SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik dacht PEC tegen Zwollequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ze thuis motte tegen pec zwolle om 20:45
Whehequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht PEC tegen Zwolle![]()
Ik dacht wat hepdatdan met Feyenoord te maken
Hij appt net al dat als het niet hoost dat ie dan wel een tv op het terras zetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Joh en anders zetten we Henk gewoon uit zijn eigen kroeg. Gaattie maar voetbal kijken op zijn terras.
Dan ga ik wel achter de toog!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Joh en anders zetten we Henk gewoon uit zijn eigen kroeg. Gaattie maar voetbal kijken op zijn terras.
Maar da's best simpel: dikke viltstift, kras, leegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan kan ik toch beter eerst morgen even met Henk overleggen?
Als hij het geluid uit laat van het voetbal dan kan het bv weer wel. Er komen geen 50 man voetbal kijken, dus als het geluid uit blijft heeft niemand er last van.
En als dat niet blijkt te kunnen, dan kan ik alsnog het hotel gaan bellen.
Maar ze vermoordden ons al haast toen we 1 naam wilden wijzigen (omdat alles daar met de hand en zonder computer gaat) dus dat stel ik liever heel even uit
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Thuiswedstrijden zijn idd minder een probleem dan uitwedstrijden
(ja hoi ik kom ook eens mijn nutteloze mening aandragen)
En ik neem aan dat Feyenoord eigenlijk wel EL haalt ook, dat zou dan goed uitkomen
maar eigenlijk is mijn post meer een ik hoop dat het niet verplaatst wordt want Twente moet ook voetballen maar de 15e niet thuis - post
Het zijn oude mensjes, die moesten aan mij aan de telefoon vragen welke maand september ook alweer wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar da's best simpel: dikke viltstift, kras, leeg
laat staan toen ik het lef had mijn hotelkamer aan ynske te gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn oude mensjes, die moesten aan mij aan de telefoon vragen welke maand september ook alweer wasEn die raakten heulegaar over de kook toen we begonnen over parkeerkaarten
Wat nou OOK NIET thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh yeeeeeah![]()
![]()
16-09Heracles - NAC Breda
NAC ook niet thuis
Ja dabedoellik, grote panieeeeeeeeeeeeeekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
laat staan toen ik het lef had mijn hotelkamer aan ynske te geven
Het terras?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij appt net al dat als het niet hoost dat ie dan wel een tv op het terras zet
Ohquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:19 schreef JJdJ1984 het volgende:
JAAHAAAAAA![]()
Hier boven werd Twente genoemd
Oh jee, gaan ze dan niet met de kippen op stok? Kan je pas 's ochtends je hotel inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn oude mensjes, die moesten aan mij aan de telefoon vragen welke maand september ook alweer wasEn die raakten heulegaar over de kook toen we begonnen over parkeerkaarten
50%quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar hoe zit dat met wat MM zegt?
Hoe groot is de kans dat ze 'EL' halen - wat het ook wezen mag - en hoeven ze dan dus NIET op zaterdag?
Zo makkelijk wou ik me er niet vanaf makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
50%
Ze halen het of ze halen het niet.
protip: begin nooit aan gokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
50%
Gelukkig was ik er nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Zo makkelijk wou ik me er niet vanaf maken
Jij bent positief gestemd! Geeeeeeeen Feijenoord-fan hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
50%
Ja!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden jullie, met het feit dat ze thuis moeten en de helft dus in de Kuip zit, het gegeven dat het geluid uit mag blijven en dat ze mss niet hoeven op de 15e... gewoon die datum maar laten staan?
De vorige keer heeft TheaterMama ook uitbundig gedanst met een van Henk zijn vaste klanten![]()
blijven!, tis anderhalf uur, we eten er voor en balleren er naquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Maar wat vinden jullie, met het feit dat ze thuis moeten en de helft dus in de Kuip zit, het gegeven dat het geluid uit mag blijven en dat ze mss niet hoeven op de 15e... gewoon die datum maar laten staan?
De vorige keer heeft TheaterMama ook uitbundig gedanst met een van Henk zijn vaste klanten![]()
als ik het goed heb (maar pin me er niet totaal op vast pleasequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar hoe zit dat met wat MM zegt?
Hoe groot is de kans dat ze 'EL' halen - wat het ook wezen mag - en hoeven ze dan dus NIET op zaterdag?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
PEC PEC PEC PEC!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
en tussendoor moedigen we het verkeerde voetbalteam aan, wordt lachen!
Owquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Al zegt Wiki dat de eerste wedstrijd in de groepsfase op 20 september is en niet 13 september..
Dat laatste brengt lekker verwarring bij Cee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar is het dan "pek" of "pee-eee-ceeee"?
Mwehquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
Klopt dus nerds-pec zal idd gewoon die zaterag worden gespeeld.
23 en 30 augustus zijn de playoffs, dus 30 augustus weten we zeker of Feyenoord wel of geen EL heeft gehaald. Dan is 31 augustus de loting en wordt dan dus bepaald in welke poule Feyenoord kan zitten en hoe de thuis- en uitwedstrijden verdeeld worden.quote:
We hebben het hotel in Rotterdam en dan moeten we dus een locatie in Rotterdam zoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Oognip het volgende:
Ik vind dat we de datum sowieso moeten laten staan, maar de locatie zou van mij gewijzigd mogen worden, maar hoeft niet
quote:
Tenzij het hotel geannuleerd kan wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hotel in Rotterdam en dan moeten we dus een locatie in Rotterdam zoeken.
Dat lijkt me vrij lastig
En ik denk dat iedereen zich op het buffet en de chocotaart verheugt, dus dan wordt het eten ook weer duurder enzo.
Als Henk zelf zegt dat geluid uit kan, het een thuiswedstrijd is dus niet druk, mja, wat is dan het verschil met de halve finale songfestival?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Meningen zijn goed![]()
We moeten het er maar op gokken denk ik.
Komt wel goed.
Psies, tot die conclusie kwam ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als Henk zelf zegt dat geluid uit kan, het een thuiswedstrijd is dus niet druk, mja, wat is dan het verschil met de halve finale songfestival?toen waren er ook vaste gasten toch? Zolang zij weten dat wij komen hebben ze ook de keus om dan niet te komen, toch?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, tot die conclusie kwam ik ook
In het vorige topic geloof ik
Maar toen ik het hier riep wat er aan de hand was wist ik nog niet dat het thuis was en dat het geluid uit mochtDus ik heb misschien iets te vroeg e.e.a. gedeeld.
Zeker als het over voetbal en EL en rare constructies gaatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ja
Nou het was nog niet eens blinde paniek, meer een gevoel van 'oh even in de groep gooien'.
Vind dat altijd wel prettig dat ik er dan niet alleen mee loop te malen![]()
En op Henkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het hotel in Rotterdam en dan moeten we dus een locatie in Rotterdam zoeken.
Dat lijkt me vrij lastig
En ik denk dat iedereen zich op het buffet en de chocotaart verheugt, dus dan wordt het eten ook weer duurder enzo.
Oeh dat vergat ik nogquote:
Nou MOET je wel een punt gratis chocotaart. Om te bekomen enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dat vergat ik nog
Al vond ik hem heel even tien minuten iets minder leuk met zijn Feyenoord appie![]()
Maar ik ben weer gerust gesteld. Pfieuw!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou MOET je wel een punt gratis chocotaart. Om te bekomen enzo
Of een eredivisie-live streampje achter de PCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat als de voetballerts horen dat er songfestivalmuziek komt, dat ze dan sowieso wel kiezen voor De Kuip
Laat hem es Feyenoord en PEC Zwolle cocktails bedenken danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij appte net "Alles komt goed, het wordt jullie feestje. Zorg jij nou maar dat jouw mensen er zin in krijgen".
Nou, hup, KRIJG ER EENS ZIN IN JULLIE!![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:51 schreef Greys het volgende:
We kunnen zeggen dat ze alleen in smoking voetbal mogen komen kijken?![]()
![]()
Want bal?
Plus dat ik je met krukken ga meppen want henk is cool!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij lastig
Het is maar 1u 45 min inc rust. Relax! Komt chill.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
Meningen zijn goed![]()
We moeten het er maar op gokken denk ik.
Komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |