goeie lexquote:
Ja, maar als je dus fout zit ben je de mogelijkheid definitief kwijt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Oh meen je dat? Dus als je steeds zeker bent kan je het steeds opnieuw doen?
Beide.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel hiervan kijken voor het spelletje dat hockey heet? Of komt iedereen hier chickies kijken?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef Sheepcidus het volgende:
and you get a SC and you get a SC
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie het nu ook ja, net op tijd ingeschakeld (voor de 2-1).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederland heeft wel zeker iets te vrezen van NZ. Die doen het dit toernooi boven verwachting goed.
nieuw zeelandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel hiervan kijken voor het spelletje dat hockey heet? Of komt iedereen hier chickies kijken?
Radio 1 stream hier een seconde of 40 achterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef Kirov het volgende:
Pff die stream van de NOS loopt 15 seconden achter, ik kan net zo goed in dit topic de wedstrijd blijven volgen
15 seconden maar. die van mij loopt minstens 3 minuten achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef Kirov het volgende:
Pff die stream van de NOS loopt 15 seconden achter, ik kan net zo goed in dit topic de wedstrijd blijven volgen
Gewoon chanantquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef Bruce117 het volgende:
Charmant zoals Paumen daar op de slomo uitzag
het hele toernooi al..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef alors het volgende:
Scoren ze wel eens zonder SC?ik kijk nooit hockey maar dat zijn altijd de enige kansen die ik zie
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef alors het volgende:
Scoren ze wel eens zonder SC?ik kijk nooit hockey maar dat zijn altijd de enige kansen die ik zie
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze scoren wel eens vanuit de ingooi.
Het is Pieter Vink, die is wel vaker scheelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef DeLuna het volgende:
Scheids partijdig ofzo? Waar komt ze vandaan?
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef alors het volgende:
Of met een ace, das ook altijd fraaiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze scoren wel eens vanuit de ingooi.
Ach zo kun je ook winnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef alors het volgende:
Oh vandaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is Pieter Vink, die is wel vaker scheel
Hoezo niet? mag je niet direct in het doel gooien dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]______________! Dat kan niet met Hockey man
Nee, uittrap.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo niet? mag je niet direct in het doel gooien dan?
Mag je de bal niet oppakken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoezo niet? mag je niet direct in het doel gooien dan?
1 goal uit 22 sc's tot vandaag voor NL op het OS ..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach zo kun je ook winnen![]()
Maar ja ze hebben ook gewone goals gemaakt.
DIe blondequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:48 schreef Caland het volgende:
Zo, die Nieuw-Zeelandse was nie verkeerd
jawel GGquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat wordt ET.
Toch geen GG hè?
Paumen is niet meer zo trefzeker waardoor het juist via velddoelpunten met Lammers, Van As, Hoog of wie dan ook moet gebeuren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook afVolgens mij echt uitzondering
quote:
Dan verliest NLquote:
We spelen niet tegen Duitsland hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat Nederland straks een tegengoal krijgt in de laatste 10 seconden
En dan het doel inrennen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gewoon oppakken en dan onder je shirt verbergen
Ja en? Wij zijn wel Nederlandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:49 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
We spelen niet tegen Duitsland he
Bijna onthoofdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef pullup het volgende:
Die Nieuwzeelandse is hilarisch toegetakeld
Huntelaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef Wrijfhout het volgende:
Welten is een beetje de vPersie van dit toernooi heb ik het idee, zit er niemand op de bank verder die een beetje tegen dat balletje kan slaan?? We spelen nu met een man minder.
Dit IS een nederlands elftalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Dit is wel baggerniveautje. Die van ons kunnen niks. Beetje zoals het nederlands eltal.
als ze na de wedstrijd maar op het veld shirtjes wisselen vind ik alles bestquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen op het veld loopt te falen
Ellen Hoog is de vPersie van het toernooi hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef Wrijfhout het volgende:
Welten is een beetje de vPersie van dit toernooi heb ik het idee, zit er niemand op de bank verder die een beetje tegen dat balletje kan slaan?? We spelen nu met een man minder.
Ohw ja? Ook na deze actie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
Noami....
[..]
Ellen Hoog is de vPersie van het toernooi hoor
Laten ze allemaal hun tieten zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de tijd om is en het is nog steeds gelijk?
verlengenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als de tijd om is en het is nog steeds gelijk?
Lammers erin geschovenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een kutspitsHuntelaar had hem erin gekopt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laten ze allemaal hun tieten zien.
Cool, dan hoop ik daarop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laten ze allemaal hun tieten zien.
Huntelaar is inderdaad ook een wijf.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een kutspitsHuntelaar had hem erin gekopt.
Die scheids heeft wel iets weg van Huntelaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huntelaar is inderdaad ook een wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |