Ja, waar je op dat moment bentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
Stel je woont in Maastricht maar werkt in Almere, dan zijn de tijden niet gelijk. Als je sahur in Maastricht doet en iftar in Almere. Welke tijden moet je aanhouden? Waar je op dat moment bent?
In principe kan je al meteen eten met zonsondergang.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
Stel je woont in Maastricht maar werkt in Almere, dan zijn de tijden niet gelijk. Als je sahur in Maastricht doet en iftar in Almere. Welke tijden moet je aanhouden? Waar je op dat moment bent?
Sorry, ik was de tafel aan het dekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Arcadia het volgende:
Goede verkoopster ben je Ayca, biedt je een product aan, komt er klant met interesse, ga je gewoon negeren
Gaarne 56km³, kan ik ook een handelaars- en volumekorting krijgen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sorry, ik was de tafel aan het dekken.
Hoeveel kuub zacht zand blieft u?
Maar natuurlijk, ik doe er voor jou ook nog een vriendenkorting bij wat het totaal brengt op ¤450,-.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gaarne 56km³, kan ik ook een handelaars- en volumekorting krijgen?
Doe 2 potjes knoflookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik doe er voor jou ook nog een vriendenkorting bij wat het totaal brengt op ¤450,-.
Kom je het zelf ophalen of moet het gebracht worden?
Knoflook en sambal bij?
We zijn concullega's.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel grappig dat jij dat weet zG.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van oudere piemels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |