Het oog wil ook wat Kreequote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, dat is alleen maar uiterlijk.
En als ze dan maar alleen daarvoor komen dan houdt het snel op ook denk ik.
Ja geef je wel gelijk, want wellicht komen meiden dan eerder naar je toe.quote:
EN DAT IS WAAR JE FOUT ZITquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ja geef je wel gelijk, want wellicht komen meiden dan eerder naar je toe.
Maar daarna hangt het toch af van persoonlijkheid.
Tis eigenlijk kortzichtig van meiden want denk ook niet dat het enige wat hun willen is een ge-squate man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
EN DAT IS WAAR JE FOUT ZITprecies, maar heb er nog niet de moeite voor willen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En denk ook niet dat ik er heel slecht uitzie.
Maar idd misschien helpt het wel jah
Do what you love, love what you do!
Ik wel, 50 keer squatten deed wel ffjtes pijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
precies, maar heb er nog niet de moeite voor willen doen.
En denk ook niet dat ik er heel slecht uitzie.
Maar idd misschien helpt het wel jah
succes mee gehad?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wel, 50 keer squatten deed wel ffjtes pijn. +1 moeite waard.
Nah, ik ken lelijke mannen met een vrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Je zult zien dat wanneer je de veranderingen in je lichaam ziet je zelfverzekerder word, hoewel dat al niet het probleem was
We doen een complete work-outquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:27 schreef -Engel- het volgende:
van squaten krijg je toch juist zwaar ontwikkelende bovenbenen? of zie ik dat verkeerd... geloof me die heb ik al....
btw... niks mis met doc oz... hij had nog een andere oefening ook
Ken je ook mooie mannen met een vrouw?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, ik ken lelijke mannen met een vrouw
ja idd.... die rechtse dames daar wil ik het wel voor doen ja.. maar links laaaaaaaaaaaaaaaamaquote:
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We doen een complete work-out. 1 oefening is inderdaad onverstandig
Nah ik sport in de buitenlucht. Helaas ook door de regenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpers
Ik schreeuw tijdens het liften bijna even hard als wanneer ik klaarkomquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
toch he... de laatste keer dat ik in de sportschool was.... dat gekreun en gesteun om de boel te liften... tjeempie.... daar heb ik nu oordoppen bij nodig... man als je het niet kan... dan 1 lichter... stumpers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |