Deze ADO-speler spreekt de waarheid.twitter:KJansen7 twitterde op woensdag 08-08-2012 om 18:03:15Als Polkamp of Hoog nou de winnende maakt en haar shirtje uittrekt , zijn we allemaal tevreden reageer retweet
alle hockey liefhebbers haten onsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:04 schreef icebliss het volgende:
[..]
In hun ondergoed in een modderbad graag!
Ik moet echt beelden gaan zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
Deze ADO-speler spreekt de waarheid.twitter:KJansen7 twitterde op woensdag 08-08-2012 om 18:03:15Als Polkamp of Hoog nou de winnende maakt en haar shirtje uittrekt , zijn we allemaal tevreden reageer retweet
Ok ik zal het doorgeven dat moet wel het extra beetje motivatie geven wat ze mistenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef TLC het volgende:
Oranje moet de finale halen, anders is dit een grote faal (ondanks alle zeges in de poulefase).
Dus dat, belachelijk ook dat we qua medailles nog onder de Chinezen staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef TLC het volgende:
Oranje moet de finale halen, anders is dit een grote faal (ondanks alle zeges in de poulefase).
Nou voor het spel hoef je niet te kijken..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
alle hockey liefhebbers haten ons
Past het pak niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat nou als je gewoon een sumoworstelaar op doel zet? veel beter dan wat ze nu hebben.
Net ajax dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:07 schreef icebliss het volgende:
[..]
Nou voor het spel hoef je niet te kijken..
Ze dragen een jurkjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
Tis gelukt, ik zie geen dak meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Lets take off the roof of this place, wat een gekkie die speaker
Strootbaasquote:
Het veld is niet van papierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef ZwarteMaan het volgende:
vergelijk dit met Nederland tegen ehm... Bulgarije -- NL is papier veel beter maar ...
Denemarken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef ZwarteMaan het volgende:
vergelijk dit met Nederland tegen ehm... Bulgarije -- NL is papier veel beter maar ...
hihi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het veld is niet van papier
hi ha ho
Die grap heb ik al gezienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het veld is niet van papier
hi ha ho
Doet dit inderdaad aan denkenquote:
Paumen staat als Blind te verdedigen .. (en dat zeg ik als Ajacied)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef icebliss het volgende:
[..]
Doet dit inderdaad aan denkenmaar daar moet ik nog een heel seizoen naar kijken dus hup dames, speel aub even op niveau!
Tja, ik moet een heel jaar psv volgen, da's nog ergerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef icebliss het volgende:
[..]
Doet dit inderdaad aan denkenmaar daar moet ik nog een heel seizoen naar kijken dus hup dames, speel aub even op niveau!
Hockey is dan ook meer een Feyenoord sport en geen Ajax-sportquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef Caland het volgende:
Snap niet waarom ze zo on-nederlands spelen. Niet eens 4-3-3
Van totaalhockey is niks te zien.
watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hockey is dan ook meer een Feyenoord sport en geen Ajax-sport
Hockey Kakkers. Kakkers---> kakkerlakken![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAH +1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef mrstylo het volgende:
Als Nederland verliest dan krijgen we wel alle kleedkamer verhalen te horen.
Kakker > kanker en die New Zealander lijkt kaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kaal > faal. En zo komen we weer bij Nederland uit deze sportzomer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kakker > kanker en die New Zealander lijkt kaal.
En dat van een lampjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie ook een hoop nonchalante eriksen passjes en sulejmani acties.. Maar goed, hockey!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Paumen staat als Blind te verdedigen .. (en dat zeg ik als Ajacied)
Vbl op fokquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:12 schreef TheArt het volgende:
Dat constante alles maar vergelijken met voetbal
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef BeamofLight het volgende:
Ok Ok, ik neuk Glynn als hiermee de chicks van oranje doorgaan
quote:
Vurnon?quote:
Dus we kunnen haar straks de schuld geven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:13 schreef ZwarteMaan het volgende:
Naomi is wel een loop wonder vandaag.. beetje de Kuyt van NL in betere dagen..
Ze missen een inschuivende 4, de ruimtes tussen de linies blijven dan te groot. De aanvallers moeten ook meer in de bal komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:13 schreef Caland het volgende:
Er wordt ook nauwelijks een vrouw meer situatie gecreëerd op het middenveld want de middenvelders staan veel te hoog.
Ik snap je niet, maar een doelpunt voor Nederland is genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:14 schreef ZwarteMaan het volgende:
Maartje - Straf - Carlien - Corner - Sex - Orgasme.. zoiets?
gebruik leestekensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland wint trouwens in een zwart tenue sta je al 3-0 achter.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef mrstylo het volgende:
Als NZL maar geen Iniesta heeft.
[ afbeelding ]
Klopt, lopen constant buitenspel of bieden zich niet aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze missen een inschuivende 4, de ruimtes tussen de linies blijven dan te groot. De aanvallers moeten ook meer in de bal komen.
Aniesta Puntquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Too soon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vurnon heeft wel een lekkerder kontje dan al deze vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Okéquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Het niveau hier daalt wel heel hard. Zal vast door al die 'voetbalfans' komen
wanneer was da?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:14 schreef DjinN het volgende:
Die ene kreeg wel een flinke hockeysticktik op haar hoofd
Altijd weer wij héquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
sowieso, voetbalfansquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Het is een beetje hotseknotsbegoniahockey op het moment. Maar ja de bal is rond...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, lopen constant buitenspel of bieden zich niet aan.Tactische onkunde, maar dat krijg je met een buitenlandse bondscoach.
En meer hoge voorzettenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze missen een inschuivende 4, de ruimtes tussen de linies blijven dan te groot. De aanvallers moeten ook meer in de bal komen.
Lieten ze net even snel zien voordat de verlenging begon. Een speelster van NZL kreeg perongeluk een tik op haar hoofd met een hockeystick. Was best hard aan het bloedenquote:
Valt weinig niveau van te verwachten inderdaad, zolang ze nou nog op hun eigen subforum zouden blijven...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
sowieso, voetbalfansmongolen.
Nah nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef BlaZ het volgende:
Mogen ze in het voetbal ook wel doen die tijdstraffen
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
sowieso, voetbalfansmongolen.
quote:
ongelimiteerd...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe vaak kunnen ze de scheids raadplegen?
Op basis waarvan? Beelden zijn toch duidelijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef Sheepcidus het volgende:
dit is wel eentje die de videoref kan afwijzen
Ik haal nog even koffiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef Wessiej het volgende:
Nou jongens, we kunnen allen weer even naar de AH gaan, opa en oma bezoeken. Zo weer terug
Ik loop even naar de friettentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef Wessiej het volgende:
Nou jongens, we kunnen allen weer even naar de AH gaan, opa en oma bezoeken. Zo weer terug
Nu hebben gele kaarten 0,0 invloed. Je kan er hooguit een schorsing door krijgen waardoor een ander team voordeel heeft.quote:
Zolang het goed gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Totdat ze het een keer onterecht doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oneindig, zolang je hem terecht aanvraagt. Vraag je hem onterecht aan ben je je aanvragen kwijt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Rot op met dat pauper voetbalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef JohnDDD het volgende:
videoref is echt een enorme zegen, sorry voor de vergelijking, maar dat dat er in het voetbal nog niet is!
Maar als zelfs die dan niet de juiste beslissing neemtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:19 schreef JohnDDD het volgende:
videoref is echt een enorme zegen, sorry voor de vergelijking, maar dat dat er in het voetbal nog niet is!
Ja dat hebben ze er niet in 10 minuten afgelopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Weer babyvet op de buikjes....
Verbaas ik me ook al overquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Britse videoscheids terwijl GB in andere halve finale zit.
Raar idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Britse videoscheids terwijl GB in andere halve finale zit.
Duhquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Commentator kijkt een klein beetje door een gekleurde bril
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |