Lijken me inderdaad twee hele leuke kattenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:42 schreef LuckyV het volgende:
*schopje omhoog* voor S & S ....
Nog wat meer informatie over de katjes :
Sjors is een stoere kater, hij houdt van veel spelen en is altijd actief bezig.
Maar stiekem vindt hij kriebelen en aandacht ook erg leuk en interessant. Hij wordt steeds aanhankelijker.
Sjimmie daar en tegen wordt het liefst de hele dag gekriebeld. Zij spint om je heen op zoek naar aandacht en is graag in je buurt als je thuis bent. Als je thuis komt gaat ze al op je voeten liggen. Ontzettend lieve kat, beide trouwens.
Ze vullen elkaar dan ook perfect aan. Nu nog een leuk nieuw baasje en het plaatje is weer compleet.
Ik hoop écht dat het je luktquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef LuckyV het volgende:
Zo denk ik er dus ook over ....
Trouwens mochten er geďnteresseerde zijn die zich laten afschrikken door de regio waar ik woon, i.v.m. de afstand of vervoer etc.
Ik wil met alle plezier de katjes komen brengen, waar dan ook in Nederland ....
Dus bij serieuze interesse is dat geen enkel probleem.
ga je ze nu in een asiel doen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:39 schreef LuckyV het volgende:
*schopje* voor S&S
Ik ga vanmiddag bij een ander asiel kijken wat goed/beter aangeschreven staat als waar ik de eerste keer geweest ben. Ik wil alle opties open houden.
Er zijn veel "tegens" voor een asiel maar er is professionele verzorging/toezicht, wordt gerund door voornamelijk liefhebbers, medische zorg aanwezig.
En het belangrijkste zij kunnen met hun professionele kennis/netwerk en ervaring veel gemakkelijker een nieuw fijn huis voor S&S vinden.
Ik stond er nogal sceptisch tegenover, en waarschijnlijk vele met mij maar ik ga vanmiddag zo onbevooroordeeld als mogelijk kijken.
Ik hou jullie op de hoogte ....
* Whiskers2009 duimtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan het kloppen dat ik dit ook een keer op Facebook heb gezien?
Ik wil twee katten in huis nemen, maar bij mij kunnen ze absoluut niet naar buiten. Ik woon op 5 hoog met een frans balkon, dus even zonnen op het balkon is ook geen optie. Je geeft aan dat ze gewend zijn om op het dakterras te lopen, ik vraag me af of dat voor een probleem zal zorgen.
Indien je denkt dat dat geen probleem is kom ik ze volgende week ophalen (ik ben dit weekend niet thuis, en wil ze het eerste weekend niet alleen thuis laten).
Ik denk dat dat weer andere waren, maarehquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Kan het kloppen dat ik dit ook een keer op Facebook heb gezien?
Ik wil twee katten in huis nemen, maar bij mij kunnen ze absoluut niet naar buiten. Ik woon op 5 hoog met een frans balkon, dus even zonnen op het balkon is ook geen optie. Je geeft aan dat ze gewend zijn om op het dakterras te lopen, ik vraag me af of dat voor een probleem zal zorgen.
Indien je denkt dat dat geen probleem is kom ik ze volgende week ophalen (ik ben dit weekend niet thuis, en wil ze het eerste weekend niet alleen thuis laten).
En een bericht terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:59 schreef LuckyV het volgende:
Ik heb inmiddels een berichtje aan Sylvesterrr verstuurd.
Goed nieuws dit, leuk voor S & S.
Even afwachten hoe het zich ontwikkeld ....
Het is iig heel fijn dat ze nu een nieuw baasje hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:38 schreef LuckyV het volgende:
Sorry voor de lange stilte.
Er waren ineens de nodige ontwikkelingen.
Na leuk contact met Sylvesterrr besloten dat hij de katjes woensdag aanstaande zou komen halen.
Ook omdat ik verwacht dat het geen buiten leven meer voor de katjes niet voor echte problemen zou gaan zorgen. Super goed gevoel bij hem, echte liefhebber.
En plots vandaag na weken helemaal geen reacties, nam een collega van mijn zus contact op.
Mijn zus had een advertentie geplaatst op het interne extra-net van het bedrijf waar ze werken.
De collega had haar katje recent laten inslapen en was op zoek naar een nieuw leuk katje/ten.
Ze heeft een tuin om haar huis waar de katjes kunnen lopen. Wat een enorme pre is omdat ze dit gewent zijn. Dat zou de overgang al makkelijker doen verlopen. En ze komt uit de regio en ik de katjes nog eens kan opzoeken.
Ze is inmiddels langs geweest en wil de zorg over S&S graag op zich nemen.
Ik heb besloten hiervoor te kiezen.
Ik baal wel dat ik Sylvesterrr moet teleurstellen omdat hij zich er enorm op heeft verheugd de katjes woensdag op te halen.
Maar het belangrijkste is dat de katjes een heel leuk onderkomen hebben weer.
Sylvesterrr gaat zeker 2 andere katjes heel gelukkig maken.
Super bedankt voor alle leuke reacties !!
Sportief van jequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat is leuk voor S&S, de collega van je zus en voor jou. Jammer voor mij, maar begrijpelijke keuze.
Ik ben blij dat ze een goed onderdak krijgen.
Ach, ik ben inmiddels gewend aan dit soort tegenslagen in het leven. Zie ook mijn ondertitel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sportief van je![]()
Maar wat ga jij nu doen?
Wat een goed idee!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach, ik ben inmiddels gewend aan dit soort tegenslagen in het leven. Zie ook mijn ondertitel.
Wat ik nu ga doen? Wat ik al van plan was voordat ik op dit topic werd geattendeerd: op zoek naar twee katjes (een koppel), was van plan om er twee uit het asiel te halen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach, ik ben inmiddels gewend aan dit soort tegenslagen in het leven. Zie ook mijn ondertitel.
Wat ik nu ga doen? Wat ik al van plan was voordat ik op dit topic werd geattendeerd: op zoek naar twee katjes (een koppel), was van plan om er twee uit het asiel te halen.
Gaat met kittens ook. die van mij waren 12 weken oud toen ze hier kwamen, en ik ben de eerste paar dagen wel thuis geweest, maar daarna ook gaan werken. Sowieso slapen ze overdag als ik er niet ben, dus ook kittens kunnen zich prima redden. Maar het is dan idd wel beter als ze met zijn 2en zijn, dat wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben op zoek naar jongwolwassen katten (2-3 jaar).
Kittens hebben, vooral in het begin, veel aandacht nodig heb ik begrepen. Doordeweeks ben ik overdag op kantoor, hierdoor blijven ze alleen thuis. Om die reden vind ik het geen goed idee om ze in huis te nemen. Of geldt dat alleen als je 1 kitten in huis neemt?
Iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Beetje l*llig wel voor Sylvesterr inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |