quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef Sheepcidus het volgende:
and you get a SC and you get a SC
[ afbeelding ]
Rondje om de maanquote:
quote:
Ik zie het nu ook ja, net op tijd ingeschakeld (voor de 2-1).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederland heeft wel zeker iets te vrezen van NZ. Die doen het dit toernooi boven verwachting goed.
nieuw zeelandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel hiervan kijken voor het spelletje dat hockey heet? Of komt iedereen hier chickies kijken?
Radio 1 stream hier een seconde of 40 achterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef Kirov het volgende:
Pff die stream van de NOS loopt 15 seconden achter, ik kan net zo goed in dit topic de wedstrijd blijven volgen
15 seconden maar. die van mij loopt minstens 3 minuten achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef Kirov het volgende:
Pff die stream van de NOS loopt 15 seconden achter, ik kan net zo goed in dit topic de wedstrijd blijven volgen
Gewoon chanantquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef Bruce117 het volgende:
Charmant zoals Paumen daar op de slomo uitzag
het hele toernooi al..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef alors het volgende:
Scoren ze wel eens zonder SC?ik kijk nooit hockey maar dat zijn altijd de enige kansen die ik zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |