abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:05:50 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115790207
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat is leuk voor S&S, de collega van je zus en voor jou. Jammer voor mij, maar begrijpelijke keuze. :)

Ik ben blij dat ze een goed onderdak krijgen. *O*
Sportief van je ^O^

Maar wat ga jij nu doen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_115790338
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sportief van je ^O^

Maar wat ga jij nu doen?
Ach, ik ben inmiddels gewend aan dit soort tegenslagen in het leven. Zie ook mijn ondertitel. ;)

Wat ik nu ga doen? Wat ik al van plan was voordat ik op dit topic werd geattendeerd: op zoek naar twee katjes (een koppel), was van plan om er twee uit het asiel te halen.
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:19:03 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_115790604
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ach, ik ben inmiddels gewend aan dit soort tegenslagen in het leven. Zie ook mijn ondertitel. ;)

Wat ik nu ga doen? Wat ik al van plan was voordat ik op dit topic werd geattendeerd: op zoek naar twee katjes (een koppel), was van plan om er twee uit het asiel te halen.
Wat een goed idee! ^O^
2 volwassen katten of twee kittens? Want als je evt kittens wil kun je hier op F&F ook eens bij de verrschillende gastgezinnen kijken, die werken ook allemaal samen met een asiel (voor zo ver ik weet dan) :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_115790629
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:*

Cat22, HolyMe en Oognip hebben allemaal opvangkittens :Y Misschien zie je een stel wat je aanspreekt.
pi_115790916
Ik ben op zoek naar jongwolwassen katten (2-3 jaar).

Kittens hebben, vooral in het begin, veel aandacht nodig heb ik begrepen. Doordeweeks ben ik overdag op kantoor, hierdoor blijven ze alleen thuis. Om die reden vind ik het geen goed idee om ze in huis te nemen. Of geldt dat alleen als je 1 kitten in huis neemt?
pi_115791283
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben op zoek naar jongwolwassen katten (2-3 jaar).

Kittens hebben, vooral in het begin, veel aandacht nodig heb ik begrepen. Doordeweeks ben ik overdag op kantoor, hierdoor blijven ze alleen thuis. Om die reden vind ik het geen goed idee om ze in huis te nemen. Of geldt dat alleen als je 1 kitten in huis neemt?
Gaat met kittens ook. die van mij waren 12 weken oud toen ze hier kwamen, en ik ben de eerste paar dagen wel thuis geweest, maar daarna ook gaan werken. Sowieso slapen ze overdag als ik er niet ben, dus ook kittens kunnen zich prima redden. Maar het is dan idd wel beter als ze met zijn 2en zijn, dat wel.
pi_115802405
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Beetje l*llig wel voor Sylvesterr inderdaad.
Idd :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')