maar geen boete voor wildplassen of poepenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:05 schreef Claudia_x het volgende:
Wat sneu dat daar een foto van is gemaakt.
Ze laten het dus gewoon lopen? Jemig. Dat lijkt me zo smerig, elke wedstrijd jezelf onderpissen.
ja, dat zei ik tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
http://kutwielrenners.hyv(...)C9KuU%7C&__state__=1
wielrenners doen het dus kennelijk echt op de fiets
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, dat zei ik toch![]()
wat dacht je dan? dat ik een geintje maakte?
ik vind elke drol op het fietspad goor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef simmu het volgende:
nu denk je heel anders over zo'n drol op het fietspad he![]()
ja die familie van jou is ondertussen legendarischquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef simmu het volgende:
familie van me heeft jarenlang aan wielrennen gedaan, vandaar dat ik het wist
die familie van mij weer he![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:44 schreef Pvoesss het volgende:
Aan zn gezicht te zien is hij er zelf niet zo heel gelukkig mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met hardlopen gaat het prima in ieder gevalmaar multitasken kan hij wel ja
Fake it till you make it...
deze peutert zn drol niet uit zn hol hoor, hij houdt zn pak omhoog, die helemaal kapot is gegaan bij een valquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
http://kutwielrenners.hyv(...)C9KuU%7C&__state__=1
wielrenners doen het dus kennelijk echt op de fiets
dit plaatje kreeg ik bij googelen op "poepende wielrenner" daar staat die hardloper trouwens ook bijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:11 schreef moussy het volgende:
[..]
deze peutert zn drol niet uit zn hol hoor, hij houdt zn pak omhoog, die helemaal kapot is gegaan bij een val
Mss wás het gewoon een wat hardere drol, maar heeft ie 'm zachtgeplast.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:22 schreef danic het volgende:
Die hardloper is echt smerig, als je zo poept dan heb je toch ook wel een probleempje met je stoelgang?
o bah, ik kan het met toch zo ontzettend niet voorstellen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef -Spring het volgende:
Ook niet als je een héle grote plas doet over een toch al geplette drol?
kijk maar uit, je weet nooit wie er dan antwoord geeftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
misschien moeten we deze vraag eens in het hardlooptopic stellen.
waarschijnlijk kunnen ze het gewoon echt niet meer ophouden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o bah, ik kan het met toch zo ontzettend niet voorstellen.
op mijn vorige afdeling heeft een collega van me een keer incontinentiemateriaal omgedaan om te kijken hoe dat voelde en ze kon met de beste wil van de wereld dr niet in plassen.
hoe kan je je dan als hardloper er toe zetten opzettelijk in je broek te plassen/poepen, terwijl je weet dat er honderden mensen naar je kijken?
maakt mij niet uit, hebben we in elk geval antwoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:37 schreef simmu het volgende:
[..]
kijk maar uit, je weet nooit wie er dan antwoord geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |