filmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die film? Het verhaal? Het boek?
Tja... en niet dat Khadaffi zo'n fijn figuur was hoor maar ach... de wereld is nou eenmaal verziekt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen in Libie was op een gegeven moment wel mooi, dat Frankrijk met straaljagers achter een hypermoderne rijdende tank/suv aanzat die ze zelf aan Kadaffi verkocht hadden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
LG Logo >>> Pacman
[ afbeelding ]
Zie de 1 in het gele deel
Nee. Ik kan tegenwoordig die 5 minuten durende scene's niet meer aan. Door moderne film heb je een concentratiespanning van 15 seconden. Als een scene langer doorloopt val je in slaap.quote:
Heerlijk man, van die trage films.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Ik kan tegenwoordig die 5 minuten durende scene's niet meer aan. Door moderne film heb je een concentratiespanning van 15 seconden. Als een scene langer doorloopt val je in slaap.
Dit. Je weet dat wat er voor in de plaats komt even kut zal zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... en niet dat Khadaffi zo'n fijn figuur was hoor maar ach... de wereld is nou eenmaal verziekt.
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Ik kan tegenwoordig die 5 minuten durende scene's niet meer aan. Door moderne film heb je een concentratiespanning van 15 seconden. Als een scene langer doorloopt val je in slaap.
Rustig voor gaan zitten, prachtige filmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookDaarom zoek ik het nooit om die oude films te kijken.
Maar ze staan allemaal zo hoog op IMDB dus is het verleidelijk.
Dan zou ik iig iets anders als Lawrence proberen. Idd zo'n western. Of een film met Monroe, iig nog een mooie vrouw om naar te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookDaarom zoek ik het nooit om die oude films te kijken.
Maar ze staan allemaal zo hoog op IMDB dus is het verleidelijk.
Zal proberen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Rustig voor gaan zitten, prachtige film
Wel, die waren weer wel goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik iig iets anders als Lawrence proberen. Idd zo'n western. Of een film met Monroe, iig nog een mooie vrouw om naar te kijken.
Of eens beginnen met The Godfather, als je die nog niet gezien hebt.
quote:'Beste rechtsbuiten van Nederland' kan carrière in Spanje vervolgen
Woensdag, 8 augustus 2012 om 14:25
Zes jaar geleden omschreef Julian Jenner zich, in de wetenschap dat men hem arrogant zou vinden, als 'de beste rechtsbuiten van Nederland'. De 28-jarige aanvaller zit nu zonder club, maar volgens Voetbal International kan hij zijn carrière bij Sporting Gijón uit de Spaanse Segunda División vervolgen.
Jenner zit zonder werkgever, nadat Vitesse zijn contract eerder dit jaar niet verlengde. Behalve Sporting Gijón, dat afgelopen seizoen als negentiende in de Primera División eindigde, hebben ook twee Championship-clubs geïnformeerd naar de aanvaller, die een tatoeage heeft met 'beste rechtsbuiten van Nederland'.
Mocht de overgang naar het noorden van Spanje doorgaan, dan is het voor Jenner de tweede buitenlandse club. Vitesse verhuurde hem eerder een halfjaar aan het Duitse Rot-Weiss Ahlen. Jenner speelde in Nederland ook voor NAC Breda en AZ.
Schitterend bij die oudere films is vaak ook de muziekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik iig iets anders als Lawrence proberen. Idd zo'n western. Of een film met Monroe, iig nog een mooie vrouw om naar te kijken.
Of eens beginnen met The Godfather, als je die nog niet gezien hebt.
Mja, de manier waarop is wel te ziek voor woorden..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef Smoofie het volgende:
Die rebellen zijn vaak allemaal extremisten man, assad beschermt tenminste nog de christelijke minderheid als één van de weinige moslimdictators.
Jenner was ook een groots talent. Helaas.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schitterend bij die oudere films is vaak ook de muziek
man man, laatst goldeneye gekeken. Alleen van die muziek behoor je al een klein stifje te krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan had ook betere muziek maar die is jaren na dato vervangenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |