misschien weten ze het op Beneluxspoor. Daar zitten nogal wat mensen die veel van het spoorverleden wetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand trouwens het verhaal hierbij?Intrigeert me telkens als ik erlangs rijd, en dat gebeurt nogal eens. Nu maar eens een foto van gemaakt. Twee dichtgemetselde bogen. Wat liep hieronder? En wanneer? Het is het middenperron van station Apeldoorn trouwens.
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat ik het suf vindt dat het überhaupt disabled is, ik had graag een Taurus door Nederland zien rijden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:36 schreef bork het volgende:
[..]
ok, wiseguy maar dat kan je toch enablen als het softwarematig is
twitter:NSHispeed twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 12:05:0513 aug komt Olympic Team Netherlands terug uit Londen. Toch niet in zo maar een trein….? reageer retweet
Voor zover ik weet komen ze vanaf Brussel in een Thalys naar Den Bosch. Tenminste dat is continue gecommuniceerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:39 schreef dennistd het volgende:
Zou men hier doelen op de Olympische prio-stam of toch een V250?twitter:NSHispeed twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 12:05:0513 aug komt Olympic Team Netherlands terug uit Londen. Toch niet in zo maar een trein….? reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komen ze vanaf Brussel in een Thalys naar Den Bosch. Tenminste dat is continue gecommuniceerd.
Briljante conclusie inspecteurtjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Het gaat een Thalys worden.
Zo ziet u maar weer burger, wij van de belastingdienst weten alles...
Zal mij niks verbazen als er iemand nu een life-time ban heeft daar... Zo zielig zijn ze er wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef b2py het volgende:
Priceless op Somda:
http://somda.nl/forum/122(...)+dingen+11+augustus/
(Mocht het echt Socios zijn, briljant)
Screenshot want het is weg-geëdit)
[ afbeelding ]
klopt. Een geintje kan niet gewaardeerd wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Belastinginspecteur het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als er iemand nu een life-time ban heeft daar... Zo zielig zijn ze er wel.
En jullie van de overheid halen maar wat leuke feestjes uit van burgersgeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:33 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Het gaat een Thalys worden.
Zo ziet u maar weer burger, wij van de belastingdienst weten alles...
gegarandeerd succes jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:14 schreef James1988 het volgende:
Whehehe, trollen op Somda, altijd leuk.
Eerst even bomen kappen en onkruid wieden dan. Wel mooi de roest een keer van die boog afquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:26 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Hoezo niet HSL traject? Bij Breda kan je ook rechtsaf en dan door naar Eindhoven of Utrecht.
Nee wist ik niet, deze is nu ook overal opvallend aanwezig als reclame in trein, media etc.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:53 schreef James1988 het volgende:
Wisten jullie dat de DB BahnCard ook geldig is voor grensoverschrijdende trajecten bij de SBB en de ÖBB? Ik niet namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |