Sportief van jequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat is leuk voor S&S, de collega van je zus en voor jou. Jammer voor mij, maar begrijpelijke keuze.
Ik ben blij dat ze een goed onderdak krijgen.
Ach, ik ben inmiddels gewend aan dit soort tegenslagen in het leven. Zie ook mijn ondertitel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sportief van je![]()
Maar wat ga jij nu doen?
Wat een goed idee!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach, ik ben inmiddels gewend aan dit soort tegenslagen in het leven. Zie ook mijn ondertitel.
Wat ik nu ga doen? Wat ik al van plan was voordat ik op dit topic werd geattendeerd: op zoek naar twee katjes (een koppel), was van plan om er twee uit het asiel te halen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach, ik ben inmiddels gewend aan dit soort tegenslagen in het leven. Zie ook mijn ondertitel.
Wat ik nu ga doen? Wat ik al van plan was voordat ik op dit topic werd geattendeerd: op zoek naar twee katjes (een koppel), was van plan om er twee uit het asiel te halen.
Gaat met kittens ook. die van mij waren 12 weken oud toen ze hier kwamen, en ik ben de eerste paar dagen wel thuis geweest, maar daarna ook gaan werken. Sowieso slapen ze overdag als ik er niet ben, dus ook kittens kunnen zich prima redden. Maar het is dan idd wel beter als ze met zijn 2en zijn, dat wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben op zoek naar jongwolwassen katten (2-3 jaar).
Kittens hebben, vooral in het begin, veel aandacht nodig heb ik begrepen. Doordeweeks ben ik overdag op kantoor, hierdoor blijven ze alleen thuis. Om die reden vind ik het geen goed idee om ze in huis te nemen. Of geldt dat alleen als je 1 kitten in huis neemt?
Iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Beetje l*llig wel voor Sylvesterr inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |