Op den duur niet meer. Dan zit je met een verouderde tablet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn al genoeg Jellybean roms.
Jellybean draait juist soepeler dan 4.0quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op den duur niet meer. Dan zit je met een verouderde tablet.
Ja. Maar dan komt 4.2 of weet ik veel wat er dan komt en dan is het nog maar de vraag of je het kunt draaien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jellybean draait juist soepeler dan 4.0
Ook op oudere hardware
Ik draai op mijn oude Galaxy S 4.0 zonder problemen. Van anderen hoor ik over 4.1 ook positieve geluiden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar dan komt 4.2 of weet ik veel wat er dan komt en dan is het nog maar de vraag of je het kunt draaien.
'k Heb zelf een Desire S, en Jelly Bean draait geweldig hier - zelfs beter en sneller dan de standaard 2.3 ROM van HTC!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar dan komt 4.2 of weet ik veel wat er dan komt en dan is het nog maar de vraag of je het kunt draaien.
Ik heb gewoon een custom ROM geïnstalleerd zonder root. Die krijg je naderhand wel automatisch. Ik heb er zelfs een handleiding (PDF'je) van gemaakt, mocht je interesse hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef .Neovo. het volgende:
Ik wacht nog steeds op de officiële update van de desire s naar android 4.nogwat. Zou binnen nu en een week er moeten zijn.
Anders moet ik gaan rooten. Heb ik nog nooit gedaan eigenlijk
Vind ik ook inderdaad. Bovendien ziet de stock ICS/JB er echt super uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:15 schreef robin007bond het volgende:
Custom roms zijn ook echt heerlijk
Een goede reden om Android te nemen.
Heb je dat PDFje ergens heb er wel intresse in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een custom ROM geïnstalleerd zonder root. Die krijg je naderhand wel automatisch. Ik heb er zelfs een handleiding (PDF'je) van gemaakt, mocht je interesse hebben.
De HTC-update draait overigens Sense 3.6
Haha, wat stom van zequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef .Neovo. het volgende:
NU.nl over slecht beveiligde KPN modems
Filmpje van RTL over KPN modems.
Na het zien van het filmpje (en de gedachte dat er al jaren geleden hier een waarschuwing van is gegeven) heb ik die app van de man in het filmpje ook maar eens op mijn smartphone gezet. Aangezien veel mensen hier op de buurt een Speedtouch/Thomsom modem hebben wou ik het wel eens uitproberen. Van de 5 modems die ik geprobeerd had kwam ik ook op alle 5 binnen.
Je kan het verschil er zo uit halen. De oudere mensen hebben KPN > vertrouwde PTT, de jongere gezinnen hebben meestal alles via kabel upc > voordeliger.quote:
Ja, hoor. Ik ben nu niet thuis maar ik zal je morgen even DM'en.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je dat PDFje ergens heb er wel intresse in.
Topquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik ben nu niet thuis maar ik zal je morgen even DM'en.
Ik ben anders net van UPC overgestapt naar KPNquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Je kan het verschil er zo uit halen. De oudere mensen hebben KPN > vertrouwde PTT, de jongere gezinnen hebben meestal alles via kabel upc > voordeliger.
Dus ergens begrijp ik het wel. Ouderen weten vaak niet zoveel van dat soort dingen en zijn allang blij dat ze een mailtje kunnen sturen en kunnen bellen.
Er zijn anders genoeg jongeren die als een automatisme naar kpn gaan...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Je kan het verschil er zo uit halen. De oudere mensen hebben KPN > vertrouwde PTT, de jongere gezinnen hebben meestal alles via kabel upc > voordeliger.
Dus ergens begrijp ik het wel. Ouderen weten vaak niet zoveel van dat soort dingen en zijn allang blij dat ze een mailtje kunnen sturen en kunnen bellen.
Goed bezig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben anders net van UPC overgestapt naar KPN
Dit is de APPLE slowchat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet wachten op mijn Raspberry Pi.
Moet je nog lang?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet wachten op mijn Raspberry Pi.
Zelfde hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:16 schreef FredvZ het volgende:
Ik heb er nog eentje over, met behuizing, 8GB SD-kaart en een 230V USB voeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |