SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik dacht PEC tegen Zwollequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ze thuis motte tegen pec zwolle om 20:45
Whehequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht PEC tegen Zwolle![]()
Ik dacht wat hepdatdan met Feyenoord te maken
Hij appt net al dat als het niet hoost dat ie dan wel een tv op het terras zetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Joh en anders zetten we Henk gewoon uit zijn eigen kroeg. Gaattie maar voetbal kijken op zijn terras.
Dan ga ik wel achter de toog!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Joh en anders zetten we Henk gewoon uit zijn eigen kroeg. Gaattie maar voetbal kijken op zijn terras.
Maar da's best simpel: dikke viltstift, kras, leegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan kan ik toch beter eerst morgen even met Henk overleggen?
Als hij het geluid uit laat van het voetbal dan kan het bv weer wel. Er komen geen 50 man voetbal kijken, dus als het geluid uit blijft heeft niemand er last van.
En als dat niet blijkt te kunnen, dan kan ik alsnog het hotel gaan bellen.
Maar ze vermoordden ons al haast toen we 1 naam wilden wijzigen (omdat alles daar met de hand en zonder computer gaat) dus dat stel ik liever heel even uit
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Thuiswedstrijden zijn idd minder een probleem dan uitwedstrijden
(ja hoi ik kom ook eens mijn nutteloze mening aandragen)
En ik neem aan dat Feyenoord eigenlijk wel EL haalt ook, dat zou dan goed uitkomen
maar eigenlijk is mijn post meer een ik hoop dat het niet verplaatst wordt want Twente moet ook voetballen maar de 15e niet thuis - post
Het zijn oude mensjes, die moesten aan mij aan de telefoon vragen welke maand september ook alweer wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's best simpel: dikke viltstift, kras, leeg
laat staan toen ik het lef had mijn hotelkamer aan ynske te gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn oude mensjes, die moesten aan mij aan de telefoon vragen welke maand september ook alweer wasEn die raakten heulegaar over de kook toen we begonnen over parkeerkaarten
Wat nou OOK NIET thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh yeeeeeah![]()
![]()
16-09Heracles - NAC Breda
NAC ook niet thuis
Ja dabedoellik, grote panieeeeeeeeeeeeeekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
laat staan toen ik het lef had mijn hotelkamer aan ynske te geven
Het terras?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij appt net al dat als het niet hoost dat ie dan wel een tv op het terras zet
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
JAAHAAAAAA![]()
Hier boven werd Twente genoemd
Oh jee, gaan ze dan niet met de kippen op stok? Kan je pas 's ochtends je hotel inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn oude mensjes, die moesten aan mij aan de telefoon vragen welke maand september ook alweer wasEn die raakten heulegaar over de kook toen we begonnen over parkeerkaarten
50%quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar hoe zit dat met wat MM zegt?
Hoe groot is de kans dat ze 'EL' halen - wat het ook wezen mag - en hoeven ze dan dus NIET op zaterdag?
Zo makkelijk wou ik me er niet vanaf makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
50%
Ze halen het of ze halen het niet.
protip: begin nooit aan gokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
50%
Gelukkig was ik er nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zo makkelijk wou ik me er niet vanaf maken
Jij bent positief gestemd! Geeeeeeeen Feijenoord-fan hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
50%
Ja!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden jullie, met het feit dat ze thuis moeten en de helft dus in de Kuip zit, het gegeven dat het geluid uit mag blijven en dat ze mss niet hoeven op de 15e... gewoon die datum maar laten staan?
De vorige keer heeft TheaterMama ook uitbundig gedanst met een van Henk zijn vaste klanten![]()
blijven!, tis anderhalf uur, we eten er voor en balleren er naquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden jullie, met het feit dat ze thuis moeten en de helft dus in de Kuip zit, het gegeven dat het geluid uit mag blijven en dat ze mss niet hoeven op de 15e... gewoon die datum maar laten staan?
De vorige keer heeft TheaterMama ook uitbundig gedanst met een van Henk zijn vaste klanten![]()
als ik het goed heb (maar pin me er niet totaal op vast pleasequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar hoe zit dat met wat MM zegt?
Hoe groot is de kans dat ze 'EL' halen - wat het ook wezen mag - en hoeven ze dan dus NIET op zaterdag?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
PEC PEC PEC PEC!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
en tussendoor moedigen we het verkeerde voetbalteam aan, wordt lachen!
Owquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Al zegt Wiki dat de eerste wedstrijd in de groepsfase op 20 september is en niet 13 september..
Dat laatste brengt lekker verwarring bij Cee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar is het dan "pek" of "pee-eee-ceeee"?
Mwehquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
Klopt dus nerds-pec zal idd gewoon die zaterag worden gespeeld.
23 en 30 augustus zijn de playoffs, dus 30 augustus weten we zeker of Feyenoord wel of geen EL heeft gehaald. Dan is 31 augustus de loting en wordt dan dus bepaald in welke poule Feyenoord kan zitten en hoe de thuis- en uitwedstrijden verdeeld worden.quote:
We hebben het hotel in Rotterdam en dan moeten we dus een locatie in Rotterdam zoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Oognip het volgende:
Ik vind dat we de datum sowieso moeten laten staan, maar de locatie zou van mij gewijzigd mogen worden, maar hoeft niet
quote:
Tenzij het hotel geannuleerd kan wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hotel in Rotterdam en dan moeten we dus een locatie in Rotterdam zoeken.
Dat lijkt me vrij lastig
En ik denk dat iedereen zich op het buffet en de chocotaart verheugt, dus dan wordt het eten ook weer duurder enzo.
Als Henk zelf zegt dat geluid uit kan, het een thuiswedstrijd is dus niet druk, mja, wat is dan het verschil met de halve finale songfestival?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Meningen zijn goed![]()
We moeten het er maar op gokken denk ik.
Komt wel goed.
Psies, tot die conclusie kwam ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als Henk zelf zegt dat geluid uit kan, het een thuiswedstrijd is dus niet druk, mja, wat is dan het verschil met de halve finale songfestival?toen waren er ook vaste gasten toch? Zolang zij weten dat wij komen hebben ze ook de keus om dan niet te komen, toch?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, tot die conclusie kwam ik ook
In het vorige topic geloof ik
Maar toen ik het hier riep wat er aan de hand was wist ik nog niet dat het thuis was en dat het geluid uit mochtDus ik heb misschien iets te vroeg e.e.a. gedeeld.
Zeker als het over voetbal en EL en rare constructies gaatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ja
Nou het was nog niet eens blinde paniek, meer een gevoel van 'oh even in de groep gooien'.
Vind dat altijd wel prettig dat ik er dan niet alleen mee loop te malen![]()
En op Henkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hotel in Rotterdam en dan moeten we dus een locatie in Rotterdam zoeken.
Dat lijkt me vrij lastig
En ik denk dat iedereen zich op het buffet en de chocotaart verheugt, dus dan wordt het eten ook weer duurder enzo.
Oeh dat vergat ik nogquote:
Nou MOET je wel een punt gratis chocotaart. Om te bekomen enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dat vergat ik nog
Al vond ik hem heel even tien minuten iets minder leuk met zijn Feyenoord appie![]()
Maar ik ben weer gerust gesteld. Pfieuw!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou MOET je wel een punt gratis chocotaart. Om te bekomen enzo
Of een eredivisie-live streampje achter de PCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als de voetballerts horen dat er songfestivalmuziek komt, dat ze dan sowieso wel kiezen voor De Kuip
Laat hem es Feyenoord en PEC Zwolle cocktails bedenken danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij appte net "Alles komt goed, het wordt jullie feestje. Zorg jij nou maar dat jouw mensen er zin in krijgen".
Nou, hup, KRIJG ER EENS ZIN IN JULLIE!![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
We kunnen zeggen dat ze alleen in smoking voetbal mogen komen kijken?![]()
![]()
Want bal?
Plus dat ik je met krukken ga meppen want henk is cool!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij lastig
Het is maar 1u 45 min inc rust. Relax! Komt chill.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Meningen zijn goed![]()
We moeten het er maar op gokken denk ik.
Komt wel goed.
Ik hoor het hem zeggen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij appte net "Alles komt goed, het wordt jullie feestje. Zorg jij nou maar dat jouw mensen er zin in krijgen".
![]()
Andere locatie? Ja daaaaaaaag!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tenzij het hotel geannuleerd kan worden
En uiteraard heeft iedereen zich op het eten van Henk verheugdmaar de vraag was of het door kon gaan of niet en ik geef mijn mening
Ik ga liever naar een andere locatie dan dat we een andere datum moeten prikken.
Dat was niet het enige eventuele probleemquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, als Henk even anderhalf uur voetbal wil kijken dan kan dat toch ook gewoon met geluid aan, wat mij betreft? Nou goed. Ik zie wel en juich wel als er gejuicht moet worden
.
Wij zijn er ook al voor de voetballerts, dus ik voorzie geen problemen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was niet het enige eventuele probleem
Hij heeft meestal volle bak met voetbal. En deze keer zijn we er op zaterdag ipv donderdag.
Dus als hij al een volle voetbalkroeg heeft passen wij daar nooit bij met 50 man
Maar daarna zagen we dat ze thuis spelen, dat scheelt al, enzo
Nee en wij zijn ook voetbalfans tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij zijn er ook al voor de voetballerts, dus ik voorzie geen problemen!
Oh op die manier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was niet het enige eventuele probleem
Hij heeft meestal volle bak met voetbal. En deze keer zijn we er op zaterdag ipv donderdag.
Dus als hij al een volle voetbalkroeg heeft passen wij daar nooit bij met 50 man
Maar daarna zagen we dat ze thuis spelen, dat scheelt al, enzo
Ach heeft Henkie straks 50 paar schouders extra om op uit te huilen als de nerds weer hebben verloren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:38 schreef Greys het volgende:
Ja het was meer praktisch van 'gaat dat wel passen'
Vorige keer waren er niet zoveel vaste gasten, nu met voetbal en op zaterdag leken dat er ineens heel veel te gaan worden. Maar toen wisten we dus nog niet dat er thuis gevoetbald werd.
En eerlijk gezegd zou het mij ook niet storen als het geluid wel aan is tijdens het voetbal. Ik wil uiteraard alleen niet dat het jullie tegen zou vallen, dus vandaar dat ik het toch maar even allemaal eerlijk gemeld heb.
Henk liet me gewoon schrikken![]()
Zijn eerste appies waren letterlijk:
"Probleempje.
Feyenoord voetbalt de 15e.
K.t"
Dus ja, dan denk ik dat er iets aan de hand is
Mghihihihiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:39 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ach heeft Henkie straks 50 paar schouders extra om op uit te huilen als de nerds weer hebben verloren.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:42 schreef Muis006 het volgende:
Geluid aan is ook hier geen probleem
NEUHquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:42 schreef Muis006 het volgende:
Geluid aan is ook hier geen probleem
Tsss ben je ho-quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar bij deze zeg ik af. Ik haat voetbal
Walrusvoetbal?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:55 schreef Qwea het volgende:
Ik vind voetbal heul niet erg om te kijken
Hoe is het met je haar?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook maar ik maak er tenminste niet zo'n drama van!
Deze keer dan.
Da's je geraaaaaaaaien ook, want ik moet en zal met jullie in een hotel deze keerquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's je geraaaaaaaaien ook, want ik moet en zal met jullie in een hotel deze keer
Prima! Over een maand kan ik een hulle sjieke zijscheiding denk ikquote:
En dan speelt Feyenoord!quote:
*zet zichzelf weer terug erop*quote:
Ja nee dat hoofd zorgt er sowieso voor dat het compleet a-erotisch wordtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik word d'r niet warm van. Dat hoofd, vooral op die laatste foto
Die spieren ook, iets te veelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee dat hoofd zorgt er sowieso voor dat het compleet a-erotisch wordt
Ja vooral die kloof in zijn buikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk dat het licht steeds zo op dat sixpack is gezet.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef Greys het volgende:
Oh!
Patriehiekkkkkkkkkkkk!
Naaktfoto's Epke Zonderland online
Allejezus wat een lijf...
Ksssttquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik werd hierheen geloktWat een lijf zeg
![]()
En blond
Met of Zonderhand?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb al 10 x gefapt op die foto's.. minimaal!
Ah, nu weet ik hoe Fiets van voren heet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef Greys het volgende:
Oh!
Patriehiekkkkkkkkkkkk!
Naaktfoto's Epke Zonderland online
Allejezus wat een lijf...
Ik ook!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit dames hockey te kijken (finale) en NL maakt net 2-0. Zegt de commentator: "Dit kan niet meer misgaan!"
En toen had ik een Jan Smit-3J's terugdenkmomentje, dus ik denk dat we alsnog gaan verliezen.
Sterker nog: zijn al gewonnen.quote:
Mag ik meeee????quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Olympische spelen kroegmeet. Of twee weken lang in een Landalhuisje tijdens de spelen. En maar zuipen en sport kijken
.
Op de ijsbaan in Kardinge?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
Pre Winterspelen 2014 meet ergens eind 2013 zonder overnachting maar met hotelopties in Groningen
Aanwezig:
-Sp3c
-Renesite
-Patrique89
eerste divisie is nog beter in laten zien hoe het niet moetquote:
Gelukkig, want de huldiging zelf duurt echt een eeuwigheid hierbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:04 schreef Cat22 het volgende:
Wat hebben wij toch eigenlijk een kort couplet van ons volkslied.
Deze wel! Dan kun je beter een eenpersoonsteam hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig, want de huldiging zelf duurt echt een eeuwigheid hierbij.
Ingesteld om op te nemenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Omdat er mensen waren die ik even moest attenderen:
Morgen komt The Game of Fame op tv. om 21.30 op Nederland 3
Oh dat is een goed idee, ben nogal een zeef momenteel hahaquote:
Succes daarmee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:17 schreef Steve het volgende:
Hm, ik moet 's morgens na de meet waarschijnlijk vroeg mijn bed uit, zondags tenniscompetitie..
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben je wel ruim op tijd voor het ontbijt.quote:
Ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Ben je wel ruim op tijd voor het ontbijt.![]()
Jij bleef toch ook slapen he?
Lijkt mij een prima uitgangspunt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja..
Het ligt ook een beetje aan de beschikbaarheid van andere teamgenoten, maar ik ga vooralsnog uit van weinig slaap..
11 beginnen de wedstrijden. Maar kan misschien ook alleen aan de dubbels meedoen, die beginnen iets later.quote:
Because i'm in itquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En waarom moeten mensen daarop geattendeerd worden? [/nieuwsgierig]
Snap!![]()
Geen crisis?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:30 schreef Steve het volgende:
[..]
11 beginnen de wedstrijden. Maar kan misschien ook alleen aan de dubbels meedoen, die beginnen iets later.
Komt goed, geen crisis!
Ik las het op je FB.quote:
Zien!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook on a budget, dus het wordt ook iets uit mijn kledingkast.
BIKINI.
Dat zien we dan vanzelf.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien heb ik wel helemaal geen ballen.
JAAAA! En dan een Binkoot!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:27 schreef Muis006 het volgende:
Zou Joop ook komen denk je? Dat is natuurlijk wel een ballenman pur sang.
En dan roep ik steeds "wat zeg je?"quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JAAAA! En dan een Binkoot!![]()
Want met ballen.
En ik: "ik zie het niet"quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan roep ik steeds "wat zeg je?"
Snotverju. Dus hij wordt helemaal niet verplaatst?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zou terug appen dat dat niet zo isOmdat het geen Europese speelweek is. Hij zou verbluft zijn met je voetbalkennis
Booooquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:04 schreef Greys het volgende:
Voetbal gaat kennelijk wel door, dus laten we dan maar niet gaan bingoën
Eerst borrelen, dan eten, dan voetbal, dan bingo en dan daarna pas eens knallen met songfestivalmuziek wordt wel erg laat op de avond
Maar Joop komt vast wel even hoor
Joop MOET komen want ik neem vlaai voor hem mee volgens bestelling.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:04 schreef Greys het volgende:
Voetbal gaat kennelijk wel door, dus laten we dan maar niet gaan bingoën
Eerst borrelen, dan eten, dan voetbal, dan bingo en dan daarna pas eens knallen met songfestivalmuziek wordt wel erg laat op de avond
Maar Joop komt vast wel even hoor
*vanavond weg is dus snel programmeertquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Doet hetzelfde want is nieuwsgierig naar onze FOKBN'erquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*vanavond weg is dus snel programmeert*
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou Nou Nou, dames...
Houden jullie van André Hazes? Zo ja, dan haten jullie mij na het zien van de uitzending
Jij gaat Eenzame kerst zingen van Andre Hazesquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
En als je van mannen met snor houdt, dan doe je dat ook van mij vanavond
Godzijdank nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat Eenzame kerst zingen van Andre Hazes, toen had hij nog een snor toch
![]()
http://www.google.nl/imgr(...)=1t:429,r:3,s:0,i:82
Je gaat iets anders van Hazes zingen?quote:
Ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je gaat iets anders van Hazes zingen?
Je gaat gewoon iets zingen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik moest ff wat ophalen bij Henk en Biet was mee![]()
Check de tong van BietHij vond de koekies lekker.
Of hij vond op schoot zitten bij Henk lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt Biet nu ook de 15e als SongfestiBalmascotte
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Ja dat ook want hij werd enorm gekriebeld en klom steeds hoger tot ie over zijn schouder hingquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of hij vond op schoot zitten bij Henk lekker.
Ook niet... gewoon kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je gaat gewoon iets zingen?
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Aawww, jammer! Volgende meet wordt ook spectaculair. Speciaal voor jouquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:26 schreef Kally het volgende:
Ik moet helaas afzeggen voor de meet, ik kreeg nog wat onvoorziene kosten voor mijn kiezen en zal het even wat zuinigjes aan moeten doen
Volgende meet ga ik zeker weten erbij zijn.
Denk het haast wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja
Komt het op uitzendinggemist?
Goffer te vroeg hier gekeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Naja, mijn grootse uitschakeling hebben ze er uitgeknipt
quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aawww, jammer! Volgende meet wordt ook spectaculair. Speciaal voor jou
Volgende keer ben ik er echt bij, maar ja kamp van oudste moet betaald en dat gaat toch wel even voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer Kally. Had het leuk gevonden je weer eens te zien.
1 maand en 1 dag?quote:
Blame it on the tellertquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
1 maand en 1 dag?![]()
Het was toch niet op woensdag?
Hoezo, klopt toch helemaal? 1 maand tot 14 september + 1 dag = 15 september. Niks mee misquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Blame it on the tellertstomme dingen.
Oh jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo, klopt toch helemaal? 1 maand tot 14 september + 1 dag = 15 september. Niks mee mis
Smarty pantsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja inderdaad. De dagen van de week lopen nou eenmaal niet helemaal gelijk met de maanden. Wonderlijk he.
Waaromquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jaik dacht even dat het de 11e was
vraag me niet waarom.
Grapjas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij niet. Ik denk dat ik immuun geworden ben voor paniek!
Das een heel ander feestjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jaik dacht even dat het de 11e was
vraag me niet waarom.
Heb ik het toch goed gedaan dit keer
WAAAHHHHHH!!! Dat moet ik over 1 maand en 2 dagen de Urbanathlon doen!quote:
Belachelijk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja inderdaad. De dagen van de week lopen nou eenmaal niet helemaal gelijk met de maanden. Wonderlijk he.
Wat, ook al geen 6 seizoenen meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Kom jezelf moed indrinken de 15equote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
WAAAHHHHHH!!! Dat moet ik over 1 maand en 2 dagen de Urbanathlon doen!
Ik kom een colatje drinken en een bitterbal eten. Daarna ben ik weer weg, want ik.moet koolhydraten stapelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kom jezelf moed indrinken de 15e
damn right!quote:
Nieuwe celebritystatus en de problemen bij het aannemen van een bodyguard en een twitterlakei.quote:
Oh, meneer komt vijf minuten met een zelf getekende pornstache op televisie en dan is ie opeens te goed voor onsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nieuwe celebritystatus en de problemen bij het aannemen van een bodyguard en een twitterlakei.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
was net bijna deaudt door een grafhoer van 90+ die aan het spookrijden was.
Ik ken de meneer niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:14 schreef Muis006 het volgende:
Hierom het lange wachten door te komen!
FOK!Filmchicks: Waarom iedereen een Jason Statham zou moeten hebben. Of zijn.
Beats me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
Wtf, waarom kent niemand Jason Statham
Ik ook!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken 'm wel.
[ afbeelding ]
Foto omdat het kan.
Zeg hem dan even dat hij vanmorgen zijn shirt is vergeten aan te doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ken 'm wel.
[ afbeelding ]
Foto omdat het kan.
Jij crazy cat lady.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg hem dan even dat hij vanmorgen zijn shirt is vergeten aan te doen.
Dank je!quote:
Het is dat er drie hartjessmilies in je zin staan, anders had ik het wel heel erg gevonden dat je uberhaupt vergeten was dat ik ook kom!quote:
Wat een sneaky bastard he.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is dat er drie hartjessmilies in je zin staan, anders had ik het wel heel erg gevonden dat je uberhaupt vergeten was dat ik ook kom!
Ik heb niet op de goede plekken gekeken, denk ik. Helemaal niets!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:39 schreef Muis006 het volgende:
Gbee, hoeveel Hello Kitty parafernalia ben je tegengekomen?
Heel Groot-Brittannië, jaquote:
Misschien dat het met de HKgekte wel meevalt dan in Maleisiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb niet op de goede plekken gekeken, denk ik. Helemaal niets!
Jij bent onze bad gay. For evah and evah.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, jullie weten het weer zo te draaien dat ik the bad guy ben.
NIet eens op beckham?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dibs op JS.
En Colin Firth.
En Colin Farrell.
Slimbo!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:41 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde toch eerst met de trein komen?Dat moeten we nog even bezien
Mo wees me erop dat mijn NS DAGkaart, maar 1 dag geldig isEn dus niet ook Zondag voor een retour
Want geen weekendkaart oid
Dus, ik moet eens ff kieken wat hendig sjieker is.
Leen je ze ook uit?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dibs op JS.
En Colin Firth.
En Colin Farrell.
wij zouden samen heen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:41 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde toch eerst met de trein komen?Dat moeten we nog even bezien
Mo wees me erop dat mijn NS DAGkaart, maar 1 dag geldig isEn dus niet ook Zondag voor een retour
Want geen weekendkaart oid
Dus, ik moet eens ff kieken wat hendig sjieker is.
Ooh ja! Ik was vergeten dat ik met jou heen ging! Dan heb ik heel geen 2 dagkaarten nodig!quote:
Bril-jant Q.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Ik was vergeten dat ik met jou heen ging! Dan heb ik heel geen 2 dagkaarten nodig!
Zie, ik maak we weer druk om niks!
Arme vriend van Qwea.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bril-jant Q.![]()
Wat slik je nu nog? Ik zou minderen.
Kom jij dan dus ook al (vrij) vroeg?quote:
oh nou nee dus :pquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom jij dan dus ook al (vrij) vroeg?![]()
Want Q mot eerst in het hotel he om in te checken enzoMaar da's geen probleem dus?
Nee joh!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh nou nee dus :p
maar hoeft toch niet VIER uur van tevoren!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!Nou weet je het wel zeker dat dat vroeg genoeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., als die poolse het op der heupen krijgt komt Qutje er mooi niet meer in
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
We hebben het hotel gezegd (volgens mij) dat we rond 14 uur (of was het 15 uur?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het hotel heul niks gezegd, want online geboekt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hotel gezegd (volgens mij) dat we rond 14 uur (of was het 15 uur?) inchecken
Inchecken, bagage kwijt, wie wil douchen/omkleden, dan met zijn allen naar Henk.
Zoiets was het.
Is ook gezellig, vooral voor degenen die van ver komen, dat je dag dan lekker lang duurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het hotel heul niks gezegd, want online geboekt.![]()
Maar ben er graaaag op tijd.
Wij hebben snel getrut op den kamert en daarna gauw naar Henk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook gezellig, vooral voor degenen die van ver komen, dat je dag dan lekker lang duurt.
Lekker trutten van te voren in het hotel![]()
![]()
Vond ik vorige keer met mijn zus en Gb ook zo leuk!
We overleggen van te voren nog wel ff hoe ende wat, geen haastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dan hoor ik wel van q wat zij afgesproken heeft en wacht ik wel in de foyerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hotel gezegd (volgens mij) dat we rond 14 uur (of was het 15 uur?) inchecken
Inchecken, bagage kwijt, wie wil douchen/omkleden, dan met zijn allen naar Henk.
Zoiets was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |