"Chill maar licht ontvlambaar" zijn 4 woorden...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik zeg: chill maar licht ontvlambaar
Ik dacht dat je brein groot genoeg zou zijn om er de twee kernwoorden uit te halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Chill maar licht ontvlambaar" zijn 4 woorden...
Falen in je eigen OP
Twee woorden zijn twee woorden, puntquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je brein groot genoeg zou zijn om er de twee kernwoorden uit te halen.
Speciaal voor jou pas ik de OP aan.
Eigenlijk heb je gewoon gelijk hoor, ik faaldequote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Twee woorden zijn twee woorden, punt![]()
Nu de TT nog.
HahahXD XdxdxDEINZ!1!!!!ROFLLXDLOLOL!!11!EINzZGaJeMoederPijpenKlootzakXDxDXddxdEINZ!1@!!!! XNEROLFOFLLOLOL!! xD EINZZOZOZI! !! XEquote:
Heeft de man des huizes jullie verlaten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Lekker gek hihi
geroetjes riet en de kidds
jaah mijn ventje is saamen met ze maten henk en theo een paar weekjes zeevissen in taailand haha nou berend sla ze aan de haak jongquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Heeft de man des huizes jullie verlaten?
Wouden de kids niet mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
jaah mijn ventje is saamen met ze maten henk en theo een paar weekjes zeevissen in taailand haha nou berend sla ze aan de haak jong
gr gr
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je brein groot genoeg zou zijn om er de twee kernwoorden uit te halen.
Speciaal voor jou pas ik de OP aan.
Dat zijn 3 woorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tongring
neinquote:
Oh Graag gedaan hoor,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt dat je het verbeterd hebt
gerapporteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik kan jou wel in één woord omschrijven: grootheidswaanzin.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |