quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook al jarenlang stoppen met drinken.
ik was vrij vroeg in de vakantie, de precieze datum weet ik niet meer. Sowieso Nederlands kut volkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Welke periode is dat? Dat is leuker dan al die kut nederlanders, daar zie ik er al genoeg van hier.
Buiten de boulevard gaan zuipen. Vage cocktailtentjes enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Caland het volgende:
Je hebt toch ook gewoon tenten waar voornamelijk oostblokkerts zitten? Geile russische sloeries altijd op vakantie, wel zin an.
Schijnen het hele seizoen lang veel scandinavishe mokkels te zitten hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik was vrij vroeg in de vakantie, de precieze datum weet ik niet meer. Sowieso Nederlands kut volkze waren er de laatste twee dagen toen ik er nog was, uiteraard gelijk ruzie gehad.
Geef hem in de bus al AIDS, GHB is niet zo duur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Tyron het volgende:
vriend van me zit nu telkens op whatsapp: "XDXD ik ga echt chickies hosselen enzo XD soa's krijgen XD maar maakt niet uit joh XDXD"
Is mijn slechtste vriend van de 3
Enige voordeel is dat er dan wel hardstylefeesten zijn , met al die nederlanders. TEnminste, in lloret.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik was vrij vroeg in de vakantie, de precieze datum weet ik niet meer. Sowieso Nederlands kut volkze waren er de laatste twee dagen toen ik er nog was, uiteraard gelijk ruzie gehad.
kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Buiten de boulevard gaan zuipen. Vage cocktailtentjes enzo
ik hoop met hem meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:36 schreef Tyron het volgende:
vriend van me zit nu telkens op whatsapp: "XDXD ik ga echt chickies hosselen enzo XD soa's krijgen XD maar maakt niet uit joh XDXD"
Is mijn slechtste vriend van de 3
Je vakantie verdienen in de bus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
Als ik ooit eens met de bus of auto ga naar Spanje oid neem ik echt zakken vol met pillen mee, zoveel mensen die er naar vroegen
dat gaat jou nu dus tegenvallenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Schijnen het hele seizoen lang veel scandinavishe mokkels te zitten hoor.
Paar maten van me met het vliegtuig naar Mallorca gegaan vorige maan. Gewoon een zak snoep bij de jamin gehaald en daar 200 pillen doorheen geknald. Op Weeze is die controle sowieso echt ruk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Smoofie het volgende:
Als ik ooit eens met de bus of auto ga naar Spanje oid neem ik echt zakken vol met pillen mee, zoveel mensen die er naar vroegen
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat gaat jou nu dus tegenvallen, bij ons was het voor elke nederland 3 Scandinavische, paar vrienden van mij zitten er nu en die zeggen dat het nu andersom is
Ja, ik kwam mensen tegen die hadden ook veel pillen gewoon met vliegtuig meegenomen, ook 20 euro per pil, maar als je gepakt wordt(als er toevallig een hond staat bij de band) ben je echt de sjaak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar maten van me met het vliegtuig naar Mallorca gegaan vorige maan. Gewoon een zak snoep bij de jamin gehaald en daar 200 pillen doorheen geknald. Op Weeze is die controle sowieso echt ruk.
Die hebben goud geld verdiend, 20 euro de pil.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef SjaakBauer het volgende:
En als je een avond faalt aan het eind toch gewoon een dronken Engelse afpalen
Ik zou het risico ook nooit nemen. Maar die lui sporen sowieso niet helemaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik kwam mensen tegen die hadden ook veel pillen gewoon met vliegtuig meegenomen, ook 20 euro per pil, maar als je gepakt wordt(als er toevallig een hond staat bij de band) ben je echt de sjaak.
Ik stond vorig jaar in de rij bij Weeze, de enigen die door de douane gecontroleerd werden waren 2 moslima's die gesluierd warenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar maten van me met het vliegtuig naar Mallorca gegaan vorige maan. Gewoon een zak snoep bij de jamin gehaald en daar 200 pillen doorheen geknald. Op Weeze is die controle sowieso echt ruk.
Die hebben goud geld verdiend, 20 euro de pil.
gewoon gelijk weggaan als je hebt geklaard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jep zelfs dit soort lelijke chicks zien er dan nog half doenbaar uit aan het eind vd avond
Als je mazzel hebt wordt je dan nog in NL gepakt, als je in Spanje wordt gepakt...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het risico ook nooit nemen. Maar die lui sporen sowieso niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |