Omdat hij met twee fouten al ruim buiten de finale stond, en hij zijn paard wilde sparenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom stopte van der Vleuten nou?
Had toch al geen finale en dan kan je beter niet onnodig krachten verspelen of blessures riskeren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
kansloos en geen zin om het paard te riskerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
laat gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Commentaar weer hier op Van der Vleuten.. in de landenwedstrijd reed ie fantastisch hoor
Is het fout gegaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Commentaar weer hier op Van der Vleuten.. in de landenwedstrijd reed ie fantastisch hoor
Hij heeft ook best netjes gereden. Vandaag kwam Verdi al sloom binnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Verdi of Tamino?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:38 schreef TheArt het volgende:
Hij trapte zijn ijzer af in het begin. Dat was een heel groot nadeel.
Commentaar bij de paardensport blijkt het toch voor mij te verpesten zo enkel met paardengeluiden als stream op de achtergrond vind ik wel rustgevend en houd ik gewoon opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Geen kwestie van doorgaan hier, als je er 4 of 5 hebt ben je al klaar voor een medaille begrijp ik.quote:
oh kak, dat is echt zonde....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tamino. De Belgische co-commentator merkte dat op. Na de 3e hindernis al volgens mij.
ze zitten in ieder geval in de finale..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:40 schreef Keauning het volgende:
[..]
Geen kwestie van doorgaan hier, als je er 4 of 5 hebt ben je al klaar voor een medaille begrijp ik.
Die zijn zo te zien allemaal doorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:40 schreef horned_reaper het volgende:
er zijn 3 springers met 5 punten die voor de 20ste plek moeten strijden.....
Geen barrage?
Tenzij de 2de omloop veel moeilijker is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:40 schreef Keauning het volgende:
[..]
Geen kwestie van doorgaan hier, als je er 4 of 5 hebt ben je al klaar voor een medaille begrijp ik.
De Nederlanders moeten dat moeilijke parcours ook maar rijden héquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij de 2de omloop veel moeilijker is.
Dat is wel heel optimistisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:41 schreef TheVulture het volgende:
als Schroder foutloos rijdt zou het eventueel nog brons kunnen worden...
Ja, maar dan is de kans op een medaille (zelfs goud) voor Schröder wel realistischer, als het het hetzelfde parcours is als de 1ste omloop is hij kansloos ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Nederlanders moeten dat moeilijke parcours ook maar rijden hé
14:55quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
Zit dus mobiel, hoelaat gaat de 2e rond beginnen?
Mooie hindernissen, goede lijnen. Mooi om te kijken.quote:
Gewoon een ijzer. Zag de Belgische co-commentator het erg goed. Het viel mij ook niet op in eerste instantie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, na de derde hindernis vliegt er wat zwaars van zijn been af.
Oh shit... natuurlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:53 schreef Samzz het volgende:
Hoor ik dat goed, over een uur ronde twee?
Dan ga ik eerst maar eens mijn eigen paard verzorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oh shit... natuurlijk!
14:55 Britse tijdDus nog even geduld
Ik helemaal snel douchen, precies om 14.55 klaar zijn. Is er turnen op tv, toen dacht ik al dat het de Britse tijd wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oh shit... natuurlijk!
14:55 Britse tijdDus nog even geduld
En dan in het AD, de dikke kop erboven: FALENDE RUITER GEEFT PAARD DE SCHULDquote:Na amper vier hindernissen besloot springruiter Maikel van der Vleuten zijn jacht op een olympische medaille al te beëindigen. De Nederlander was in de eerste finaleronde op dat moment al tegen 8 strafpunten aangelopen en besefte dat verdergaan zinloos was. 'Een goede ruiter heeft ook een goed paard nodig', zei Van der Vleuten, nadat hij zijn manche vroegtijdig had beëindigd. 'Als Verdi zijn dag niet heeft, dan lukt het niet.'
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan in het AD, de dikke kop erboven: FALENDE RUITER GEEFT PAARD DE SCHULD
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Typisch weer, was al even naar de Telegraaf gegaan om te kijken wat ze daar zeggen maar daar is het gewoon Springruiters maken fouten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Typisch weer, was al even naar de Telegraaf gegaan om te kijken wat ze daar zeggen maar daar is het gewoon Springruiters maken fouten.
Meestal heb ik een grotequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n hekel aan heDie Telegraafhouding die veel mensen hebben
Nouja, ik zal hier niet uitwijden, laatst al een topic uitgetypt
De gefaalde Sportzomer Ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meestal heb ik een groteop mijn gezicht als ik dat lees. En toch blijven lezen
Hij heeft dat ook helemaal niet gezegdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij kon net zelf al niet binnen de tijd blijvenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De tijdslimiet lijkt mij vrij strak - dat zou in het voordeel van Schröder kunnen zijn.
Wellicht. Schroder had 1 tijdsfoutje in manche 1. Maar 6 reden er foutloos.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben de Nederlanders nog kansen?
Zoals ik al zei..... doorgestoken kaart.....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Je zou denken dat ze het moeilijker maken in de tweede ronde, maar dat lijkt het niet.
Even afwachten maarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat er drie letters uit mijn TT kunnen
Er is een denkbeeldige lijn waar de finish ligt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
Wanneer wordt de tijd eigenlijk gestopt? Met de besprekingen lieten ze namelijk de rit van Schröder nog eens zien en hij had toch een aantal stappen gemaakt na de laatste sprong voordat de tijd gestopt werd. Volgens mij was de tijd in de 82 seconden tijdens zijn sprong.
Is toch gewoon een soort van eindstreep met elektronische waarneming? Dus de 'imaginaire' eindstreep ligt gewoon 10 meter na de hindernis of zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
Wanneer wordt de tijd eigenlijk gestopt? Met de besprekingen lieten ze namelijk de rit van Schröder nog eens zien en hij had toch een aantal stappen gemaakt na de laatste sprong voordat de tijd gestopt werd. Volgens mij was de tijd in de 82 seconden tijdens zijn sprong.
Aan de parcoursanimatie van net te zien is er een vaste finishlijn vlak na de laatste sprong.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
Klopt, de finish was inderdaad een stukje na de laatste sprongquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan de parcoursanimatie van net te zien is er een vaste finishlijn vlak na de laatste sprong.
Als Maikel doorgaat kan ie em nog wel inhalenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die 10de spelen is ook een record (tenminste dat zei Roelfs) Hij deed in 1972 (Munchen!!) voor het eerst mee.
Dan heeft hij dus een overgeslagen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die 10de spelen is ook een record (tenminste dat zei Roelfs) Hij deed in 1972 (Munchen!!) voor het eerst mee.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Er is een denkbeeldige lijn waar de finish ligt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is toch gewoon een soort van eindstreep met elektronische waarneming? Dus de 'imaginaire' eindstreep ligt gewoon 10 meter na de hindernis of zo.
Dankjewel allemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan de parcoursanimatie van net te zien is er een vaste finishlijn vlak na de laatste sprong.
Ik denk 1980 Moskou. daar boycotten veel landen en ploegen de OS.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus een overgeslagen?
Yup... Canada was niet in Moskouquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik denk 1980 Moskou. daar boycotten veel landen en ploegen de OS.
Lijkt me 1980quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus een overgeslagen?
Dat was snel. Dankquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... Canada was niet in Moskou
Correct, Canada was daar bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik denk 1980 Moskou. daar boycotten veel landen en ploegen de OS.
Ik las het nu ook op zijn wikiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... Canada was niet in Moskou
Was bij een aantal eerdere sprongen ook al soms... toen pakte hij 'm net welquote:
Daar had hij toch al geen kans meer op, die worden verdeeld onder de combinaties met 0 en 1 punten.quote:
Ja volgens mij werd in de eerste ronde die hindernis er ook maar 1x afgegooid.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef DeeBee het volgende:
Zonde man, relatief makkelijke hindernis die hij mist...
Dat wordt idd heel lastig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Tja, maar er komen er nog een paar die foutloos waren in manche 1
Nee, dat is geen relatief makkelijke hindernisquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef DeeBee het volgende:
Zonde man, relatief makkelijke hindernis die hij mist...
In theorie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Daar had hij toch al geen kans meer op, die worden verdeeld onder de combinaties met 0 en 1 punten.
De besten moeten nog komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Er zijn wel erg weinig ruiters foutloos.
Waarom haalt vrijwel iedereen hem dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is geen relatief makkelijke hindernis. Stijlsprongen zijn heel lastig.
Nou, als je geld wilt verliezen moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik zet mijn geld op Schroder.
Ik vertrouw je oordeel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is geen relatief makkelijke hindernis. Stijlsprongen zijn heel lastig.
Volgens de co commentator (en die heeft er verstand van) was het ook een hindernis die goed te doen moet zijn. Veel gingen er ook goed overheen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom haalt vrijwel iedereen hem dan?
Omdat vrijwel iedereen hem normaal aanrijdt en niet scheef en te kort eropquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom haalt vrijwel iedereen hem dan?
Stijlsprongen worden over het algemeen voorzichtiger en recht aangereden omdat ze voor het paard lastiger te schatten zijn. Helemaal zo'n wittequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vertrouw je oordeel.
Maar ik bedoelde meer dat hij amper gemist is tot nu toe, en dus relatief makkelijk lijkt voor de ruiters...
Voorlopig wel jaquote:
Idd, echt zooo jammer. Die 0,9 sec gaan hem echt opbrekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Wat zonde van die tijdfout daarstraks
Klein. Heel klein.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe groot is de kans op goud voor Schroder?
Als de rest er nu balken af gaat gooien dan is het goudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe groot is de kans op goud voor Schroder?
Maar goed, bijna een seconde is gewoon teveel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Idd, echt zooo jammer. Die 0,9 sec gaan hem echt opbreken
Daar gaat je street-cred!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:32 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik hoop maar weer dat er geen buurtgenoten zijn die zagen dat ik opsprong vanuit mijn stoel tijdens een springwedstrijd met paarden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef golfer het volgende:
Hij heeft extra zweefvermogen met die enorme flaporen van hem.
Als je een android-smartphone, iPhone, iPod touch of iPad hebt is daar een vet handige app voorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef roos85 het volgende:
waar was dat overzicht van het tussenklassement en welke springers nog moeten komen ook al weer?
barragequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Montov het volgende:
Is de tijd beslissend nu, of komt er een barrage bij gelijke punten?
Vlgns de site barrage.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Montov het volgende:
Over het algemeen altijd een barrage.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Montov het volgende:
quote:
Of tijdfout.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef TheVulture het volgende:
4 van de 6 moeten er iets afgooien... dan is er een plak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |