maar blijft trouw op m'n beeldscherm zitten(via usb-tethering online zit, dus niet bijlees .. sowwy )
Nou, onder de mensen...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat! Het gaat tenslotte om het antwoord.
Buurtbus is wel leuk, kom je toch nog onder de mensen.
Heb zelf taxibus gereden maar dat was dan met geestelijk en lichamelijk gehandicapten, kon echt lachen met die lui.
Voelde me gewoon 1 van hun.Was ook altijd vechten wie er die dag mocht rijden.
Nog een paar uurtjes en dan gaan we zingen voor jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb de dag overleefd...pfieuw.
paar uurtjes en een dag toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes en dan gaan we zingen voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |