De 114 zal wel een stuk duurder zijn om te huren. En daarbij heb ik geen flauw idee hoe de 121 er op dit moment uitziet, dus misschien is die ook weer een prima staat.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:52 schreef Isambard het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze daar niet de 114 voor, die ziet er veel beter uit. Maar ach, zo'n afgeragd rood ding met koelkast is ook wel leuk op de Hanzelijn. Alleen zit ik die week niet in Nederland.
Misschien ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
De 114 zal wel een stuk duurder zijn om te huren. En daarbij heb ik geen flauw idee hoe de 121 er op dit moment uitziet, dus misschien is die ook weer een prima staat.
Voor zoeen bom duiten wacht ik wel een maandje of 2 dan kan ik er gratis overheenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik doe het vooral voor de Hanzelijn, Zwolle-Kampen ben ik al eerder geweest (hoewel ik toen door een blessure geen goede foto heb kunnen maken, dus wellicht een herkansing)
WeekendVrij abo. Ja is ook voor betaald jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:20 schreef b2py het volgende:
Je maakt nooit gratis gebruik van het spoor
Slaat nergens op. Dat wat jullie aan collegegeld betalen is maar een symbolische bijdrage aan de werkelijke kosten van het onderwijs. Krijg je er nog vervoer bij ook. Meer dan gratis.quote:
Het gaat om het idee dat je SOV niet gratis isquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Dat wat jullie aan collegegeld betalen is maar een symbolische bijdrage aan de werkelijke kosten van het onderwijs. Krijg je er nog vervoer bij ook. Meer dan gratis.
Nee, het gaat om het idee dat studenten geen enkel flauw idee hebben HOE goed ze het hier in Nederland wel hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Het gaat om het idee dat je SOV niet gratis is
Ja hoor, wat jij wil.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef b2py het volgende:
We hadden het over gratis reizen, je SOV krijg je echt niet gratis.
Of we het goed of slecht in Nederland hebben kunnen we een andere keer over hebben.
Klop klop... Gratis bestaat niet. Zelfs voor de zuurstof die u in ademt betaalt u. Waarvoor dank.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef Isambard het volgende:
Al die discussie over of het nou wel of niet gratis is. Op 8 december kan je écht gratis over de Hanzelijn
Trollquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:22 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Klop klop... Gratis bestaat niet. Zelfs voor de zuurstof die u in ademt betaalt u. Waarvoor dank.
Als je het heel ver zoekt wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:22 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Klop klop... Gratis bestaat niet. Zelfs voor de zuurstof die u in ademt betaalt u. Waarvoor dank.
Nederland is één van de duurste landen in Europa om te studeren en de gemiddelde techniek- of geneeskundestudent krijgt 3000 euro boete aangenaaid, maar oh wat hebben we het hier toch goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het gaat om het idee dat studenten geen enkel flauw idee hebben HOE goed ze het hier in Nederland wel hebben.
Tenzij je je studie netjes op tijd af maakt, dan krijg je die kosten kwijtgescholden: dus is die achteraf wel gratis...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een studentenOv kost ¤90 per maand. ¤90 != gratis.
Ik had het daar over de 'vergoeding' die je krijgt als je aangeeft geen studentenOV te willen. De schuld die je bij het beëindigen van je studie voor je OV zou moeten terugbetalen bedraagt zelfs ¤135,-quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:18 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Tenzij je je studie netjes op tijd af maakt, dan krijg je die kosten kwijtgescholden: dus is die achteraf wel gratis...
Ah, sorry, excuus. Dat had ik niet direct helemaal begrepen. Is alweer te lang geleden dat ik zelf nog studeerde... :$quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik had het daar over de 'vergoeding' die je krijgt als je aangeeft geen studentenOV te willen. De schuld die je bij het beëindigen van je studie voor je OV zou moeten terugbetalen bedraagt zelfs ¤135,-
Je HOEFT niet. Niemand dwingt je.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nederland is één van de duurste landen in Europa om te studeren en de gemiddelde techniek- of geneeskundestudent krijgt 3000 euro boete aangenaaid, maar oh wat hebben we het hier toch goed.
Een studentenOv kost ¤90 per maand. ¤90 != gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |