De rest is ook zwart, moet ik dan ook nog een bus witte verf gaan kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ga voor apple, dat biedt vast het design dat je wilt hebben, daar betaal je immers voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Haha, held ben je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:58 schreef Dimens het volgende:
Ik heb trouwens een 3D camera gewonnen van LG. Binnenkort maar even met wat dames uit KPD afspreken en wat opnames gaan maken. Daar is vast wel markt voor.
Ruilenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef .Neovo. het volgende:
Heuj, nieuwe modem is binnen en online. Nu wachten tot ik overgezet word naar VDSL2
Zit nu nog op ADSL..
De waarden in het modem zien er voor adsl wel netjes uit:
Attainable Rate (Up/Down) 1048/11708 kbps
Noise Margin (Up/Down) 7/16.8 dB
Line Attenuation (Up/Down) 5/4.5 dB
Wij hebben hier nog niet eens wijkcentrales. Ik heb het geluk dat er VDSL wordt aangeboden vanuit de "hoofdcentrale" en dat ik er dichtbij (600 meter) woon. Als ik hier uit het raam kijk kan ik het gebouw van de centrale zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:09 schreef Solique het volgende:
VDSL is hier nog geen eens een optie, mijn wijk blijkt zelfs geen garantie boven de 10Mbit te kunnen ontvangen door wijkcentrale en koper in de grond.
Centrale ligt op 1,8km en heeft VDSL, wijkcentrales niet en die gaan ook niet meer geüpgraded worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef .Neovo. het volgende:
Wij hebben hier nog niet eens wijkcentrales. Ik heb het geluk dat er VDSL wordt aangeboden vanuit de "hoofdcentrale" en dat ik er dichtbij (600 meter) woon. Als ik hier uit het raam kijk kan ik het gebouw van de centrale zien.
sneller vast, maar stabieler imho niet hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:52 schreef Bart het volgende:
Dat er nog mensen zijn die internetten via de telefoonlijn. Kabel is veel sneller en stabieler.
Kabel is hier helemáál niet stabieler.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:52 schreef Bart het volgende:
Dat er nog mensen zijn die internetten via de telefoonlijn. Kabel is veel sneller en stabieler.
Spannend!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:30 schreef J.Appleseed het volgende:
Zo, mijn display staat op het moment van schrijven bij mijn vrienden in Deutschland. Over een half uur ga ik 'm ophalen en zal ik mijn ervaringen met jullie kunnen delen!
Met de kabel waren jaren problemen met de stabiliteit dus daarom terug gegaan naar adsl wat op dat moment veel stabieler was. Nu blijkt dus dat er geen upgrades meer komen op adsl gebied dus dan maar over op glas wat er toch al ligt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:52 schreef Bart het volgende:
Mooi ding!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:04 schreef J.Appleseed het volgende:
LG IPS237L
Normaal gezien maak ik gebruik van een 13 MacBook Pro. Voor onderweg een prima formaat, maar als ik aan mijn bureau werk heb ik graag wat meer ruimte dan de schermresolutie van 1280x800 pixels die de MacBook heeft.
Ik ben dus gaan zoeken naar een redelijk groot doch betaalbaar scherm wat er goed uitziet, liefst met een HDMI-aansluiting.
[ afbeelding ]
Ik kwam dus uit bij de LG IPS237L, zoals de naam verraadt een IPS-scherm van 23 groot. LG claimt een rand van 1,2 millimeter maar dit blijkt, mede door de LED-achtergrondverlichting van het scherm, eigenlijk 10 millimeter. Nog steeds de dunste rand op de markt, dus eigenlijk heb ik geen reden tot klagen.
Het beeldscherm heeft, net als zijn grotere broer, een schermresolutie van 1920x1080 pixels. Hoewel ik mijn twijfels heb over de 27-inchversie is het scherm van de 23-inch erg scherp.
[ afbeelding ]
Wat je aantreft in de verpakking zijn onder andere een VGA-kabel, een HDMI/MHL-kabel, de voeding, wat handleidingen, een software-CD en uiteraard het scherm zelf. Wat wel vermeld moet worden is dat de software-CD met onder andere kalibratie- en driversoftware enkel Windows-bestanden bevat. Erg jammer aangezien ik zelf Mac OS gebruik, maar gelukkig kan het beeldscherm ook gekalibreerd worden door middel van de besturingsknoppen op het scherm zelf.
Wel erg leuk is dat je er een kalibratierapport bij ontvangt welke de testwaarden van jouw beeldscherm weergeeft.
[ afbeelding ]
Wat betreft aansluitingen is de LGIPS237L voldoende uitgerust, maar verwacht niet te veel luxe. Je krijgt één VGA-poort, twee HDMI-poorten waarvan één met MHL-ondersteuning, een audio-outpoort voor gebruik in combinatie met HDMI en uiteraard een poort voor de voedingadapter. Geen USB-poorten of kaartlezers zoals op sommige andere beeldschermen beschikbaar zijn dus.
[ afbeelding ]
Het scherm heeft een IPS-paneel, wat wil zeggen dat de kijkhoeken zeer groot zijn. Dit blijkt wel, want de kleurweergave is zelfs op grote kijkhoeken enorm goed, bijna onveranderd zelfs.
Over het algemeen zou ik zeggen dat het voor zijn prijs een zeer goed en mooi display is. Enig minpuntje is dat het scherm enigszins wiebelig is (waarschijnlijk door de dunne voet), maar dit is zo licht dat het niet echt opvalt.
Mochten jullie meer informatie of foto's nodig hebben hoor ik het graag
Volgens een speedtest haal ik nu ook 30mbit down en 3 up. Het modem is nog bezig met intrainen dus we zullen zien.quote:Modulation Type VDSL2
Actual Rate (Up/Down) 3415/33023 kbps
Attainable Rate (Up/Down) 9840/52644 kbps
Noise Margin (Up/Down) 20.6/12.8 dB
Line Attenuation (Up/Down) 22.8/10.7 dB
Netjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:57 schreef .Neovo. het volgende:
Goeiemorgen DIG.
Inmiddels aangesloten op VDSL
[..]
Volgens een speedtest haal ik nu ook 30mbit down en 3 up. Het modem is nog bezig met intrainen dus we zullen zien.
googlen naar torrents, willekeurige links volgen en alle "download now" buttons aanklikken. Echt, het is makkelijker dan je denkt als je niet weet wat je doet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:23 schreef .Neovo. het volgende:
Ben nu voor de tweede keer bij een vriend die dat politievirus heeft. Ik vraag me toch af hoe ze dat voor elkaar krijgen...
Ik heb hier nog wel een Asus A6T, voor 300 euro mag je 'm hebbenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand hier nog een goedkope oude laptop staan? Of gratis
Wat snap jij niet aan goedkoopquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een Asus A6T, voor 300 euro mag je 'm hebben
Zo, VDSL gaat wel met z'n tijd mee zeg! 30/3, dat zie je niet veel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:57 schreef .Neovo. het volgende:
Goeiemorgen DIG.
Inmiddels aangesloten op VDSL
[..]
Volgens een speedtest haal ik nu ook 30mbit down en 3 up. Het modem is nog bezig met intrainen dus we zullen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Zo, VDSL gaat wel met z'n tijd mee zeg! 30/3, dat zie je niet veel.Klopt. Ik zit nog niet op de volledige snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou ongeveer 50mbit kunnen krijgen met de huidige aansluiting. Zou ik pairbonding aanvragen, dan kan ik dus 100mbit down krijgen. En aangezien de telefoonlijn hier altijd nog het stabielste is dan die rotte tv kabel.
Maar aangezien ik prijstechnisch goedkoper uit ben met 40mbit dan met 8mbit heb ik dat maar aangevraagd. Ik download niet veel, 8mbit was dus voor mij dus ook wel ongeveer genoeg. Het kutte is dat ik niet van die volle snelheid gebruik kan maken, alles zit hier draadloos aangesloten. Ik haal over draadloos ongeveer 25mbit. Dus moet nog even een oplossing verzinnen om 40mbit (iig op mijn kamer) zien te krijgen. (kabel trekken wordt lastig) De rest van de pc's boeit me niet.
Ik dacht dat UPC 120 had ipv 110?
[ Bericht 6% gewijzigd door .Neovo. op 14-08-2012 22:15:18 ]
Toen je thuis kwam gingen de vleeswaren er net vandoor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:33 schreef Jump het volgende:
Daarjuist vastgesteld dat ik deze ochtend mijn koelkast blijkbaar niet goed dichtgedaan heb![]()
Ik wil 'm ook niet echt kwijt, is m'n laatste Windows computerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan goedkoop
Heb nog een Packard Bell hier staan voor niets, mag je zo meenemen. Hij is wel 7 jaar uit en zuigt stof als de ziektequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand hier nog een goedkope oude laptop staan? Of gratis
moek'm nog ergens melden als bug of is het wel goed zo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook niet echt kwijt, is m'n laatste Windows computer
Als het vaker voorkomt wel, in FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
moek'm nog ergens melden als bug of is het wel goed zo?
dat wilde ik, tot ik de prijzen zag... toen ben ik gaan kijken naar reguliere disk, daar schrok ik weer van de snelheden, dus dit was een compromis... die voldoet voor mij, als het echt bevalt misschien later toch een synology aanschaffenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ik moet ook nog eens een NAS gaan aanschaffen. Ik neig naar een synology.
eergistern ofzo UI veranderd... daarvoor had ik ook al een UI, alleen was die in een soort van incognito modequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wejo sinds wanneer heb jij een UI?
Er stond genoeg water in de koelkast, even bezig geweest met het terug proper maken van dat. Maar ja, dan hoef ik dat binnenkortniet meer te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Toen je thuis kwam gingen de vleeswaren er net vandoor?
Fijne dingen welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ik moet ook nog eens een NAS gaan aanschaffen. Ik neig naar een synology.
Ligt helemaal aan het toestel. Specs alleen zeggen niet zo heel veel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat zouden jullie kiezen, een dual-core Android 2.3 toestel of een single-core android 4.0 toestel?
Ik zou sowieso niet voor iets onder Android 4.0 gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat zouden jullie kiezen, een dual-core Android 2.3 toestel of een single-core android 4.0 toestel?
Tenzij je het met een custom rom er nog op kan zettenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet voor iets onder Android 4.0 gaan.
Dan kun je het binnenkort wel vergeten als Jellybean er is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tenzij je het met een custom rom er nog op kan zetten
Hoezo? Er zijn al genoeg Jellybean roms.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan kun je het binnenkort wel vergeten als Jellybean er is.
Op den duur niet meer. Dan zit je met een verouderde tablet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn al genoeg Jellybean roms.
Jellybean draait juist soepeler dan 4.0quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op den duur niet meer. Dan zit je met een verouderde tablet.
Ja. Maar dan komt 4.2 of weet ik veel wat er dan komt en dan is het nog maar de vraag of je het kunt draaien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jellybean draait juist soepeler dan 4.0
Ook op oudere hardware
Ik draai op mijn oude Galaxy S 4.0 zonder problemen. Van anderen hoor ik over 4.1 ook positieve geluiden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar dan komt 4.2 of weet ik veel wat er dan komt en dan is het nog maar de vraag of je het kunt draaien.
'k Heb zelf een Desire S, en Jelly Bean draait geweldig hier - zelfs beter en sneller dan de standaard 2.3 ROM van HTC!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar dan komt 4.2 of weet ik veel wat er dan komt en dan is het nog maar de vraag of je het kunt draaien.
Ik heb gewoon een custom ROM geïnstalleerd zonder root. Die krijg je naderhand wel automatisch. Ik heb er zelfs een handleiding (PDF'je) van gemaakt, mocht je interesse hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef .Neovo. het volgende:
Ik wacht nog steeds op de officiële update van de desire s naar android 4.nogwat. Zou binnen nu en een week er moeten zijn.
Anders moet ik gaan rooten. Heb ik nog nooit gedaan eigenlijk
Vind ik ook inderdaad. Bovendien ziet de stock ICS/JB er echt super uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:15 schreef robin007bond het volgende:
Custom roms zijn ook echt heerlijk
Een goede reden om Android te nemen.
Heb je dat PDFje ergens heb er wel intresse in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een custom ROM geïnstalleerd zonder root. Die krijg je naderhand wel automatisch. Ik heb er zelfs een handleiding (PDF'je) van gemaakt, mocht je interesse hebben.
De HTC-update draait overigens Sense 3.6
Haha, wat stom van zequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef .Neovo. het volgende:
NU.nl over slecht beveiligde KPN modems
Filmpje van RTL over KPN modems.
Na het zien van het filmpje (en de gedachte dat er al jaren geleden hier een waarschuwing van is gegeven) heb ik die app van de man in het filmpje ook maar eens op mijn smartphone gezet. Aangezien veel mensen hier op de buurt een Speedtouch/Thomsom modem hebben wou ik het wel eens uitproberen. Van de 5 modems die ik geprobeerd had kwam ik ook op alle 5 binnen.
Je kan het verschil er zo uit halen. De oudere mensen hebben KPN > vertrouwde PTT, de jongere gezinnen hebben meestal alles via kabel upc > voordeliger.quote:
Ja, hoor. Ik ben nu niet thuis maar ik zal je morgen even DM'en.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb je dat PDFje ergens heb er wel intresse in.
Topquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik ben nu niet thuis maar ik zal je morgen even DM'en.
Ik ben anders net van UPC overgestapt naar KPNquote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Je kan het verschil er zo uit halen. De oudere mensen hebben KPN > vertrouwde PTT, de jongere gezinnen hebben meestal alles via kabel upc > voordeliger.
Dus ergens begrijp ik het wel. Ouderen weten vaak niet zoveel van dat soort dingen en zijn allang blij dat ze een mailtje kunnen sturen en kunnen bellen.
Er zijn anders genoeg jongeren die als een automatisme naar kpn gaan...quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Je kan het verschil er zo uit halen. De oudere mensen hebben KPN > vertrouwde PTT, de jongere gezinnen hebben meestal alles via kabel upc > voordeliger.
Dus ergens begrijp ik het wel. Ouderen weten vaak niet zoveel van dat soort dingen en zijn allang blij dat ze een mailtje kunnen sturen en kunnen bellen.
Goed bezig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben anders net van UPC overgestapt naar KPN
Dit is de APPLE slowchat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet wachten op mijn Raspberry Pi.
Moet je nog lang?quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet wachten op mijn Raspberry Pi.
Zelfde hierquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:16 schreef FredvZ het volgende:
Ik heb er nog eentje over, met behuizing, 8GB SD-kaart en een 230V USB voeding.
Bij ons vorige abonnement had ik ook maar 6. Toen was mijn ping 15.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:50 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oh, das best snel hoor. Ik haalde maar 6 op adsl.
Ping was bij mij dan wel 15
Hmm, nooit van gehoord. Ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef remlof het volgende:
Wie gebruikt dit al? www.angularjs.org
Geen idee hoe ik dat zou moeten gebruikenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef remlof het volgende:
Ziet er wel grappig uit, maar kan me zo direct niet een praktisch nut voor verzinnenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef remlof het volgende:
't lijkt zo op het eerste gezicht vooral een template engine. Normaliter zou je dat serverside oplossen en jquery gebruiken, maar als je echt een HTML5/JS app aan het ontwikkelen bent kan het best eens handig zijn denk ik...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, maar kan me zo direct niet een praktisch nut voor verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |