quote:
Hahaha leuk bedacht Lenehe

Maar ik wacht ook nog steeds. Ook vannacht nog geen actie. Ik bedoel, ze beweegt wel enzo... maar geboren worden... Ho maar!
Vanmorgen zat ik er wel even doorheen... ik werd op de gewone tijd wakker van de wekker en besefte me dat er wéér niks gebeurd was vannacht. Frustrerend!
En dat terwijl ik nog maar 6 dagen te laat ben... Wat heb ik een respect voor de voorgaande dames die ook allemaal 41 weken of langer op hun kleintje gewacht hebben!
Mijn bekken wil ook echt niet meer. Hoewel ik vorige week nog vrolijk door het huis heen dartelde, wordt mijn mobiliteit nu wel sterk minder. En dan móet het ergste nog gebeuren...
Nog ff tjes de tanden op elkaar en doorzetten. Morgen eerst seroniteits-onderzoeken om te bekijken hoe mijn lichaam ervoor staat. Stiekem zou ik dat vandaag al wel willen... maar vind het onnodig om aan de telefoon te gaan hangen, terwijl mijn baby nog prima actief is, en ik, behalve een onwillende bekken, geen klachten heb.
Tot zover mijn egopost... nu tijd voor leuke dingen:
Logi succes bij de nekplooimeting! En kyara ook babyspieken!

En voor wolk gewoon een dikke vette streep! Gefeliciteerd!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio