als man zijnde moet je in de grote steden gaa stappen vrouwen in overvloedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:13 schreef slangpie het volgende:
vervelend... ach, ook daar kun je vast goed stappen
haha tjah...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
als man zijnde moet je in de grote steden gaa stappen vrouwen in overvloed
Doetinchem groot genoeg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat weet ik uit ervaring wel ja, het is alleen iets slechter voor je portemonnee daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:13 schreef slangpie het volgende:
vervelend... ach, ook daar kun je vast goed stappen
In Scandinavië helemaal echt ongelofelijk als je daar uit gaatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
De meeste weekendsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
als het een beetje een leuk land is.... beetje vrije tijd nog?
Dit idd :p Alle mannen werken zo'n beetje op platteland en alle vrouwen trekken de steden in als je daar als vrouw uit gaat hoef je niet op zoek te gaan naar n vent iigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In Scandinavië helemaal echt ongelofelijk als je daar uit gaat
Ja is wel te doen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat weet ik uit ervaring wel ja, het is alleen iets slechter voor je portemonnee daar
[..]
In Scandinavië helemaal echt ongelofelijk als je daar uit gaat
[..]
De meeste weekends
Maar kun je nog een beetje stappen in Doetinchem dan? Ben er eerlijk gezegd nog nooit uit geweest
Ik ga nooit meer uit en in doetinchem ben ik sowieso nooit uitgegaanquote:
Ik kom er ook zelden, vroeger naar de radstake in V'veld of de p8 in Terborg.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer uit en in doetinchem ben ik sowieso nooit uitgegaanBen een oude saaie doos geworden vroegah ging ik altijd naar de pam in groenlo
zelfs bij de radstake ben ik nooit geweest maar begreep dat t nu ook niet de moeite meer isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik kom er ook zelden, vroeger naar de radstake in V'veld of de p8 in Terborg.
Allemaal jong grut, nee dat was voorheen wel beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zelfs bij de radstake ben ik nooit geweest maar begreep dat t nu ook niet de moeite meer is
zelfs die komen dr haast niet meer begreep ik van nichtje van 16 die was er tegen 1 uur en dr was bijna niemand ook zaten een groot deel van de zalen dichtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Allemaal jong grut, nee dat was voorheen wel beter.
Sneue bedoeling, ik heb zelfs nog muntjes ergens. Het was altijd erg druk daar, leuke tent ook wel. Jammer dat het zo loopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zelfs die komen dr haast niet meer begreep ik van nichtje van 16 die was er tegen 1 uur en dr was bijna niemand ook zaten een groot deel van de zalen dicht
Toen je zelf nog jong grut was jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Allemaal jong grut, nee dat was voorheen wel beter.
Nee lol toen ik een jaar of 20 was.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toen je zelf nog jong grut was ja
whehhe 10 jaar geleden dusquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee lol toen ik een jaar of 20 was.
Ging toen nog wel eens met maten daarheen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whehhe 10 jaar geleden dusdan heb je daar toch sowieso niets meer aan?!
ja oke maarr nu bedoel ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ging toen nog wel eens met maten daarheen.
Ah zo, nee nu niet zo veel nee. Sorry dat ik zo snel reageer, ik ben niet zo eng als dat ik typ.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja oke maarr nu bedoel ikAls ik niet beter wist zou ik zweren dat jij naast me zat tijdens het typen jij reageert echt eng snel
whaha geeft niet maar gaat wel snel zo... Je typt niet zo eng hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ah zo, nee nu niet zo veel nee. Sorry dat ik zo snel reageer, ik ben niet zo eng als dat ik typ.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
whaha geeft niet maar gaat wel snel zo... Je typt niet zo eng hoor
p8 !quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:14 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik kom er ook zelden, vroeger naar de radstake in V'veld of de p8 in Terborg.
Ja hier ook, kom er nooit meer. Is ook dicht geloof ik. Goeie tent wel veel toffe feestjes gehad daar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
p8 !is een tijdje mijn stam cafe/discotheek geweest...
Yup.... hebben geen vergunning meer omdat de buurt liep te zeiken wegens overlast. Alleen het cafe is nog geopend.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja hier ook, kom er nooit meer. Is ook dicht geloof ik. Goeie tent wel veel toffe feestjes gehad daar.
De P8 moet openquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:09 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Yup.... hebben geen vergunning meer omdat de buurt liep te zeiken wegens overlast. Alleen het cafe is nog geopend.
ghehe nah.. ken nu wel wat betere feestjesquote:
Maar die sfeer wat er hing was wel bijzonder, ik was een paar jaar ouder als jou toen ik daar kwam.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:11 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ghehe nah.. ken nu wel wat betere feestjesIk was toen 16-17 ofzo...
Ah, dan fiets je toch even verder naar de Engelenbak, daar ben ik nog zelfs een tijdje barman geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:00 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
p8 !is een tijdje mijn stam cafe/discotheek geweest...
Sfeer was altijd wel tof ja. Klein en knus.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Maar die sfeer wat er hing was wel bijzonder, ik was een paar jaar ouder als jou toen ik daar kwam.
Zijn het nog dezelfde muntjes als 17 jaar geleden?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:12 schreef -Willempie- het volgende:
Voor stappen in de Achterhoek (Radstake in dit geval) laatst dit samen met een vriend van mij verzonnen:
http://www.facebook.com/events/336014953153854/
Leek ons een goed initiatief.
hahah dan heb ik ook een gratis avondjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Zijn het nog dezelfde muntjes als 17 jaar geleden?
Jazeker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Zijn het nog dezelfde muntjes als 17 jaar geleden?
Daarom ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:03 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
hahah dan heb ik ook een gratis avondje
laatste keer dat ik er was (4 jaar terug als bezoeker) moest ik ¤ 5,- betalen daar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef Individual het volgende:
Was er entreegeld? Ik weet nog dat de gardarobe 1 Gulden was en dan kreeg je een jas-plaatje. Aan het einde van de avond dan in een lange chaotische rij je jas terugkrijgen of helemaal tot het einde wachten als je het kwijt was. En dan als eerste de bus invechten.
Bij Radstake nooit de bus gemist, maar bij Lido vaak genoeg. En dan met je dronken kop een 7 meter slot springen en terug naar Winterswijk fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |