quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dus je hebt geen werkkleding?
in de verpleeghuizen waar ik werkte hadden we uniformen. maar die waren zo gaar dat je ''s ochtends goed op moest letten dat je geen broek met een open kruis aandeed
Ik mag geen strings aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en geen string eronder he, zo'n groot mogelijke onderbroek.
die dingen worden niet gewassen, die worden gestoomd
nou ja, hoe dan ook, echt fris is het niet, is me verteld
quote:
Je zou denken dat as paps wat beters te doen heeft op dat momentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik mag geen strings aan
serieus voorschrift vanuit het ziekenhuis, geen strings, tanga's of g-strings staat er in![]()
wel begrijpelijk.
Van school uit ook kledingvoorschriften meegekregen mbt decolleté enzo. T is niet de bedoeling dat de aanstaande paps zo je decolleté in kan gluren tijdens het persen
alleen die met véél katoen, anders krijg je een zweetmutsquote:
je krijgt in je opleiding ook een blok over seksuele intimidatie op het werk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Je zou denken dat as paps wat beters te doen heeft op dat moment
je zou het denkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Je zou denken dat as paps wat beters te doen heeft op dat moment
ja dat wel. ik heb die van bxsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef moussy het volgende:
[..]
alleen die met véél katoen, anders krijg je een zweetmuts
quote:
oh dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je krijgt in je opleiding ook een blok over seksuele intimidatie op het werk.
ik tenminste wel. ik neem aan dat dat bij mignonne ook wel zo is
ik heb het nog nooit meegemaakt gelukkig
gewoon op de kookwas, deed ik gewoon met al mn witjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef _Bar_ het volgende:
etirel Migonne Hele fijne witte broeken, ik draag er nu de 3/4 lengte van.
Is fijn spul, kun je heet wassen, is niet warm.
Ik heb ze uit frankrijk meegenomen.
Ik had dat helemaal niet erg gevonden hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh dat weet ik eigenlijk niet.
Nouja de voorschriften zijn er niet alleen voor de vaders die idd je decolleté inloeren maar ook om geen aanstoot te geven aan de barende vrouw enzo, die kijkt dan óók je marlies dekkers collectie in. Toch een beetje anticlimax tijdens je bevalling
Die hoef je niet te laten zien hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Maar zo'n lelijke, opzichtige band.
Dat zijn jou woordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef mignonne het volgende:
[..]Nouja de voorschriften zijn er niet alleen voor de vaders die idd je decolleté inloeren maar ook om geen aanstoot te geven aan de barende vrouw enzo, die kijkt dan óók je marlies dekkers collectie in. Toch een beetje anticlimax tijdens je bevalling
Vroegah waren die rokjes nog rokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp niets van die traditie om rokjes te dragen bij het hockeyen. Je ziet ook best regelmatig vrouwen die er een broekje onder doen.
Rokjes staan gewoon mooi. Wel eens voetbalvrouwen gezien? Dat ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp niets van die traditie om rokjes te dragen bij het hockeyen. Je ziet ook best regelmatig vrouwen die er een broekje onder doen.
Ik niet. Wij dragen ze allebei.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Wel aan je lief, toch? Ik vind zo'n band echt een afknapper.
Beachvolleybal, volleybal, tennis, hockey, korfbal zijn allemaal rokjes of bikinibroekjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Bij de meeste sporten dragen vrouwen gewoon broekjes. Tennis en hockey zijn enkele uitzonderingen. Zal wel zo gegroeid zijn, maar ik blijf het maf vinden.
Ja, maar dat is nu niet he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Placebo live @ Angkor Wat. Dat is pas nice.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had dat helemaal niet erg gevonden hoor.
Ja dat krijg je dan opeens met enge potten in je gezapige oudchatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
whehe okay nou vooruit, voor een boel vrouwen dan
ach, das goed voor mn referentiekaderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan opeens met enge potten in je gezapige oudchat
Te gezapig?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef Nirak het volgende:
Weet niet of wij nou zo'n goed voorbeeld zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |