Opgezocht: Perzie is goed. Iran dus ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef BusterPosey het volgende:
Ergens in het Perzische gebied / Midden Oosten.
Gokje: Iran?
Wilde ik ook net zeggen, mijn geduld was ook op dus had t ook maar gegoogledquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Opgezocht: Perzie is goed. Iran dus ook.
yepyepquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef plagvreugd het volgende:
Wat dat mevrouw Terpstra, of deed die toen iets heel anders?
quote:
quote:
Stand deel 2771quote:
quote:
Stand deel 2771quote:
quote:
quote:
Welk woord betekend onder andere het bovenstaande?quote:1) Aanbidding 2) Buitengewone lof 3) Climax 4) Daverend slottoneel 5) Finale 6) Hoogtepunt 7) Hoogtepunt als einde 8) Luisterrijke slotscène 9) Prachtig slottoneel 10) Slotdeel 11) Slotstuk 12) Slottoneel 13) Sloteffect 14) Schitterend slottafereel 15) Slotscêne 16) Slottafereel
quote:
Had wel een idee waar jij je inspiratie vandaan haaldequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Met dank aan Brinkman?
Stand deel 2771
2 Asap
1 BusterPosey
4 Greenpeas
1 Da_Sandman
3 lubje25
das toch geen staat? je hebt north-carolina en south-carolinaquote:
Stand deel 2771quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:02 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
das toch geen staat? je hebt north-carolina en south-carolina
Strikt genomen vier goed. 1 van de landen die je noemt bestond toen niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië en het Verenigd Koninkrijk
Hiervan is er eentje goed.quote:
Ik zit te prutsen. Zowel West-Duitsland als Luxemburg zijn goed. Maar nog steeds heb ik niet gezegd welk land (naast duitsland) fout is in de post van Tim. Dus als je dat zegt (of de zes juiste landen noemt) krijg je t punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Hiervan is er eentje goed.
Ik heb nog niet gezegd welke van de landen die Hawaii_Tim noemde fout zijn en welke goed, dus svp zes landen posten
Yep, met excuses voor het ongemak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef Greenpeas het volgende:
Nederland, Belgie, Frankrijk, West-Duitsland, Italië en Luxemburg
Stand deel 2771quote:
yepyepquote:
yep!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef Flitspaal het volgende:
met lambik op de cover als poenschepper
Geblesseerd lees ik, dus niet echt een juist antwoordquote:
quote:
minder dan 1 horde.quote:
Gecheckt en goed.quote:
Andersom, maar ja.quote:
Een opklikdas? veiligheidsdas?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef Flitspaal het volgende:
Eenis een kledingstuk dat er uitziet als een stropdas, maar niet om de hals geknoopt is. In plaats daarvan wordt de
aan het boord van het overhemd bevestigd. Zodra men aan de
trekt, laat de
los.
worden gebruikt door conducteurs, beveiligingsfunctionarissen en andere beroepsbeoefenaars die vaak in aanraking komen met lastige klanten. Een
voorkomt dat iemand aan de das kan worden meegetrokken of zelfs gewurgd.
Wat is?
Stand deel 2771quote:
Baltazar.. ja ik reken hem goed!quote:
quote:
quote:
Stand deel 2771quote:
quote:
indeed: initialen JEquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:57 schreef ß het volgende:
Dat is zeker de winnaar van de zevenkamp, heb de naam niet onthouden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Jessica Ennis!
Alleen maar omdat ik iemand zag waarvan de naam op tennis leek.
Correct! Het heeft meerdere betekenissen: http://en.wikipedia.org/wiki/Urchinquote:
Van welk bekend liedje zijn dit de lyrics?quote:Hilipati hilipati hilipati hillaa,
hilipati hilipati hilipampaa.
Jalituli jallaa talituli jallaa
tilitali tilitali tilitantaa.
Halituli jallaa tilituli tallaa
tilitili tilitili tilitili tallaa.
Halituli tilitali jallati jallan,
tilitali talitali helevantaa.
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door outtayourleague op 09-08-2012 02:48:10 ]- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
check, correct!quote:
quote:
Stand deel 2771quote:
Wat isquote:is een natuurfilosofie van veel verschillende culturen uit vroeger tijden. Zo waren er
in het Oude Egypte, in het China van Lao Tzu, in het Hellenistische Griekenland van Alexander de Grote en in de 10e eeuw in het Midden-Oosten.
poogden goud en andere edele metalen te produceren en zochten naar de steen der wijzen, maar er waren ook
die dit slechts beschouwden als een bijproduct van hun eigen innerlijke verandering. Hun doel was niet om rijk of machtig te worden, maar om verlichting te bereiken en onsterfelijk te worden.
Yepyep.quote:
1x maar, de laatste 3 moet wel alchemisten zijnquote:
Inderdaad, maar had geen zin om daar dan weer een andere smiley voor te nemen, want dat suggereert dat t weer een heel ander woord isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:33 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
1x maar, de laatste 3 moet wel alchemisten zijn
Stand deel 2771quote:
Wat isquote:Hetis een belangrijke uitspraak van het Europese Hof van Justitie van 15 december 1995 (zaak C-415/93; NJ 1996, 637), inzake de transfersom van de Belgische voetballer
die in 1990 zijn vrijheid opeiste nadat zijn contract bij Club Luik afgelopen was. Vóór het
was het zo dat, ook al was het contract uitgediend, de oude club bij het aangaan van een overeenkomst met een andere club nog een transfersom kon eisen.
Stand deel 2771quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV werd kampioen
Ajax had 1 doelpunt tekort om het kampioenschap binnen te halen.
Zware supportersrellen waardoor wedstrijd gestaakt werd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom werd Feyenoord verbannen uit het UEFA Cup-Toernooi in 2006/07 na de uitwedstrijd bij AS Nancy?
Bingo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zware supportersrellen waardoor wedstrijd gestaakt werd.
ik dacht omdat de feyenoorders niet meer konden zitten omdat de stoeltjes van matige kwaliteit warenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom werd Feyenoord verbannen uit het UEFA Cup-Toernooi in 2006/07 na de uitwedstrijd bij AS Nancy?
Bedenk me net dat het ondertussen waarschijnlijk niet eens meer de grootste stad zal zijn, maar goed...quote:
Stand deel 2771:quote:
En dan worden drie landen genoemd. Twee ervan liggen geografisch in Azië, eentje in Noord-Amerika, maar ze worden alledrie politiek gezien tot Europa gerekend. Welke landen? (derde noemen = punt)quote:Politiek gezien behoren ook de volgende landen tot Europa, hoewel geografisch in Azië of Noord-Amerika gelegen.
Groenland is goed, de andere twee niet. Turkije ligt deels in Azie, de twee landen die ik nog zoek liggen volledig in Azie.quote:
Kazachstan ligt deels in Europa, deels in Azie. Het laatste land is veel kleiner en ligt ten oosten van Turkije.quote:
Yepyep. Mssn niet mijn beste vraag.quote:
quote:
Dit is geen FMT. Hier moet je wachten tot je ene antwoord is afgekeurd alvorens een nieuwe gok te doen.quote:
Hm dit zag ik pas toen ik je al een punt gegeven had. Svp maar 1 antwoord geven!quote:
Dat dus. Tenzij je expliciet zegt dat je eerdere antwoord niet geldt en het dus een correctie is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:59 schreef Flitspaal het volgende:
Dit is geen FMT. Hier moet je wachten tot je ene antwoord is afgekeurd alvorens een nieuwe gok te doen.
quote:
Waarom is dit een kutvraag? Als je Formule 1 volgt, kan je dit makkelijk wetenquote:
Slaat nergens op. Leuke vraag juist.quote:
Had van te voren al besloten dat alleen dit woord al voldoende was.quote:
quote:
een vis?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:52 schreef De.Marcus het volgende:
thanks to the painting
even een makkelijke : Wat is een bokking?
Laat ik dat specifieren naar een gerookte haringquote:
Manu Chaoquote:
Was weer eens te laatquote:
koopa trooper? of ben ik een beetje gek?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou het is sowieso goed.
[ afbeelding ]
Hoe heet dit karakter uit de Mario-reeks?
Je edit je bericht? Eerst stond er alleen koopa?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:46 schreef Evie het volgende:
[..]
koopa trooper? of ben ik een beetje gek?
ja klopt koopa zei ik eerstquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je edit je bericht? Eerst stond er alleen koopa?
50 ? Duinkerken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja, ik was je antwoord al aan het goedkeuren toen ik zag dat je het bericht editte. Nu mag ik het niet meer goedkeuren...Niet meer editten, maar een nieuwe post maken voortaan.
Andere vraag dan maar:
Wat staat er op het bord langs de weg als je Duinkerken inrijdt?
Zal het niet meer doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja, ik was je antwoord al aan het goedkeuren toen ik zag dat je het bericht editte. Nu mag ik het niet meer goedkeuren...Niet meer editten, maar een nieuwe post maken voortaan.
Andere vraag dan maar:
Wat staat er op het bord langs de weg als je Duinkerken inrijdt?
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef BeamofLight het volgende:
Waar zit volgens voetbalsupporters de lul van het paard?
Dank jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:44 schreef takata het volgende:
[..]
Was weer eens te laat
Stand deel 2771:
2 Asap
1 BusterPosey
7 Greenpeas
2 Da_Sandman
5 lubje25
5 plagvreugd
6 Flitspaal
1 Evie
2 Quyxz_
3 BeamofLight
3 Hawaii_Tim
1 ß
2 Quyxz_
2 outtayourleague
2 RanTheMan
1 Grumpey
2 Mark
2 Ajacied422
2 De.Marcus
1 HilarityEnsues
1 Takata
noorwegen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Asap het volgende:
Waar vindt dit dubieuze festival plaats?
[ afbeelding ]
O canada?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:19 schreef Asap het volgende:
![]()
Gisteren werden op de150 grienden of 'pilot whales' afgeslacht in één van de jaarlijkse 'grinds', dat melden lokale media. Tijdens een 'grind' worden de walvissen met boten in een ondiepe baai gedreven en door mannen tijdens een gruwelijk maar eeuwenoud ritueel met stompe instrumenten in hun luchtgat gedood. De dieren leveren daarbij een doodstrijd die minutenlang aanhoudt, zwangere dieren of kalveren worden niet ontzien.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Bart het volgende:
Lijkt me een land aan de Rode Zee. Egypte?
Ik moet leren sneller te typen!quote:
quote:
Stand topic 2771quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |