Dus dat, guerilla-oorlogen duren niet voor niks zo lang...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Bom op je harses is toch effectiever dan een kapotte laptop hoor.
Stel je krijgt écht oorlog, dan draait het uiteindelijk toch wel uit op gewoon schieten
In het kader van Saudi Arabië net, Arabische opstand!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft sowieso geen zin om hier over te filosoferen, doemdenken kan iedereen. Laten we het anders over historische veldslagen/oorlogen hebben?
Ik ben niet pro-assad, maar wel tegen de rebellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef Saind het volgende:
[..]
In het kader van Saudi Arabië net, Arabische opstand!
Goed plan: Ik vind de epische slag van 1986 om de knikkerplaats bij ons om de hoek nog steeds een onderbelicht moment van de vaderlandse geschiedenis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft sowieso geen zin om hier over te filosoferen, doemdenken kan iedereen. Laten we het anders over historische veldslagen/oorlogen hebben?
Dat soort oorlogen heb je alleen maar verliezersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben niet pro-assad, maar wel tegen de rebellen.
i.e. @ Syria.
nee nigger, Feisal en z'n maten tegen de Turkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
oh god alles behalve dit soort discussies graagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:44 schreef Typisch het volgende:
Haha dat logo van de OS trouwens. Staat gewoon ''Zion'' in te lezen.
Misselijkmakend al die opstanden en dan vooral omdat Amerika en Frankrijk etc. het zo veroordelen puur uit eigen belang. Assad is een onzettende lul maar al dat hypocriete gebler in de VN kan ik mij bozer maken. net als in Libie met een Frankrijk wat eerst afspraken over olie met de rebellen maakt om vervolgens het vuurtje op te stoken en nog meestand krijgt ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
i.e. @ Syria.
Hehe, doe er mee wat je wil ik meld het alleen even.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
oh god alles behalve dit soort discussies graag
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, doe er mee wat je wil ik meld het alleen even.
ik bedoelde de Arabische opstand in 1916 tegen het Ottomaanse rijk. Niet deze shit van nuquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misselijkmakend al die opstanden en dan vooral omdat Amerika en Frankrijk etc. het zo veroordelen puur uit eigen belang. Assad is een onzettende lul maar al dat hypocriete gebler in de VN kan ik mij bozer maken. net als in Libie met een Frankrijk wat eerst afspraken over olie met de rebellen maakt om vervolgens het vuurtje op te stoken en nog meestand krijgt ook
Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 67quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check de beer in die berg
Klopt maar daarom quote ik je ook nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
ik bedoelde de Arabische opstand in 1916 tegen het Ottomaanse rijk. Niet deze shit van nu
T.E. Lawrence![]()
ik ben vooral pro-assaidiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
i.e. @ Syria.
snappedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 67
Toen in Libie was op een gegeven moment wel mooi, dat Frankrijk met straaljagers achter een hypermoderne rijdende tank/suv aanzat die ze zelf aan Kadaffi verkocht haddenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misselijkmakend al die opstanden en dan vooral omdat Amerika en Frankrijk etc. het zo veroordelen puur uit eigen belang. Assad is een onzettende lul maar al dat hypocriete gebler in de VN kan ik mij bozer maken. net als in Libie met een Frankrijk wat eerst afspraken over olie met de rebellen maakt om vervolgens het vuurtje op te stoken en nog meestand krijgt ook
mja heb ook alleen maar toevallig op vakantie dik boek erover zitten lezen :p anders was het ook niks geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar daarom quote ik je ook nietOver de Arabische opstand heb ik te weinig parate kennis en om nou Wikipedia te gaan quoten
Lawrence of Arabia, is dat wat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef Saind het volgende:
[..]
ik bedoelde de Arabische opstand in 1916 tegen het Ottomaanse rijk. Niet deze shit van nu
T.E. Lawrence![]()
jupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |