Klantenservice medewerkerquote:Op maandag 17 september 2012 20:26 schreef slangpie het volgende:
okewelke functie trouwens bij de v en d?
Hedde gij ge zachte g al cheoefend?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:58 schreef slangpie het volgende:
mooi optijd weekend!
helaas wel tot kwart voor 3
plotseling een weekend werken in eindhoven
lol. Gewoon lol.quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:42 schreef Individual het volgende:
Doet me denken aan die Engels lerares uit het westen die 'aanmaken' als vertaling van 'to hurry' foutrekende.
Didam en Zevenaar zijn geen Achterhoek. Didam is na de gemeentelijke herindeling met Bergh tot Montferland wel bij de Regio Achterhoek gekomen, maar geografisch hoort het bij de Liemers, waar Bergh zelf trouwens ook bij hoort. De grens tussen Achterhoek en Liemers is de Oude IJssel, wat ook te horen is in de dialecten. Ten westen van de Oude IJssel zegt men gi'j in plaats van i'j.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Didam en Zevenaar zijn beide achterhoek
[ afbeelding ]
Waterpolotoernooi in Borculoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow daar hoor jij bijDr gebeurt hier nauwelijks iets maar als er kinderkamp of waterpolo toernooi is of septemberfeest paasvuur of biker dag is ineens heel borculo in rep en roer
Heet jij Niels, toevallig?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waterpolo.
Vroeger nog gedaan, tof om te doen wel.
Terugkerende discussie. Toen ik vroeger naar Doetinchem naar school ging rekende ik dat niet mee als Achterhoek.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:07 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Didam en Zevenaar zijn geen Achterhoek. Didam is na de gemeentelijke herindeling met Bergh tot Montferland wel bij de Regio Achterhoek gekomen, maar geografisch hoort het bij de Liemers, waar Bergh zelf trouwens ook bij hoort. De grens tussen Achterhoek en Liemers is de Oude IJssel, wat ook te horen is in de dialecten. Ten westen van de Oude IJssel zegt men gi'j in plaats van i'j.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Achterhoek#Begrenzingquote:Winterswijk, Aalten, Bredevoort, Zelhem, Varsseveld, Silvolde, Hengelo, Groenlo, Lichtenvoorde, Vragender, Borculo (heerlijkheid Borculo), Geesteren, Neede, Eibergen en havezathe Harreveld
Nee, ik ken wel een Niels uit V'veld die aan waterpolo doet of deed.quote:
Ik ook, namelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel een Niels uit V'veld die aan waterpolo doet of deed.
Jepquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Klein kereltje donker haar met bril?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |